1. #75991
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Rustgevend gevoel? Wat voor rust moet er uitgaan van zo n incident? Hou op schei uit.... Mensen worden op ideeen gebracht. Vrijdag nog maar christchurch....yabrabbi verlos ons van deze ellende.

    Inna lilahi wa inna ilayhi razi3oen.
    Heb ook niet beweerd dat mijn post rustgevend moet zijn alleen ik woon zelf in Utrecht en zie dus nét andereberichtgevingen.

    Elke gewonde telt of dit nou specifiek bedoelt is voor 1 iemand of een “terreuraanslag” is.

  2. #75992
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja dat is wat ik bedoel, onrust is er sowieso, hoe de berichtgeving ook is.. maar toch snap Just_s wel, motief maakt wel veel uit
    Lees dat er rekening wordt gehouden met terroristische motieven...wat niet zo raar is gezien deze wereld.
    En ergens werd gezegd eergeweld of zelfs maffia....Allahwe3lem...aan al deze redenen oorzaken hebben de slachtoffers helemaal niks. En eigenlijk niemand niet.
    Maar voor onszelf....ja ik wel, wil ik weten of het terrorisme kan zijn uit naam van islam...ik moet zo weer mn dochter van school halen, met hoofddoek. Zo ver ben ik al.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #75993
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    <3 hoe is met jou?
    Alhamdoelilaah, het kan altijd beter. Hoe is t met jou?

  4. #75994
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Jst_s Bekijk reactie
    Heb ook niet beweerd dat mijn post rustgevend moet zijn alleen ik woon zelf in Utrecht en zie dus nét andereberichtgevingen.

    Elke gewonde telt of dit nou specifiek bedoelt is voor 1 iemand of een “terreuraanslag” is.
    Klopt. Er is heel veel verschillende berichtgeving...ook op twitter.
    Sterkte daar.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #75995
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Of drugswereldje he.. Allah ou3lem
    Schrik wel laatste tijd van hoeveel jonge meiden al in zo een wereldje zich mengen

    Allah ieryehma

    Jts welkom back.. alles goed?
    Happiness is an inside job


  6. #75996
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Klopt. Er is heel veel verschillende berichtgeving...ook op twitter.
    Sterkte daar.
    Thanks! Hoe is het met je gezondheid juno?

  7. #75997
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Jst_s Bekijk reactie
    Thanks! Hoe is het met je gezondheid juno?
    Lhamdoelilah. Het is nu vrij stabiel. [emoji3590]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #75998
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Of drugswereldje he.. Allah ou3lem
    Schrik wel laatste tijd van hoeveel jonge meiden al in zo een wereldje zich mengen

    Allah ieryehma

    Jts welkom back.. alles goed?
    Thanks! Ik ga proberen vaker te reageren! Gaat zn gangetjes alhamdoelilaah. Hoe is het met jou en de kids?

    Laatste tijd paar overlijden in onze familie.
    Zag ook dat je vader is overleden, RahiemahoeAllaah.

  9. #75999
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Lees dat er rekening wordt gehouden met terroristische motieven...wat niet zo raar is gezien deze wereld.
    En ergens werd gezegd eergeweld of zelfs maffia....Allahwe3lem...aan al deze redenen oorzaken hebben de slachtoffers helemaal niks. En eigenlijk niemand niet.
    Maar voor onszelf....ja ik wel, wil ik weten of het terrorisme kan zijn uit naam van islam...ik moet zo weer mn dochter van school halen, met hoofddoek. Zo ver ben ik al.
    Wat ik las en moet eerlijk zeggen dat ik die vrees ook wel heb, overmorgen zijn de verkiezingen he.. wat de uitkomst ook is, possible terrorist motive is al voorbij gekomen dus FVD en PVV zullen wel sky high gaan.. ook erg dat ik daaraan moet denken maar zo ver ben ik ook al

  10. #76000
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    In de drugswereld zijn ze meestal wel subtieler, al wordt het wel erger, gewoon in een openbare tram schieten kan ik mij eerlijk gezegd niet voorstellen.

  11. #76001
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Lhamdoelilah. Het is nu vrij stabiel. [emoji3590]
    Moge Allaah jouw gezondheid behouden! ❤️

  12. #76002
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Jst_s Bekijk reactie
    Alhamdoelilaah, het kan altijd beter. Hoe is t met jou?
    ja ook wel goed, tot het nieuws van net en natuurlijk afgelopen weekend, ik vrees voor de toekomst van onze kinderen maar goed moge Allah swt ons bijstaan.

  13. #76003
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Salaam aleikum broeders en zusters,

    ZEER VERTEOUWELIJK EN ZEER DRINGEND

    Er is zojuist geschoten bij een moskee in Utrecht. De dader loopt meerdere moskeeen af en is nog niet gepakt. De politie is de dader aan het zoeken. De NCTV heeft crisisoverleg hierover. Gelieve de moskeeen vandaag in UTRECHT EN OMGEVING te sluiten dan wel streng te bewaken/ beveiligen totdat meer duidelijk is en de dader is gepakt. Nadere info volgt.



    Ik zie net dit??? Hoop dat t niet waar is..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  14. #76004
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Wat ik las en moet eerlijk zeggen dat ik die vrees ook wel heb, overmorgen zijn de verkiezingen he.. wat de uitkomst ook is, possible terrorist motive is al voorbij gekomen dus FVD en PVV zullen wel sky high gaan.. ook erg dat ik daaraan moet denken maar zo ver ben ik ook al
    Exact wat er ook gebeurd is aan met dat islamitische school in Amsterdam. Ook achteraf met een doel.

  15. #76005
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Niet meer zo subtiel vind ik en word steeds gekker.. in een overvolle café is ook iemand neergeschoten paar keer voor zoiets.. ze betalen er makkelijk tonnen voor


    Maar ja moeten gewoon afwachten wat de motieven echt zijn.
    Happiness is an inside job