1. #82156
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Tanger in de zomer, brrrrrrr. Wanneer ga je?

    Maar voor goed eten moet je naar Le Saveur du Poisson of El Tangerino.
    24e vertrekken we met de auto inshaAllah.. gewoon voor een dagje hoor, ben er nooit geweest dus moet kunnen tetouan trouwens ook, vorig jaar ook niet gedaan.
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Tangerino was echt heeeeerlijk! Raad je die zeker aan.

    http://i65.tinypic.com/2nk56vr.jpg
    Dankjewel, ziet er goed uit!
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Cafe 7afa..dat is bij markala...mershan. heb je ook de romeinse graven...niks bijzonders, maar even gezien hebben.
    Parc perdicaris/rmilat. Lang niet geweest, maar wil dat dit jaar weer doen.

    Tanger blijft viir mij een bijzondere stad. Het gevoel en de historie vind ik bijzonder. Echt op de boulevard, dus niet playa heb je nog sor me3gazien, plek van de luie mensen ofzo....daar heb je nog die boekhandel l insolite ofzo en dat hotel met mooie uitzicht...de oude haven...je bent zo bij soq barra en daghel...lqasba....zoveeel...de spaanse architectuur etc.
    Precies gewoon zulke dingetjes, dankjewel!
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Freya, Assilah een stukje verderoo is ook de moeite waard.
    Ja dat wil ik idd ook doen

  2. #82157
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik kan mij trouwens nog wel herinneren dat ik daar vruuger met mn ouders en siblings geweest ben voor midweek ofzo.
    Toen was de sfeer wel heel oke, echt pittoresk en gezellig. Krijg dat beeld nu ik het type ineens weer helemaal voor me. SubhanAllah.
    Jaren '90 en 00 was Tanger zeg maar nog net anders. Nu is de sfeer in bepaalde delen anders...goed/slecht...dunno...maar de stad heeft altijd zn periodes gehad. Jaren 50 had je schrijvers als kerouac , paul bowles...de beau monde die er verbleef, forbes house...kunstenaars als matisse ....in sommige delen proef je dat nog echt...
    Mn vader Allah ra7moe had leuke verhalen en nam ons dan mee....
    In de honger jaren vertrok groot deel van mn familie van rif daar naar toe en ook die verhalen zijn mooi.
    Zou je mohammes choukri, honger jaren, moeten lezen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #82158
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    dat is waar je goed in bent vakantie oordenop de juiste manier spellen en op internet showen hoeveel rolexen je hebt maar ondertussen je lieve baby dumpen voor 15 dagen juist waneer ze inde eerste levensjaren dicht bij hun moeder horen ye zijn .... ja troep dat je bent ... Ya schande dat je bent.... Mohim waneer je op BALI bent samen met je man dan moet je niet vergeten je ROLEXA dicht tegen je lichaam te houden en lekker goed ye knuffelen terwijl jr baby aan de andere kant van fe wereld loopt te huilen en naar z’n moeder aan het zoeken is en helemaal over stuur is omdat je baby deichsams geur van z’n moeder niet kan ruiken
    LOL.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #82159
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Dames wanneer ging jullie kleine zitten? Die van mij wilt niet meer liggen en gaat vanzelf omhoog als ze op schoot zit. Kweet niet wat ik moet doen hahaha, gewoon stimuleren of juist niet? Ze is nu 4 maanden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Zelf zitten? Die van mij staat nu in kruipmodus en probeert vanuit daar omhoog op zijn tenen en dan zelf te zitten haha hij kruipt bijna moet alleen nog bewegen dan begint het alles naar beneden halen en grijpen en weet ik t allemaal.

