1. #81931
    MVC Lid

    Reacties
    9.443
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ja jij oogt mensen...ik weet het nog.

    ...allahn3el li ma kay 7shem...maar ze is zijn gast...veel plezier met haar overal naar toe brengen...zo n slome die zehma niks zelf kan...confronteer je haar met haar leugens en gedraai stort ze zichzelf blerje7 op de grond. Was net van haar af. Stond op blok en alles.
    Belt ze hem ineens, ja ik kom dan en dan....dus om een reis naar Marokko af te troggelen a semm. Ghir 3la 7aztek...maar nogmaals...hij mag haar aandacht geven. Moest hij maar overleggen. Ik had geen nee gezegd, maat met voorwaarden.....uiteindelijk naar dr vader en zn vrouw. Genoeg opties.
    Lhemm.
    Echt hoofdpijn zeg! Ik wilde je nog eens vragen hoe je met die Marokkaanse familieleden omgaat. Of je doet of je neus bloedt of dat je de confrontatie aangaat, maar zo te lezen ga je de confrontatie gewoon aan. Waar ik dan wel nog benieuwd naar ben is als je die mensen in real life weer ziet, kan je dan neutraal blijven of krijgen ze een scheef oog van je?

    Ik heb een ongemakkelijke situatie met een tanot. Zij doet onderwater dingen, of hoe je dat ook zegt, dus ik blaf haar af temidden van mensen, dus ja ik ben zo een gek uit Hollanda. Ik kreeg van iedereen het scheve oog. Achter de schermen negeer ik haar al 3 jaar en nu negeert ze me sinds kort terug. Echt prima. Maarrr ik ga haar wel zien weer insha allaah. Temidden van al die mensen die mij raar vinden :s

    Fake doen is dan het verstandige om te doen. Maar ik ben geprogrammeerd om het domme te doen. Hopelijk komt er geen slipper aan te pas.

  2. #81932
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Ik en me man hebben dus iets besloten over de vakantie, maar ga het hier niet meer delen voordat ik weer boze mensen op me nek krijg hahahah. We zijn er wel uit hamdoelilah. En voel me er fijner bij.

    Vanavond wordt het trouwens turkse linzensoep. Heb lang geen eten meer gezien en geplaatst hahaha.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #81933
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Rdiena bel ham wel ham ma rda biena.

    Groot gelijk. Mensen denken ook dat je maar moet springen voor anderen omdat zij denken dat ze whauw zijn.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    [emoji1745]

    De wereld is vierkant en ik ben de gek.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #81934
    Exit

    Reacties
    5.339
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Ik en me man hebben dus iets besloten over de vakantie, maar ga het hier niet meer delen voordat ik weer boze mensen op me nek krijg hahahah. We zijn er wel uit hamdoelilah. En voel me er fijner bij.

    Vanavond wordt het trouwens turkse linzensoep. Heb lang geen eten meer gezien en geplaatst hahaha.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Fijn dat jullie erover uit zijn. Je moet altijd in je hoofd houden dat men hier alleen zijn (goedbedoelde) mening deelt. Zij weten niks van jouw persoonlijke situaties dus laat het vooral niet te zwaar meetellen.

  5. #81935
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Haha dankje wel.
    Nee wij gaan pas de 25ste dan heb ik vakantie Insha allah.
    Maar dit is wel leuk voor de kids die hebben deze week al vakantie.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Dat is idd leuk voor ze. Wij nog morgen en do school. En dan week later vertrekken. Insha Allah.
    Allah wesselna 3la gheer.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #81936
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Jij bent echt een misgunner, zie het nu al.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Misgunner? Bazzzz

    Was even wachten wanneer het woord zou vallen.

    Mzt alle respect lieve meid, je bent jong klopt. Je hebt hier zaken laten zien bsahtiek oe Allah ya kawi maliek.

    Maar als je zoals je zelf aangeeft wil bijleren enzo van de macha Allah vrouwen hier, de meeste zijn hier huisvrouwen en gewoon simpel. Om dan te zeggen welke rolex? Is gewoon grappig of je lv sjaal...

    Ik vind hzt grappig maar om misgunner te zeggen, strange.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  7. #81937
    MVC Lid

    Reacties
    9.443
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Besef even... Dit is gewoon echt

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Zo zie je maar hoe ver die joden gaan.

  8. #81938
    MVC Lid

    Reacties
    9.443
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Misgunner? Bazzzz

    Was even wachten wanneer het woord zou vallen.

    Mzt alle respect lieve meid, je bent jong klopt. Je hebt hier zaken laten zien bsahtiek oe Allah ya kawi maliek.

    Maar als je zoals je zelf aangeeft wil bijleren enzo van de macha Allah vrouwen hier, de meeste zijn hier huisvrouwen en gewoon simpel. Om dan te zeggen welke rolex? Is gewoon grappig of je lv sjaal...

    Ik vind hzt grappig maar om misgunner te zeggen, strange.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Ze begreep mijn reactie van gister ook niet. Ik zou er niet teveel van verwachten hoor.

  9. #81939
    MVC Lid

    Reacties
    9.443
    26-12-2013

    Ondertussen staat saoedi een of ander festival toe in jeddah.

  10. #81940
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Echt hoofdpijn zeg! Ik wilde je nog eens vragen hoe je met die Marokkaanse familieleden omgaat. Of je doet of je neus bloedt of dat je de confrontatie aangaat, maar zo te lezen ga je de confrontatie gewoon aan. Waar ik dan wel nog benieuwd naar ben is als je die mensen in real life weer ziet, kan je dan neutraal blijven of krijgen ze een scheef oog van je?

    Ik heb een ongemakkelijke situatie met een tanot. Zij doet ondergronds dingen, dus ik blaf haar af temidden van mensen, dus ja ik ben zo een gek uit Hollanda. Ik kreeg van iedereen het scheve oog. Achter de schermen negeer ik haar al 3 jaar en nu negeert ze me sinds kort terug. Echt prima. Maarrr ik ga haar wel zien weer insha allaah. Temidden van al die mensen die mij raar vinden :s

    Fake doen is dan het verstandige om te doen. Maar ik ben geprogrammeerd om het domme te doen. Hopelijk komt er geen slipper aan te pas.
    Het is iig niet makkelijk, maar wat ik in dit leven heb geleerd is om bij mezelf te blijven en zeker niemand meer over mn grenzen te laten gaan. Dat laatste schept duidelijkheid en respect. Tot hier en niet verder. Ked selni shi 7aza? Je weet mn huis te wonen.
    7jellet wa lhdor ben ik snel klaar mee. Nradhoem floezeh. Gooi je jezelf op de grond, ik laat je spartelen tot je moe bent.

    Deze tang heb ik haar dochter verteld dat als ze geen moeite willen doen en alles van mijn kant moet komen, als ik alleen word benaderd wanneer nodig en dan weer stilte dat het voor mij zo niet werkt en dat we dan gewoon echt afstand houden. We zijn allrmaal gelijk. Niemand is wat verplicht. Was ze niet blij mee.
    Ik hield geen contact meer. Via via vroeg ze zich af wat er met mik was...[emoji849]
    Na l eid laatst reist ze drie uur heen en drie uur terug naar ons op een vrijdag overdag. Ik dacht al waarom? Heb haar ontvangen, maar gepaste afstand. Heel oppervlakkig gekletst. Wat mij helpt is dat hun berbers sprekend zijn en dat onderljng ook spreken, dus al ben ik er bij. Ik doe dan mn ding maar. Safi. Ik heb mn eer en heb haar ontvangen zoals ieder ander, maar wel ja...toch wel aan de afstandelijke kant. Er is natuurlijk wel wat meer aan de hand, gewoon turkse soap oe safi.

    Btw hij had altijd een hekel aan haar vamwege haar slangentruukjes. Maar ze is weer meskina voor hem. Ze is al 7 jaar niet naar marokko geweest....omdat ze zo scheef als de neten is ja...

    Over neten/luizen gesproken....had zelf gelukkig niks. Jeej!!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #81941
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik betaal voor een verjaardagstaart voor 10 a 12 meneen ook zo 35 a 40 euro.

    Cheesecakejes per stuk Toa, van jouw kwaliteot, ook zo n 2 euro. Volgens mij betaal je al meer als je koffie gaat deinken ergens.

    Kostprijs plus 70%
    € 2,- vind ik ook meer dan redelijk.
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Die prijzen voor cheesecakes zijn echt super laag, 1.20? Serieus?

    Zelfs cupcakes zijn 2 a 2.50 p.s. en cheesecakes kosten meer tijd en zijn duurder qua ingredienten dus meer dan cupcakes anders zou ik ze niet eens voor verkoop doen. Zou zeggen minimaal 3 euro p.s., voor een stukje taart betaal je ook minimaal 3 euro pp en dat is nog best laag, 1 zo'n cheesecake is echt niet minder qua hoeveelheid. 3 a 3.50 zat ik aan te denken.


    Ondertussen koelkast schoongemaakt en besteklade
    Minimaal € 3,- voor een mini cheesecake vind ik weer teveel.
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Voor mijn gebak dus per stuk betaal ik gemakkelijk 5 euro. Dan heb ik het over patisserie.

    Cheesecake als je de helft neemt is het 2.50 euro. Cheesecake is bv iets gemakkelijker dan een bavarois, en dat is ongeveer wat ik zou betalen.

    Marokkanen al mogen we niet over 1 kam scheren, mensen! Maar ze verwachten de max en the best voor het minst...nou dat gaat niet en kan niet. Mijn man verklaardz me gek dat ik zoveel voor Marokkaansz koekjes betaalde maar ik weet het is geen bloem en kowar oe 3atie nel3war dus ja.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Hahah, ik weet dat we niet over één kam mogen scheren, maar het is eenmaal zo dat veel mensen iets bijzonders verwachten voor een erg lage prijs. Ik heb ook heel wat over voor kwalitatief en lekker eten. Dat laat ik ook doorschemeren in mijn baksels door kwalitatieve ingrediënten te gebruiken.
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Merk vaak ook bij collega's dat er altijd gezeurd wordt over de prijs, heb daar zelf amper last van gelukkig.. Zou het dan toch komen omdat ik Nederlands ben Marokkanen proberen toch vaak af te dingen bij landgenoten, of is dat gewoon mijn vooroordeel haha
    Ik heb vrijwel alleen Nederlandse collega's en die zouden er dus ook niet weinig voor neerleggen.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  12. #81942
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Het is iig niet makkelijk, maar wat ik in dit leven heb geleerd is om bij mezelf te blijven en zeker niemand meer over mn grenzen te laten gaan. Dat laatste schept duidelijkheid en respect. Tot hier en niet verder. Ked selni shi 7aza? Je weet mn huis te wonen.
    7jellet wa lhdor ben ik snel klaar mee. Nradhoem floezeh. Gooi je jezelf op de grond, ik laat je spartelen tot je moe bent.

    Deze tang heb ik haar dochter verteld dat als ze geen moeite willen doen en alles van mijn kant moet komen, als ik alleen word benaderd wanneer nodig en dan weer stilte dat het voor mij zo niet werkt en dat we dan gewoon echt afstand houden. We zijn allrmaal gelijk. Niemand is wat verplicht. Was ze niet blij mee.
    Ik hield geen contact meer. Via via vroeg ze zich af wat er met mik was...[emoji849]
    Na l eid laatst reist ze drie uur heen en drie uur terug naar ons op een vrijdag overdag. Ik dacht al waarom? Heb haar ontvangen, maar gepaste afstand. Heel oppervlakkig gekletst. Wat mij helpt is dat hun berbers sprekend zijn en dat onderljng ook spreken, dus al ben ik er bij. Ik doe dan mn ding maar. Safi. Ik heb mn eer en heb haar ontvangen zoals ieder ander, maar wel ja...toch wel aan de afstandelijke kant. Er is natuurlijk wel wat meer aan de hand, gewoon turkse soap oe safi.

    Btw hij had altijd een hekel aan haar vamwege haar slangentruukjes. Maar ze is weer meskina voor hem. Ze is al 7 jaar niet naar marokko geweest....omdat ze zo scheef als de neten is ja...

    Over neten/luizen gesproken....had zelf gelukkig niks. Jeej!!
    Ohja...en ja wij zijn hollands met dat directe gedrag en ik houd ook het liefst van nichan.
    Maar sommigen geven dan steken, maar laat me niet kennen. Da7ka sefra. In zulke gevallen blijf ik er boven staan.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #81943
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Sorry als ik.iemand heb beledigd.
    Ik dacht serieus 1.20 of 1.50 als begin zodat de mensen konden testen proeven en daarna kun je wat omhoog met de prijs.

    Maar 3 euro voor een mini cheesecake nee sorry dat heb ik er niet voor over.
    Dan ben ik.maar die Marokkaan die geen 3 euro wilt betalen.
    10 cakejes voor 30 euro denk dat dat veel.is voor de gemiddelde persoon.

  14. #81944
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Sorry als ik.iemand heb beledigd.
    Ik dacht serieus 1.20 of 1.50 als begin zodat de mensen konden testen proeven en daarna kun je wat omhoog met de prijs.

    Maar 3 euro voor een mini cheesecake nee sorry dat heb ik er niet voor over.
    Dan ben ik.maar die Marokkaan die geen 3 euro wilt betalen.
    10 cakejes voor 30 euro denk dat dat veel.is voor de gemiddelde persoon.
    Nee joh, je beledigt niemand daarmee. Mijn moeder zei ook € 1,25. Het is denk ik een stukje onwetendheid in de zin dat je niet weet hoeveel moeite het kost en wat het qua ingrediënten kost. Ook geven sommigen gewoon liever meer uit aan iets goeds/lekkers, terwijl anderen weer helemaal niet graag geld uitgeven aan iets extra's. Mijn moeder is niet gierig, maar ze is ook niet echt een uitgever, terwijl ik dat juist wel ben. Toch vind ik € 3,- voor een mini cheesecakeje ook te veel.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  15. #81945
    Allahoe akbar!

    Reacties
    156
    29-09-2005

    @mamavanN

    Als je iemand een advies geeft om niet te veel te delen (in mijn ogen opscheppen want waarom zou je de rest moeten laten weten dat je een nieuwe rolex mag uitkiezen) of om wat meer bescheiden te zijn, ben je ineens een misgunner hahahahah

    Maar hey zolang jij gelukkig bent bent je fake online leven.