1. #75526
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Besaha allemaal! Lekker hoor alle plaatjes.

    Romaisa lekker soep! Ook zin in. Misschien ook wat maken.

    Citroensuiker, weet niet of dat te koop is hier. Maar je zou her kunnen maken door een pot suiker te vullen en daar de gele schil van een citroen erbij te doen.

  2. #75527
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Besaha dames! Spaghetti, bisara, heerlijk bordje fruit(door jou krijg ik zin in fruit)

    Hier wordt t een kliekjesdag, heb nog halve gegrilde kip over, ga m ‘plukken’ en er kippensoep van maken, lekker voor de zieken. En verder iets van charmilla erbij.

    Trouwens die lange vingers waren heerlijk, hele frisse smaak door citroensuiker ipv vanillesuiker (was bij mij op)
    Ahah ja fruit is bij mij alsof ik snoep, vind het heerlijk!

    Allah iesafiek de zieke.
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Allah tik sa77a Praline.
    Heerlijk bordje fruit, bsaha.
    Allah ie3tek saha!
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Wat super leuk gedaan! Hier ben je vast heel lang mee bezig geweest of niet? Ook heel leuk die zeemeermin staart zo op cc
    Dankjewel!
    Ja klopt de kleine dingetjes allemaal nemen wel tijd in beslag, maar het was het waard! Klant was enorm tevreden.
    Happiness is an inside job


  3. #75528
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Besaha dames! Spaghetti, bisara, heerlijk bordje fruit(door jou krijg ik zin in fruit)

    Hier wordt t een kliekjesdag, heb nog halve gegrilde kip over, ga m ‘plukken’ en er kippensoep van maken, lekker voor de zieken. En verder iets van charmilla erbij.

    Trouwens die lange vingers waren heerlijk, hele frisse smaak door citroensuiker ipv vanillesuiker (was bij mij op)
    Msekken, nog steeds ziek? Hier ook. Wel minder koorts, meer verhoging eigenlijk, maar vandaag nog niet naar school. Ha gebeld en met assistente overlegd en de ha gaat me zo terugbellen over hoe en wat.

    Besa77a...klinkt goed die lange vingers.

    Ik ga denk ik rijst maken met zeevruchten etc.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #75529
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Besa77a alle baksels taarten en eten.

    Heb fysio gehad en doe maar meteen beneden opruimen schoonmaken zodat ik in beweging blijf en geen spierpijn krijg. Had de kleine gewoon meegenomen. [emoji16]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #75530
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie


    Had dus die van citroen gebruikt, die sinas had ik eerst open gemaakt maar dacht mwah. Die is heerlijk in een yoghurt/sinaasappelcake.

    Gekocht in duitsland, bij kaufland. Weet niet of ze in nl hebben nog niet gezien hier.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik koop daar ook altijd zulke dingen, ze hebben ook zakjes met citroenrasp en sinaasappelrasp, voor 1x zegmaar echt heel handig

  6. #75531
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Ik had net in de trein de halve beker koffie over mezelf heen gegooid. Van nek tot aan benen, gelukkig was het niet gloeiend meer.. hele jas, trui en broek zit onder koffie en ik stink naar koffie. Lekker begin weer!! Wel heerlijk weer, dat maakt het weer een beetje goed.


    Ohja dit weekend,voor de cupcakes had ik dus voor t eerst russian buttercream gebruikt, super lekker en super simpel. Swiss merengue botercreme idee maar dan sneller. Zeker een aanrader


  7. #75532
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Van de week ook even cupcakes/koekjes met de kids bakken, mn zoontje vroeg er gisteren nog naar

  8. #75533
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Msekken, nog steeds ziek? Hier ook. Wel minder koorts, meer verhoging eigenlijk, maar vandaag nog niet naar school. Ha gebeld en met assistente overlegd en de ha gaat me zo terugbellen over hoe en wat.

    Besa77a...klinkt goed die lange vingers.

    Ik ga denk ik rijst maken met zeevruchten etc.
    Ameen dames shokran! Jij ook Allah ishafik voor de kleine, inshallah knapt ze gauw op!