  5. #82160
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Zelf zitten? Die van mij staat nu in kruipmodus en probeert vanuit daar omhoog op zijn tenen en dan zelf te zitten haha hij kruipt bijna moet alleen nog bewegen dan begint het alles naar beneden halen en grijpen en weet ik t allemaal.
    Hahahah zo schattigg masha Allah. Gaat snell!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #82161
    MVC Lid

    Reacties
    406
    20-06-2018

    Aarbei tiramisu gemaakt was lekker
    Recept vn hier naam vergeten
    Wil je toch bedanken

    Zijn de meeste op vakantie ik zie geen food pic

  7. #82162
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Deze bedoel ik

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    We hebben daar gegeten vorig jaar. Was echt niet speciaal en qua prijs kwaliteit duur. Beter eet je in de stad. Of cap spartel, dorpje naast tangr. Zooooo mooi uitzicht en lekker eten.
    Grotten kan je wel bezoeken, was heel mooi, je kan ook aan die grotten dan soort andere ingang waar je 50ct betaald en daar is kleine watervalletjes en kan leuk toeristische foto's maken met aapjes etc.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  8. #82163
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Dit restaurant in cap spartel is een topper.

    https://www.google.com/search?client...ru_gwp:0%252C7

    Je kan er ook heel leuk ontbijten. Voor 50dh harcha, met honing, kaas, en die boter ben de naam ff vergeten, vers brood, een hardgekookt ei, jus d'orange vers en koffie of thee en een danoontje.
    Cap spartel is trouwens ook niet ver van die grotten met de auto ben je er zo. En het uitzicht is adembenemend.

    Wat nog leuk is in tanger is dat groot park dat juno noemde en café hafa voor de zonsondergang.
    Dat is een beetje wat wij gedaan hebben vorige zomer in n weekje tanger.

    Verder de boulevard vond ik echt een afknapper. Wel proper en mooi gebouwd maar dat volk dat daar rondloopt.....
    Ik was met me ouders zij zijn niet Marokkaans en ze gingen eens alleen naar de boulevard en d'r vroeg iemand zo uit hun eigen aan me vader of hij wiet wou kopen.

    Als je nadien naar oujda gaat Freya weet ik ook par leuke plekjes!
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #82164
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Vanuit oujda kun je trouwens snel met autosnelweg naar Fez.
    Fez bezoeken, dan volgende dag ifrane met azrou en sefrou, is ook leuk voor zo eens paar daagjes weg
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  10. #82165
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ze roept ma sha Allah en ondertussen laat ze de 7 manden oude baby VOOOOOOR 15 DAGEN!!!! Alleen ... niet 1 dag of 2 dagen NEEREEEE 15!!!!!!!!

    Heeeeeel schattig jaaaaaaa


    Als jiji eens wist hoe belangrijk het coor een mind is om in de eerste levensjaar de geur van hun moeder dagelijks te ruiken dan zou je je kind niet eens 1 dag bij iemand laten ... en deze trut kaat d’r kind voor 15 dagen om NAAAAAAR DE ANDERE KANT van de wereld te gaan om lekker alleen met d’r man te zien pfffffffffff ongelofelijk en ongelofelijk dat niemand hiet wat van zegt .... deze Rolex wijf moet duidelijk worden genaakt dat ze slecht bezig is ....
    Haar man aka de vader is toch ook akkoord gegaan. Dus wat zeik je nou

  11. #82166
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Via politie Stichtse Vecht

    "Vanochtend hebben we in Maarssen-dorp gezocht naar twee vermiste kindjes van 4 en 6 jaar oud. Zij waren weggelopen van school.

    Onder andere met de helikopter, meerdere bikers, motorrijders en auto’s waren we, ondersteund door burgernet-deelnemers en appgroepleden, op zoek naar de twee.

    Na een half uur actief zoeken, werden ze gelukkig aangetroffen en konden we ze herenigen met hun ouders.

    Naar eigen zeggen hadden ze genoeg van school en wilden ze een ijsje kopen.

    Iedereen die meezocht of op een andere manier ondersteunde, bedankt voor de hulp! Zo kreeg een collega op de fiets bijvoorbeeld een lift naar het dorp, om sneller ter plaatse te kunnen zijn. Super!"


    :/

  12. #82167
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Dit restaurant in cap spartel is een topper.

    https://www.google.com/search?client...ru_gwp:0%252C7

    Je kan er ook heel leuk ontbijten. Voor 50dh harcha, met honing, kaas, en die boter ben de naam ff vergeten, vers brood, een hardgekookt ei, jus d'orange vers en koffie of thee en een danoontje.
    Cap spartel is trouwens ook niet ver van die grotten met de auto ben je er zo. En het uitzicht is adembenemend.

    Wat nog leuk is in tanger is dat groot park dat juno noemde en café hafa voor de zonsondergang.
    Dat is een beetje wat wij gedaan hebben vorige zomer in n weekje tanger.

    Verder de boulevard vond ik echt een afknapper. Wel proper en mooi gebouwd maar dat volk dat daar rondloopt.....
    Ik was met me ouders zij zijn niet Marokkaans en ze gingen eens alleen naar de boulevard en d'r vroeg iemand zo uit hun eigen aan me vader of hij wiet wou kopen.

    Als je nadien naar oujda gaat Freya weet ik ook par leuke plekjes!
    Boulevard bedoel je geloof ik aan zee mee he?
    Wij zeggen playa...boulevard is meer in de binnenstad voor de tangaoua. Heb je ook leuke cafeetjes met uitzicht op zee. Zitten meer de locals. Zeg maar 'beschaafd' voor gezinnen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #82168
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    We hebben daar gegeten vorig jaar. Was echt niet speciaal en qua prijs kwaliteit duur. Beter eet je in de stad. Of cap spartel, dorpje naast tangr. Zooooo mooi uitzicht en lekker eten.
    Grotten kan je wel bezoeken, was heel mooi, je kan ook aan die grotten dan soort andere ingang waar je 50ct betaald en daar is kleine watervalletjes en kan leuk toeristische foto's maken met aapjes etc.
    Cap Spartel zag er idd ook goed uit.
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Dit restaurant in cap spartel is een topper.

    https://www.google.com/search?client...ru_gwp:0%252C7

    Je kan er ook heel leuk ontbijten. Voor 50dh harcha, met honing, kaas, en die boter ben de naam ff vergeten, vers brood, een hardgekookt ei, jus d'orange vers en koffie of thee en een danoontje.
    Cap spartel is trouwens ook niet ver van die grotten met de auto ben je er zo. En het uitzicht is adembenemend.

    Wat nog leuk is in tanger is dat groot park dat juno noemde en café hafa voor de zonsondergang.
    Dat is een beetje wat wij gedaan hebben vorige zomer in n weekje tanger.

    Verder de boulevard vond ik echt een afknapper. Wel proper en mooi gebouwd maar dat volk dat daar rondloopt.....
    Ik was met me ouders zij zijn niet Marokkaans en ze gingen eens alleen naar de boulevard en d'r vroeg iemand zo uit hun eigen aan me vader of hij wiet wou kopen.

    Als je nadien naar oujda gaat Freya weet ik ook par leuke plekjes!
    Leuk dat je ouders er ook zijn geweest haha, zie mijn moeder dus echt niet in Marokko voor me haha. Dank voor de tips!
    Ja mijn man komt uit Oujda maar dit jaar skippen we t denk ik..doen alleen dagje souk.. de bakspullen en huisdecoratie zijn daar goedkooop haha.

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Vanuit oujda kun je trouwens snel met autosnelweg naar Fez.
    Fez bezoeken, dan volgende dag ifrane met azrou en sefrou, is ook leuk voor zo eens paar daagjes weg
    Ja die weg hebben we vorig jaar ook afgelegd, is goed te doen, die weg rijd ik ook zelf met de auto via de snelweg..
    tussen Fez en Oujda woont de familie van mn man en heen kwamen we vanuit Chefchouen naar Fez, toen naar t dorp en toen zo naar Oujda

  14. #82169
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Via politie Stichtse Vecht

    "Vanochtend hebben we in Maarssen-dorp gezocht naar twee vermiste kindjes van 4 en 6 jaar oud. Zij waren weggelopen van school.

    Onder andere met de helikopter, meerdere bikers, motorrijders en auto’s waren we, ondersteund door burgernet-deelnemers en appgroepleden, op zoek naar de twee.

    Na een half uur actief zoeken, werden ze gelukkig aangetroffen en konden we ze herenigen met hun ouders.

    Naar eigen zeggen hadden ze genoeg van school en wilden ze een ijsje kopen.

    Iedereen die meezocht of op een andere manier ondersteunde, bedankt voor de hulp! Zo kreeg een collega op de fiets bijvoorbeeld een lift naar het dorp, om sneller ter plaatse te kunnen zijn. Super!"


    :/

    Dit is eigenlijk wel heel erg, maar heb er toch om moeten lachen !!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #82170
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Tis héérlijk hier

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk