1. #77521
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik twijfel zo erg of ik koekjes ga aanbieden voor 'eid of niet.. heb wel al wat aanvragen. Verder alleen taart, cupcakes & fondantkoekjes. Heb geleerd van voorgaande jaren, al die andere extra's kosten mij veel te veel tijd ook geen snoepzakjes etc meer.

    Wil sowieso wat voor onszelf maken.. plus eigen taart zit al in de vriezer en ga wat fondantkoekjes ook invriezen dus dat is al een voordeel
    Ik heb besloten dat ik niks ga maken voor anderen. Alleen voor mijn eigen familie + extra om te delen met familie en vrienden.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  2. #77522
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Lekkere muffins, Freya! Ik houd van de combinatie citroen-maanzaad.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  3. #77523
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Vandaag Turkse koekjes (sekerpare) gemaakt. Ze lijkt op de foto wat lichter dan in het echt.




    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  4. #77524
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Goed zijn voor je ouders is een plicht voor jongens en meisjes. Het is wel schaamteloos in onze cultuur als alle lasten bij 1 persoon komen te liggen, die zelf ook nog moet vasten daarnaast.

    Probeer ook te vasten met je tong. Wat een woorden weer.
    En ondertussen verwachte het hele gezin inclusief vader en zonen allerlei maaltijden op tafel gemaakt door moeder. SubhaanAllaah.

  5. #77525
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ik at alleen nog en had geen soep meer..

    Was uiteindelijk wel soep geworden
    Heerlijke curry noedelssoep met garnalen en ook lekker veel groente. Een blijvertje ook voor na de ramadan.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Mag ik het recept van je noodle soep?

  6. #77526
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Hier nog een geinteresseerde in de noedelsoep!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  7. #77527
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    Betuls Allah ja3tik sa7a

    Rihanna..of is t Riannah excuses... heerlijke pizzas..ik vroeg een keer aan de lahmacun-maker of ik zn apparaat kon overkopen, maar hij was net nieuw zei hij..ik ga hem nog een keer lastig vallen haha..bsa7a aankoop! Scheelt een hoop werk!

    Freya mooie koekjes. Ik had de uitstekers bij koek-it gekocht..letterstempels ook..maar de letters in je koekjes zag ik niet voorbij komen...wellicht dat ze die op aanvraag maken..ik loop er gewoon nog een keer naar binnen. Bsa7a!

    En alle anderen die ik nog vergeten ben te noemen ook bsa7tkom.
    Vandaag weer bij schoonfamilie eten alhamdolilah..en morgen begint weer een nieuwe week..deze week is voorbij gevlogen!

    Fijne avond dames!

  8. #77528
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    Praline bsa7a noodles soep!

  9. #77529
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Allahteksa7aa.

    Oeh lekker! Ben fan van quiche. Heerlijk is dat als de meeste dingen al klaar zijn hoef je alleen te warmen.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Jaa haha en kwam ineens er achter dat ik maar 4 vormpjes had.. ben er dus 2 kwijt! Denk toen met verhuizing jiet meer gebruikt.. Maar goed dat ik iets eerder aan ben begonnen en anders werd het 1 grote

    Wat zag die taart er heerlijk uit zeg ooo die koekjes!
    Besaha
    Happiness is an inside job


  10. #77530
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Salam 3aleykouna

    Heb al 2 dagen zo een keelpijn. Gisteren met iftar gewoon direct een pijnstiller genomen, vandaag gaat het beter alhamdoulilah.

    Gisteren harira gemaakt met minipizaatjes van de dag ervoor.
    Voor man msemmen die ik voor de ramadan heb ingevroren met thee.
    En als maaltijd kip ovenschotel.


    Vandaag harira die ik nog over heb met gevulde msemmen (tonijnvulling).
    Voor man gringo met thee
    En als maaltijd kip tajine. Weeral kip was het enige dat ik nog in huis had. Morgen maar eens langsgaan bij de slager.

    Vasten verbreken we altijd met dadels en bananenshake of verse appelsiensap.

    Ik doe trouwens de afwas altijd de volgende ochtend. Meeste is al afgewassen omdat ik eerder op de dag kook en het savonds gewoon moet serveren. Maar de vaat van savonds laat ik gewoon staan hoor. Geen zin om hele nacht af te wassen
    Powervrouw!
    Allah i zjieb shifa!
    En gelijk heb je!

  11. #77531
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Beni_Chicar2013 Bekijk reactie
    Praline bsa7a noodles soep!
    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Hier nog een geinteresseerde in de noedelsoep!
    Citaat Geplaatst door gwoonkraal Bekijk reactie
    Mag ik het recept van je noodle soep?
    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Besahtkom dames ziet er allemaal lekker uit.
    Praline ik zag een noodles curry soep voorbij komen die zag er echt heerlijk uit wil je het recept delen?
    Dankjewel!
    Zal ik vanavond plaatsen inshaAllah
    Ik heb er gewoon weer zin in maar ja waar niet in nu haha
    Happiness is an inside job


  12. #77532
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie


    Gisteravond was het tijd voor een taart met familie, koekjes alvast voor Eid, taartje met fruit als toetje.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Die chocotaart heerlijk..mn zwager had eergisteren slagroomtaart meegenomen met heel veel chocoladestukjes en fruit..als ik jouw taart nu zie krijg ik weer spontaan zin in taart. Bsa7tkom!

  13. #77533
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Jaa haha en kwam ineens er achter dat ik maar 4 vormpjes had.. ben er dus 2 kwijt! Denk toen met verhuizing jiet meer gebruikt.. Maar goed dat ik iets eerder aan ben begonnen en anders werd het 1 grote

    Wat zag die taart er heerlijk uit zeg ooo die koekjes!
    Besaha
    Ooohjee ja idd dan kan je ze gelukkig nog een keer maken.

    Shoekran schat!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #77534
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Beni_Chicar2013 Bekijk reactie
    Die chocotaart heerlijk..mn zwager had eergisteren slagroomtaart meegenomen met heel veel chocoladestukjes en fruit..als ik jouw taart nu zie krijg ik weer spontaan zin in taart. Bsa7tkom!
    Ooooh lekker he is dat.. af en toe komt tie echt goed aan hahah. Allahteksa7aa sis! Laatst heb ik een taartje bij de Jumbo ontdekt banaan banoffee. Die was zo lekker en proefde naar avocado. Ik wil die volgende keer na maken insha Allahh!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #77535
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019



    De geur van pizza in huis.. dit uurtje wordt echt aftellen!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk