1. #78226
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    dat is wat normale moslims ook doen, ik ben ook altijd blij als er een nieuwe zuster tot onze mooie geloof toetreed maar en hier komt het.. zodra ze kennis hebben genomen van onze deen worden ze plots zo hard en gaan ze deze kennis gebruiken om hun eigen zusters te bestrijden wawww wat prachtig zeg NOT, en lekker he de maghrebijnen dom houden, omdat wij geboren zijn als moslim is de tijd voor ons blijven stil staan ofzo? dus wij hebben ons niet verdiept in de islam omdat we het zijn van geboorte? aub zeg het verschil is dat er heel veel marokkaanse meiden zijn hmdl die zeer veel weten over de islam maar het gewoon niet als dekmantel gebruiken en al helemaal niet om hun eigen mening back up te geven, dat mag geen eens in de islam, wat dacht je daarvan? laat dat nou net iets zijn wat vele bekeerlingen nou net wel doen! radicaal zijn is nooit iets goeds geweest in onze deen, de profeet had het over middelmatigheid en niet over radicaal zijn en dat hebben ze niet begrepen, misschien ben jij bang voor hen ofzo dat ze je niet meer leuk gaat vinden or whatever maar ik zeg gewoon alles hoor haha
    Exact!!!!!
    Aanvulling: wat velen niet doorhebben is dat er vele bekeerlingen zijn die een geheime agenda hanteren (werken voor hun meesters) en dat is de Oemmah van binnenuit vernietigen. Ze praten over de Islam, terwijl hun harten naar valsheid neigen. Zodra je hun plannetjes blootlegt wordt je voor kafir etc. uitgemaakt. Er zijn ook echt bekeerlingen die omwille van Allah bekeren en het heel goed doen, daarom zei ik ook uitzonderingen daargelaten.
    Maar de waarheid is te confronterend voor velen.

  2. #78227
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ik wil dit x wel een soort bonbon maken van die welbekende mallen en pindakoekjes ook dit keer heb die papiertjes al binnen.. verder weet ik niet. Maar sowieso wel altijd 2 van zelfde soorten. Er is iemand die daar dol op is. Ook zelf heel erg zin in Marokkaanse koekjes! Ga voor 6 ook dit keer weer
    De snickerbonbons doe ik ook daarin, heb zoveel soorten uit Marokko maar ga denk ik weer de ronde, lamgwerpige of de tulbandjes gebruiken. Ik gebruik gewoon marmerkoekjes recept en stop het daarin

  3. #78228
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik weet niet wat je allemaal loopt te ratelen, haha, bang ik, voor confrontatie.. uhu

    En wat deed jij in deze topic? Precies hetzelfde, olie op het vuur gooien en fitna veroorzaken met jouw reactie die helemaal niks met deze topic te maken heeft, met allerlei discriminerende oordelen. Kijk maar wat ervan gekomen is. Maar nee echt je wilde niet provoceren, jij bent de onschuldige zelve. Gaat toch lekker heen en reageer niet meer op mij met je onoprechte en betweterige adviezen.
    Niet subtiel de focus op mij leggen..die tnawies kun je niet bij mij doen. Je bent gewoon door de mand gevallen. Ik had je vanaf dag 1 al door, maar blijkbaar was ik niet de enige!
    En nog een advies: het is nog altijd taa3ât arrazjal en niet taa3ât almarâ..geen fitna zaaien meer!

  4. #78229
    Nora

    Reacties
    2.361
    05-02-2011

    Citaat Geplaatst door Beni_Chicar2013 Bekijk reactie
    Niet subtiel de focus op mij leggen..die tnawies kun je niet bij mij doen. Je bent gewoon door de mand gevallen. Ik had je vanaf dag 1 al door, maar blijkbaar was ik niet de enige!
    En nog een advies: het is nog altijd taa3ât arrazjal en niet taa3ât almarâ..geen fitna zaaien meer!
    Wow is ramadan meid...Meer zeg ik niet.

    Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk

  5. #78230
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door Dutch-Moslima Bekijk reactie
    Wow is ramadan meid...Meer zeg ik niet.

    Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk
    Gewoon laten kletsen.

  6. #78231
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Hahahaha, wollahilah.. maar daarna denk ik toch van ma3lish eet maar. Jaaaa ik ga voortaan gewoon extra kopen, kan ook slecht uitpakken dat ik extra ga eten juist hahahaha. Oh die koekjes zijn heerlijk, zo zacht. Ik maak ze wel met pinda’s.

    Ja wollah.. gaat echt snel. Maar hamdoelilah zolang het goed met haar gaat. En ohhh myy ja die momenten dat je haar wilt opeten is zo leuk hahahah. Niet te beschrijven dat gevoel subhan Allah. Gewoon je eigen bloed alles is van jou.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Haha, maakt niet uit. Afentoe cheaten mag wel, hahaha.

    Ja, ik eet ze liever zonder pinda's. Alles moet lekker zacht zijn.

    Hahaha, ja he. Super leuk zijn die kleintjes, subhana Allah. Persoonlijk heb ik geen idee hoe dat voelt, maar kan goed begrijpen dat je er dolgelukkig van word! Alhamdoulilah.

    Moge Allah ons allen vrome, leuke kinderen schenken.

  7. #78232
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door QiyaamUlLayl Bekijk reactie
    Van smoothies moeten ze al helemaal niets weten. Disclaimer: We hebben het hier over volwassen mannen hè? Je zou denken dat het over kinderen gaat haha. Ameen ukhti!
    Haha, subhana Allah! Ik dacht dat er ook kleintjes in het spel waren. Ja, dan is het wat lastiger, subhana Allah.

    Ah joh, gewoon blijven proberen! Lekker al die groentjes en lekkere groene hebbedingetjes verstoppen en verdoezelen. Hahahaha. Komt goed met je, sis. Ghair in sha Allah.

    Ze moeten gewoon leren eten. Groente is super lekker.

  8. #78233
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Beni_Chicar2013 Bekijk reactie
    Niet subtiel de focus op mij leggen..die tnawies kun je niet bij mij doen. Je bent gewoon door de mand gevallen. Ik had je vanaf dag 1 al door, maar blijkbaar was ik niet de enige!
    En nog een advies: het is nog altijd taa3ât arrazjal en niet taa3ât almarâ..geen fitna zaaien meer!
    Jij bent ook al zo goed in verdraaien. Lees de reacties meid, wie en hoe ik ben is allang duidelijk. De enige die door de mand is gevallen ben jij. Weet ook niet waarom je hier probeert te doen alsof iedereen achter je staat kinderachtig mens. En ik was niet de enige met zo'n mening dus of spreek iedereen er op aan of zwijg gewoon. Hypocriete hater, vanaf dag 1 hier was je dus fake. En was je niet allang klaar?

  9. #78234
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Die rollen stellen ook niet veel voor 3 cadeaus ingepakt en heb nog 1 klein stukje over

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  10. #78235
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    @ Cataleya Allah jaz3alha fi mizanak 7asana..em joesh Arrabi mien tmenied inshaAllah..theseded ej oer..dikke knuffel en kus...

    Afsluiter..bijna maghreb

    Ied qala loqmaan li ibnihi wa howa ja3iddo ya bonaya la toeshriek billah inna shirka la dolmon 3adeem
    wa wassayna bi lwalidayhi wa 7amalatho ommoho wahnan 3ala wahn wa fisalaho fi 3amayn..

  11. #78236
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Jij bent ook al zo goed in verdraaien. Lees de reacties meid, wie en hoe ik ben is allang duidelijk. De enige die door de mand is gevallen ben jij. Weet ook niet waarom je hier probeert te doen alsof iedereen achter je staat kinderachtig mens. En ik was niet de enige met zo'n mening dus of spreek iedereen er op aan of zwijg gewoon. Hypocriete hater, vanaf dag 1 hier was je dus fake. En was je niet allang klaar?
    Nogmaals Allahi shafeek!

    Wa Salam!

  12. #78237
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Beni_Chicar2013 Bekijk reactie
    Nogmaals Allahi shafeek!

    Wa Salam!
    Moge Allah je hart verzachten, jouw haat en vooroordelen vergeven en wegnemen. Ameen, walaykum salaam!

  13. #78238
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Die rollen stellen ook niet veel voor 3 cadeaus ingepakt en heb nog 1 klein stukje over



    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Ik moet nog beginnen met inpakken. Wel bijna alles gekocht. Alleen kado voor mijn man nog.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  14. #78239
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Putanessca en 2 kaas loempias

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  15. #78240
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik moet nog beginnen met inpakken. Wel bijna alles gekocht. Alleen kado voor mijn man nog.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Wat lief dat je ook wat voor je man koopt, ik alleen voor de kids