1. #76036
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Ja zie je en op het Turkse nieuws was het al een hele tijd geleden! Gokman Tanis

    nu lees ik Turkse man + schieten op vrouw = eerwraak ?

  2. #76037
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja zie je en op het Turkse nieuws was het al een hele tijd geleden! Gokman Tanis

    nu lees ik Turkse man + schieten op vrouw = eerwraak ?
    Dat denk ik ook. Uiteindelijk wel erg veel ophef.

    Het gaat nu bijna nu veel over politiek op het journaal.....handig zeg. Heel Nederland kijkt.

  3. #76038
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Dat denk ik ook. Uiteindelijk wel erg veel ophef.

    Het gaat nu bijna nu veel over politiek op het journaal.....handig zeg. Heel Nederland kijkt.
    En over wie gaat het vooral? thierry baudet want die wil het natuurlijk wel uitbuiten vanavond


    lees nu idd dat het om relationele sfeer gaat maar Allahu a3lam

  4. #76039

  5. #76040
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Hij is het dus



    Kom net van de huisarts en zoontje heeft een weer een oorontsteking hoor meskin

    Zijn jullie kids ook zo vaak verkouden?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  6. #76041
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Die Turk stond laatst nog in de rechtbank ivm een verkrachtingszaak.

    Waarom gaat alles nog zo door op het journaal. Het is toch wel duidelijk nu, dat het geen terreur is?

  7. #76042
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Ik denk omdat er meerdere doden zijn gevallen.3.. en 9 gewonden. Lees nu al dat mensen zeggen nee niks eerwraak gewoon een aanslag blabla.. kwaad is sowieso al geschiet. Maar zolang hij niet opgepakt is weet je t niet. Vriendin zei dat ze op t Turkse nieuws zeiden dat hij in Tsjetjenie heeft gevochten en zich bij IS wilde aansluiten.

  8. #76043
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Weet je wat het is, mensen vertrouwen elkaar en de media ook niet en net zoals dat wij vaak denken dit of dat klopt niet, ze houden informatie achter of ze belichten juist dit of dat.. zo denkt de andere kant PRECIES zo.. wij denken weer oh van Christchurch geen live verslag, geen wereldleiders die bij elkaar komen terwijl de wat meer rechtse mensen weer denken, oh aanslag op kerken zie je bijna niet voorbij komen maar op een moskee wel. Zo ziet iedereen het weer door zn eigen bril en vanuit zn eigen referentiekader, wat de media ook telkens voedt.. nu gaan mensen denken oh ze willen het wegwimpelen als eerwraak maar eigenlijk is het gewoon een terrorist hoor.. zie nu echt precies hetzelfde gebeuren.. zoals wij vaak zeggen oh het is zeker een witte verwarde man lees ik nu oh het was zeker een verwarde moslim.. gewoon lijnrecht tegenover elkaar

  9. #76044
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Weet je wat het is, mensen vertrouwen elkaar en de media ook niet en net zoals dat wij vaak denken dit of dat klopt niet, ze houden informatie achter of ze belichten juist dit of dat.. zo denkt de andere kant PRECIES zo.. wij denken weer oh van Christchurch geen live verslag, geen wereldleiders die bij elkaar komen terwijl de wat meer rechtse mensen weer denken, oh aanslag op kerken zie je bijna niet voorbij komen maar op een moskee wel. Zo ziet iedereen het weer door zn eigen bril en vanuit zn eigen referentiekader, wat de media ook telkens voedt.. nu gaan mensen denken oh ze willen het wegwimpelen als eerwraak maar eigenlijk is het gewoon een terrorist hoor.. zie nu echt precies hetzelfde gebeuren.. zoals wij vaak zeggen oh het is zeker een witte verwarde man lees ik nu oh het was zeker een verwarde moslim.. gewoon lijnrecht tegenover elkaar
    Hier zo mee eens. Alles draait om angst. Verdeel en heers. Wie heeft hier belang bij?
    Nee we zouden 1 moeten zijn en elkaar niet bang laten maken....maar het gaat al allemaal veel te ver.
    Ik vind deze turk trouwens wel erg convenient allemaal..zo na NZ rn verkiezingen woensdag.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #76045
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hier zo mee eens. Alles draait om angst. Verdeel en heers. Wie heeft hier belang bij?
    Nee we zouden 1 moeten zijn en elkaar niet bang laten maken....maar het gaat al allemaal veel te ver.
    Ik vind deze turk trouwens wel erg convenient allemaal..zo na NZ rn verkiezingen woensdag.
    Klopt het wij-zij is heel erg sterk. NZ: Wij zijn geraakt, de moslimgemeenschap en de ander: zij zijn geraakt. Alsof het dan een ver-van-je-bed-show is. Terwijl velen, normale, de mensen in het midden, gematigden, whatever, bij beiden hebben wij, want je kan het beiden zijn. Je kan het zijn de metro, je kan het zijn in de kerk, je kan het zijn in de moskee. Maar dat wij-zij wordt heel erg uitgebuit gewoon.

    Ja het blijft nog steeds heel vreemd. Mn vader appte net dat de ROC in Nieuwegein nu wordt ontruimd.. bij mn ouders om de hoek

  11. #76046
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    "De politie zegt rekening te houden met een terroristisch motief, maar 100 procent zekerheid hebben ze nog niet. "Zou ook kunnen dat het in de relationele sfeer is", zegt woordvoerder Bernard Jens van politie. "We wachten op het onderzoek van de recherche voor we daar verder uitspraken over doen."


    De mensen die het dus van de andere kant wíllen bekijken gaan weer denken dat dit doorgestoken kaart is en dat de politie/politiek dingen wil verdoezelen etc.

  12. #76047
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Shaykh Moqbil al-Waadi'ie رحمه الله zei:

    فمن أراد أن يجالس الكذابين فليقرأ الصحف.

    Wie met de leugenaars wil zitten, laat hem de kranten lezen.

    [Al-Baa'ith 'ala sharhal-hawaadith 32]
    Vertaald door Abou Rouqqayah.

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  13. #76048
    MVC Lid

    Reacties
    265
    17-02-2015

    Weten jullie nog toen r iets van 60 doden waren gevallen in usa

    Daders waren amerikanen , bloedbad hadden ze aangericht , tijdens n concert of zo,

    nos had r 10 seconden aan besteed

    niks geen ophef etc wat tja daders waren dit x geen moslim terrorist zoals ze t noemen

  14. #76049
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Ik heb er geen pic van...maar hebben jullie ook die schattige baby foto's gezien vd dader in nz?
    Zum kotsen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #76050
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Walnoot33 Bekijk reactie
    Weten jullie nog toen r iets van 60 doden waren gevallen in usa

    Daders waren amerikanen , bloedbad hadden ze aangericht , tijdens n concert of zo,

    nos had r 10 seconden aan besteed

    niks geen ophef etc wat tja daders waren dit x geen moslim terrorist zoals ze t noemen
    punt is dat de anderen ook precies zo denken. In de kantine op werk werkt een koptische man hij zei ja nu het moslims waren zie je het overal in het nieuws maar er worden nog vaker kopten vermoord in kerken, nog meer dan 50 en dan hoor je er niks over, zei hij..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk