1. #74296
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium


    En zo helpen we allemaal elkaar. Zij bakt prachtige taarten, maar zo een cijfertaart had ze nog niet gehad


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  2. #74297
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Sba el gheer. Ben al ruim op tijd op mn afspraak. Autoruit kreeg ik niet omlaag [emoji38] dus uitstappen en kaartje pakken bij slagboom. Rekening gehouden met autokrabben vanochtend, dus we waren op tijd. Had een koffiebeker op de trap gezet, maar m'n vingers waren nog koud van autokrabben dat ik hem ineens liet vallen op de trap....overal koffie...zonde van dat spul. Hier in wachtkamer staan wel koffiekannen, maar is bocht.
    En waar ga je hier in hemelsnaam op maandagochtend lekkere koffiehalen?
    En ohja...mn kinderen zijn vuile verraaiers. Papa papa...mama heeft koffie op de trap laten vallen...hij stond buiten nog zn auto te krabben. Hele buurt weet het dus ook....
    Ze waarschuwen voor ijzel...dat vind ik pas minder...sneeuw en kou is te doen, maar ijzel....

    Vandaag wordt het stoofvlees met rijst of aardappels. Of beide.

    Mooie baksels en zie lekker eten. Rihanna bij jou weer alles mtowel zoals we zeggen. Netjes en ziet er mooi uit.

    Ik zeg al dagen wat te bakken maar niet van gekomen. Behalve wat koekjes bakken met de meiden.

    Fijne dag allen!

    Ohja ik had nog kiploempiaas gemaakt. Handig om in de vriezer te hebben.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #74298
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Wat schattig Juno. Ijzel, dat is idd nog erger denk dat noorden nog wat kouder is dan hier


    Ik heb mn pyamabroek nog onder mn broek aan

  4. #74299
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Merken jullie trouwens al dat de boodschappen duurder zijn?


    Ik ben wel omhoog gegaan met mn prijzen ook voor mn taarten. Is wel een mooi extraatje zo ondertussen hou nu telkens een deel ervan apart voor New York

  5. #74300
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Juno meskina wat een ochtend voor jou! Mn kinderen zouden t zelfde doen en ook op school vertellen en aan oma hihi
    Besaha al t lekkers, door jou krijg ik ook zin in loempia’s! Lang niet op.

    Dames prachtige taarten weer! Goed bezig mashallah.

    het weer ben ik ook nu al zat en we moeten nog beginnen. Hoop echt dat t sneeuwen meevalt! Nl gaat altijd op zn gat als t weer tegenzit. Vorige week heb ik 1 uur over gedaan wat ik normaal in 20 a 25 min doe.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  6. #74301
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Wat schattig Juno. Ijzel, dat is idd nog erger denk dat noorden nog wat kouder is dan hier


    Ik heb mn pyamabroek nog onder mn broek aan
    Dank je.
    Ja door onverwachte ijzel ben ik ooit eens in een slootje terecht gekomen...gleed zo van de weg af de sloot in...[emoji54]
    Hier was het gisteren -10. We wonen bij water waar ook de elfstedentocht langs komt. Mn man zei al begin maar met bissara te maken voor de verkoop...grapjas.
    En op school hadden ze ijsbaan gemaakt in de gangen met wakken met lint en pilonnen omheen. Krijgen les in onbetrouwbaar ijs. Vroeger wisten we gewoon welke slootjes wel en niet betrouwbaar waren en wat en wel niet te doen.
    Ik heb al sinds vorige week leggings onder mn broek. Vandaag een thermobroek. Zo n witte van katoen. Beter dan die zwarte van bv action. Die gaan zo zweten enzo.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #74302
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Planning om, ivm een ziek kind thuis. Ik denk dat vandaag een mooie dag is voor linzensoep en heb kipfilet eruit gehaald voor wraps te vullen, wil t al dagen maken maar schuif steeds door.