    Eerst de ene dan de andere, ze steken elkaar aan. En je raadt t al gisteren wou de jongste zonder jas (ja het is ook warm) hij heeft de hele avond/nacht liggen hoesten
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #75534
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik koop daar ook altijd zulke dingen, ze hebben ook zakjes met citroenrasp en sinaasappelrasp, voor 1x zegmaar echt heel handig
    Ja geweldig asorti hebben ze daar! Had daar ook die gemalen amandelen vandaan, ze hebben ook van die magnum almond amandelen, en echt heel goedkoop daar.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #75535
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ahah ja fruit is bij mij alsof ik snoep, vind het heerlijk!

    Allah iesafiek de zieke.


    Allah ie3tek saha!


    Dankjewel!
    Ja klopt de kleine dingetjes allemaal nemen wel tijd in beslag, maar het was het waard! Klant was enorm tevreden.
    Ameen shokran!
    En daar doe je t ook voor! Trouwens ook een pracht complimet van die stichting! Mooi initiatief! Allah itaqabel!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #75536
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Besaha allemaal! Lekker hoor alle plaatjes.

    Romaisa lekker soep! Ook zin in. Misschien ook wat maken.

    Citroensuiker, weet niet of dat te koop is hier. Maar je zou her kunnen maken door een pot suiker te vullen en daar de gele schil van een citroen erbij te doen.
    Ja klopt kan je ook makkelijk zelf maken, dit was volgens mij 0,50 cent ofzo.
    Ja soep valt altijd wel goed, althans de heldere varianten. Heb gemerkt dat je geen linzensoep of harira aan zieke kinderen moet geven, komt er net zo hard weer uit pfff.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #75537
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dit ziet er trouwens echt lekker uit, krijg gelijk trek. Bsa7a!

  13. #75538
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Die toef ziet er heerlijk luchtig uit Freya. Had nooit eerder van die botercreme gehoord. Ga het eens proberen in shaa Allah.

    Ik mis het bakken wel een beetje, maar heb er gewoonweg echt geen tijd meer voor soubhan Allah. Komt over een paar maanden wel weer haha
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  14. #75539
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Die toef ziet er heerlijk luchtig uit Freya. Had nooit eerder van die botercreme gehoord. Ga het eens proberen in shaa Allah.

    Ik mis het bakken wel een beetje, maar heb er gewoonweg echt geen tijd meer voor soubhan Allah. Komt over een paar maanden wel weer haha
    Ik heb ook in geen maanden gebakken, al mn spullen in schuur opgeborgen! Ga ook pas weer bakken als deze drukte voorbij is. Dan pas kan ik ervan genieten hihi

    Inshallah gaat alles goed met je voorbereidingen! Allah i3ounek!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #75540
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Shifae inshallah voor alle zieken. Hier vandaag ook voor het eerst een droog oortje sinds een dikke week. Hoop nu snel helemaal weer beter.

    Romaisa kan je het de kinderen kwalijk nemen? Wat een prachtig weer hamdulilah! Natuurlijk moet se jas dan uit. Jammer van ziek worden, dat dan wel.

    Freya, zo vaak knoei ik. Voel met je mee. Je werkt in de stad toch? Anders even nu met de pauze even een shirt ofzo halen bij de hm of zeeman ofzo. Gewoon om even fris te zijn.

    Duitsland is echt bakparadijs vergeleken bij nl.
    Mijn nichtjes daar maken ook echt de lekkerste dingen. Als ik naar recept vraag, krijg ik vaak zakje van dit en dat te lezen...hebben we weer niet hier in nl.

    Vandaag heb ik kipvleugels eruit gehaald. Al weet ik niet wat ik ermee moet makan. Gegrild met rijst met groente. Of een paar in een schaal met aardappels, erwtjes en wortels en de rest grillen? Of gewoon grillen en salade en patat erbij....
    Heb ze niet op tijd gemarineerd anders KFC achting van gemaakt.