1. #76981
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Vandaag bios met mn zus en onze 5 kids ♡ en daarna bij uitzondering mac, blegh ben er nog steeds misselijk van. Van gezond eten voel je je zoveel beter!


  2. #76982
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Besahtek uitje leuk voor de kids tbarkellah
    Nou dat goud spul wat het ook mag zijn is een blijvertje hoor

  3. #76983
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Besahtek uitje leuk voor de kids tbarkellah
    Nou dat goud spul wat het ook mag zijn is een blijvertje hoor
    Allahi baarek feeki. Ja he was zo blij dat ik m eindelijk gevonden heb. Heb hiervoor nog een paar andere gehad en daar zitten wel wat tientjes in.. sommige waren helemaal niks gisteren de eerste veeg dacht ik meteen yesss. Heb nu al hele leuke 3eid ideetjes met dat goud erbij

  4. #76984
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dankjewel, ik hoop eigenlijk ook maandag


    Ja hier ook simpel en gezond!!


    Bsa7a heerlijk
    Allahi 3tik sa7a!
    Citaat Geplaatst door AM19 Bekijk reactie
    Maa shaa Allaah zooooooo heerlijk dit! Mag ik alsjeblieft het recept?!
    Dank je welll! Zodra ik het even wat rustiger heb, zal ik het voor je uittypen.
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    @TOA ramadan is inchallah maandag of dinsdag. Want zondag is het 29st chabaan. Dus als chabaan dit jaar 29dagen is maandag en als het 30dagen is dinsdag.
    Inchallaah
    O ja, natuurlijk. Ik had zelf nog niet gekeken. Fijn!
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja tis een hele hoge taart dus best lastig, had geen motivatie meer er nóg een x overheen te gaan. Dat ding wat ik normaliter gebruik past niet op die hoogte (profroster)

    Dankjewel ja wel bakpoeder, maar een klein beetje
    Ik gebruik zelf nooit een profroster. Je moet bij het afsmeren goed kijken of de lagen gelijk zijn en niet teveel verschuiven tijdens het afsmeren.

    Toevallig heb ik dat goud ook besteld, als het dezelfde is.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  5. #76985
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Allah ie3tek saha.
    Kruidenroomkaas en verse bieslook roomkaas

    Hoe is het verder met jou en de baby?
    shoukran. X

    Het gaat goed alhamdoelilaah.. met de kleine ook goed. Weken gaan snel. Ze is binnen een paar dagen alweer 4 weken in sha allah.
    Lief dat je het vraagt. X
    En hoe is het met jou kindjes?

  6. #76986
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Assalam ou3alaykom dames.
    Ik heb veel lekkers voor bij zien komen.

    Hoe ver zijn jullie met voorbereiden ramadan?
    Wij zijn alhamdoelilah klaar.
    Grote schoonmaak is gedaan
    80 loempias zijn ingevroren
    50 Turkse pizza's ook.
    En voor de rest maak ik niks.. geen chebekia en sellou voor ons dit jaar.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  7. #76987
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Allahi 3tik sa7a!
    Dank je welll! Zodra ik het even wat rustiger heb, zal ik het voor je uittypen.
    O ja, natuurlijk. Ik had zelf nog niet gekeken. Fijn!
    Ik gebruik zelf nooit een profroster. Je moet bij het afsmeren goed kijken of de lagen gelijk zijn en niet teveel verschuiven tijdens het afsmeren.

    Toevallig heb ik dat goud ook besteld, als het dezelfde is.
    Ik ook pas sinds kort en heb ook wel vaker double barrel afgesmeerd die wel helemaal strak waren maar bij deze waren de 2 losse taarten toen ik ze op elkaar zetten echt heel verschillend ofzo, gap was groot. Was dus bezig met dat midden en had geen zin meer om de bovenste rand nog te doen. Klant was meer dan tevreden dus ik vond t best

  8. #76988
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Goed bezig Riannah bsa7a!

  9. #76989
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Assalam ou3alaykom dames.
    Ik heb veel lekkers voor bij zien komen.

    Hoe ver zijn jullie met voorbereiden ramadan?
    Wij zijn alhamdoelilah klaar.
    Grote schoonmaak is gedaan
    80 loempias zijn ingevroren
    50 Turkse pizza's ook.
    En voor de rest maak ik niks.. geen chebekia en sellou voor ons dit jaar.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Tbarkallah, maak op de dag zelf werk toch even tijdelijk niet dus tijd zat haha ben benieuwd hoe het dit jaar gaat met een kleine erbij.

  10. #76990
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Bsaha riannah.
    Hier alles wat ik gemaakt had is alweer op hahah.
    Heb nu enkel selder en kikkererwten in de vriezer.
    Vandaag maak ik briwat en makrout en morgen briwat kefta en msemmens.
    Voor de rest maak ik alles de dag zelf. Wij eten toch vaak tajine of gebakken vis in de ramadan, dat vergt niet veel moeite en vult goed.
    Eerst harira of soep en na taraweeh een maaltijd.

    Voor iedereen een gezegende ramadan inchallaah.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  11. #76991
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Tbarkallah, maak op de dag zelf werk toch even tijdelijk niet dus tijd zat haha ben benieuwd hoe het dit jaar gaat met een kleine erbij.
    Ik vond de eerste ramadan als moeder echt pittig. En ik kookte dan nog niet eens uitgebreid. Vooral na maghreb had ik direct zin om te slapen maar wou ook taraweeh bidden thuis en dan was het tijd om te voeden. In een woord: slaaptekort. Maar alhamdoulilah. Als je kindje nog wakker is bij ftour geeft het wel zo een soort van verbondenheid en familiegevoel soubhanallah.

    Denk dat ik deze ramadan voor het eerst weer meer kan focussen op aanbidding. Kids zijn groter en hebben minder zorg nodig. Heb ze nu ook deze laatste maand gewoon gemaakt om om 20u te slapen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  12. #76992
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Volgens deze lyoumiya is het zaterdag de 29ste. En begint ramadaan zondag of maandag. Hoe weet jij dat de 29ste cha3baan zondag is? ben benieuwd welke info klopt.

    http://moskeebadr.nl/index.php/gebedstijden
    Soubhanallah echt??? Ik zag het op die applicatie met gebedstijden Muslim pro.
    Hoe kan dat dan dat ze zich daarin vergissen, welke dag de 29st is want die maand is toch al begonnen?
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  13. #76993
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ik vond de eerste ramadan als moeder echt pittig. En ik kookte dan nog niet eens uitgebreid. Vooral na maghreb had ik direct zin om te slapen maar wou ook taraweeh bidden thuis en dan was het tijd om te voeden. In een woord: slaaptekort. Maar alhamdoulilah. Als je kindje nog wakker is bij ftour geeft het wel zo een soort van verbondenheid en familiegevoel soubhanallah.

    Denk dat ik deze ramadan voor het eerst weer meer kan focussen op aanbidding. Kids zijn groter en hebben minder zorg nodig. Heb ze nu ook deze laatste maand gewoon gemaakt om om 20u te slapen.
    Je kids verzorgen is ook 3ibada♡

  14. #76994
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Ik heb het eens even opgezocht de hoeveelste shabaan we zijn. 1 shabaan was 7 april dus vandaag is het 27 shabaan en zondag 29 shabaan.
    Niet dat het er wat toe doet want we wachten toch altijd op bevestiging van de stand van de maan om de kunnen vasten, maar was even in de war.

    https://m.facebook.com/islamitischob...24665018353009
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #76995
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Je kids verzorgen is ook 3ibada♡
    Klopt alhamdoulilah. Wat is ons geloof toch mooi
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