    Bakken heb ik al maanden niet gedaan, heb bijna al mijn spullen verhuisd naar schuur. Mis t zo nu en dan wel, vooral als ik najat’s baksels voorbij zie komen. Miss maar voor iets no bake gaan.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #74303
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Dank je.
    Ja door onverwachte ijzel ben ik ooit eens in een slootje terecht gekomen...gleed zo van de weg af de sloot in...[emoji54]
    Hier was het gisteren -10. We wonen bij water waar ook de elfstedentocht langs komt. Mn man zei al begin maar met bissara te maken voor de verkoop...grapjas.
    En op school hadden ze ijsbaan gemaakt in de gangen met wakken met lint en pilonnen omheen. Krijgen les in onbetrouwbaar ijs. Vroeger wisten we gewoon welke slootjes wel en niet betrouwbaar waren en wat en wel niet te doen.
    Ik heb al sinds vorige week leggings onder mn broek. Vandaag een thermobroek. Zo n witte van katoen. Beter dan die zwarte van bv action. Die gaan zo zweten enzo.
    Woow -10.. hier -8 en sochtends was t -6. Ik woon ook langs t water. Mn man is gek op de elfstedentocht elke x als hij daar iets over hoort krijg ik weer alle verhalen over vroegahhh. Wel goed die lessen!

  9. #74304
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Merken jullie trouwens al dat de boodschappen duurder zijn?


    Ik ben wel omhoog gegaan met mn prijzen ook voor mn taarten. Is wel een mooi extraatje zo ondertussen hou nu telkens een deel ervan apart voor New York
    Ja zie wel andere prijzen in de winkels. En bij kassa denk ik ohja... prijsverhoging door btw bla.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #74305
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ja zie wel andere prijzen in de winkels. En bij kassa denk ik ohja... prijsverhoging door btw bla.
    Ja vaak is t geen 3% meer maar nog wat meer. Psychologische bedragen..

  11. #74306
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Planning om, ivm een ziek kind thuis. Ik denk dat vandaag een mooie dag is voor linzensoep en heb kipfilet eruit gehaald voor wraps te vullen, wil t al dagen maken maar schuif steeds door.

    Bakken heb ik al maanden niet gedaan, heb bijna al mijn spullen verhuisd naar schuur. Mis t zo nu en dan wel, vooral als ik najat’s baksels voorbij zie komen. Miss maar voor iets no bake gaan.
    Wie is najat dan?

    Ik heb chebakkia koekjes met witte chovolade op mn lijst.
    Nu nog juiste moment vinden...

    Allah zjieb shifa.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #74307
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Merken jullie trouwens al dat de boodschappen duurder zijn?


    Ik ben wel omhoog gegaan met mn prijzen ook voor mn taarten. Is wel een mooi extraatje zo ondertussen hou nu telkens een deel ervan apart voor New York
    Ja vooral brood (vooral de glutenvrije, was al duur nu nog duurder pff) rest nog niet opgevallen omdat ik laatste tijd bij dirk en ah kom en die hebben op heel veel 1+1
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #74308
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Wie is najat dan?

    Ik heb chebakkia koekjes met witte chovolade op mn lijst.
    Nu nog juiste moment vinden...

    Allah zjieb shifa.
    Kookmutsjes hihi, zie haar op snap voorbij komen

    Ameen shokran!

    Mmm klinkt goed! I love chebakia
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #74309
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Woow -10.. hier -8 en sochtends was t -6. Ik woon ook langs t water. Mn man is gek op de elfstedentocht elke x als hij daar iets over hoort krijg ik weer alle verhalen over vroegahhh. Wel goed die lessen!
    Stond het land op zn kop. Internationale media die de gekte verslaan...scholen vrij...andere tijden had daar eens item over. Woonde nog niet in Friesland, maar dichtbij en weet nog wel van alle opwinding en sensatie.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #74310
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Kookmutsjes hihi, zie haar op snap voorbij komen

    Ameen shokran!

    Mmm klinkt goed! I love chebakia
    Ik heb been idee van snap. Ben wel bekend met haar site. Bij mij lukken haar recepten of heel goed of niet.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran