1. #81196
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Ladies baksters...hoe bakken jullie het best biscuit? Op hete lucht stand of gewoon boven en onder verwarmd? En op hoeveel graden best bakken?

    Thanx
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  2. #81197
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Allah ishafiek moslima, ik heb ook een hekel aan airco in de auto en zet m ook nooit aan. In een zaak of winkel is t soms wel lekker als t zo heet is. Maar als he weer naar buiten moet pfff
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #81198
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Goed gelukt jouw boter en ashir Moslima! Mn ouders haalden vroeger altijd melk vd boer maar nu al heel lang niet meer.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  4. #81199
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Ik deed wel altijd airco in de auto best wel hoog, maar nu met die kleine niet meer. Ben echt bang dat zij dan ziek word.

    Vanavond was het kipfilet in dat papiertje van Maggi kruiden in de airfryer (voor eerste keer geprobeerd was wel lekker) met krieltjes en wokgroentes. Man is weer nachtdienst in gegaan dus ben weer aloneee. Haat dat. Wil eigenlijk iets schoonmaken ofzo. Eerst maar even thee drinken..



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #81200
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Ik deed wel altijd airco in de auto best wel hoog, maar nu met die kleine niet meer. Ben echt bang dat zij dan ziek word.

    Vanavond was het kipfilet in dat papiertje van Maggi kruiden in de airfryer (voor eerste keer geprobeerd was wel lekker) met krieltjes en wokgroentes. Man is weer nachtdienst in gegaan dus ben weer aloneee. Haat dat. Wil eigenlijk iets schoonmaken ofzo. Eerst maar even thee drinken..





    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Bsaha theetje heb net blikje cola op naast drie koppen koffie-.- na 7 uur avond kun met mij de vloer vegen haha ben t productiefst qua schoonmaken in de ochtend. Avond wil ik nog wel een wasje opvouwen :/. Ga maar eens slapen mijn kleine wordt laatste 2 weken 6:00 uur wakker voorheen 8 uur en toen zeurde ik al (om niets zie ik nu

  6. #81201
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Bsaha theetje heb net blikje cola op naast drie koppen koffie-.- na 7 uur avond kun met mij de vloer vegen haha ben t productiefst qua schoonmaken in de ochtend. Avond wil ik nog wel een wasje opvouwen :/. Ga maar eens slapen mijn kleine wordt laatste 2 weken 6:00 uur wakker voorheen 8 uur en toen zeurde ik al (om niets zie ik nu
    Allahteksa7aa, oeh ook lekker. Hahah ben afgelopen avonden ook van de cola.. maar dacht: doe even gezond hahaha. Jaa ik ook ochtend, ben ook echt moe daar niet van. Maar verveel me altijd als ik alleen ben. Ik en me man zijn echte praters en actief thuis hahah. Zonder hem is echt raar.. meskiena dat is echt vroeg, hoelaat slaapt tie dan? En slaapt hij door? Mijne breng ik rond 12 naar boven en ze slaapt tot 10/11 uur. Ja wollah ik weet nog op het begin in de nachten.. ik kon niet meer.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #81202
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door flowerrrrrtje Bekijk reactie
    Geniet van je avond + thee!

    Ps: heb zelf autistische trekjes en kan niet tegen dingen die schuin staan. Middelste vak(decor) staat schuin
    Shoekran siss.

    Hahaha ik ook niet. Ben perfectionist als het om me huis draait, me man word echt gek van mij. Maar dat is een servettendoos. Heb ik express schuin gezet staat tie mooier.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #81203
    Exit

    Reacties
    5.335
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Allahteksa7aa, oeh ook lekker. Hahah ben afgelopen avonden ook van de cola.. maar dacht: doe even gezond hahaha. Jaa ik ook ochtend, ben ook echt moe daar niet van. Maar verveel me altijd als ik alleen ben. Ik en me man zijn echte praters en actief thuis hahah. Zonder hem is echt raar.. meskiena dat is echt vroeg, hoelaat slaapt tie dan? En slaapt hij door? Mijne breng ik rond 12 naar boven en ze slaapt tot 10/11 uur. Ja wollah ik weet nog op het begin in de nachten.. ik kon niet meer.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Heb je geen hobbys of vriendinnen waarmee je kunt bellen ofzo?

  9. #81204
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Heb je geen hobbys of vriendinnen waarmee je kunt bellen ofzo?
    Hobbys nahh. Niet op dit tijdstip hahah. Vriendinnen heb ik maar ik heb ook een kleine die mijn aandacht en energie vraagt. Dus hele gesprekken voeren is ook niet echt iets voor mij. Dan moet ik er echt zin in hebben om te praten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #81205
    Exit

    Reacties
    5.335
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Hobbys nahh. Niet op dit tijdstip hahah. Vriendinnen heb ik maar ik heb ook een kleine die mijn aandacht en energie vraagt. Dus hele gesprekken voeren is ook niet echt iets voor mij. Dan moet ik er echt zin in hebben om te praten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik begrijp het. Awh allahi galiha 3lik! Hoe oud is ze?

  11. #81206
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door flowerrrrrtje Bekijk reactie
    Afwan. O, kon niet goed zien wat het was. Ben ook een perfectionist en heb ook smetvrees. Degene die met mij gaat samenwonen zal het zwaar krijgen
    Hahahaha wacht maar.. als je eenmaal getrouwd bent gaat dat veranderen. Ik ben ook zo.. alles moet schoon geen ene kruimel of vlekje ergens. Maar helaas zijn mannen heeeeel anders en vind je iedere dag sokken daar, haren daar (door gel of baard getrimd). Heb het maar geaccepteerd hahha


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #81207
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Ik begrijp het. Awh allahi galiha 3lik! Hoe oud is ze?
    Ameenn. 7 juli is ze 4 maanden. Gaat echt snel hihi.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #81208
    Exit

    Reacties
    5.335
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Ameenn. 7 juli is ze 4 maanden. Gaat echt snel hihi.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Zo leuk Geniet van de tijd met haar

  14. #81209
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Zo leuk Geniet van de tijd met haar
    Jaa is wel schattig hihi ze begint te brabbelen en heeft echt veel energie. Shoekran xx


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #81210
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Jeetje las net dat het meisje weer terecht is uit Rotterdam. Ze is gevonden met die man in een hotel. Hoop dat alles goed met haar gaat..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk