1. #71581
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Wat verlang ik naar een lekkere kop koffie.

    Vandaag maak ik tagiatelli en waarschijnlijk mini quiches of een ander hapje voor mijn moeder.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  2. #71582
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    ow heerlijk marokkaanse koffie

    ik had hier al weken zin in. vandaag toch maar gehaald... de echte de groot zijn het allerlekkerste.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  3. #71583
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    slowcooker maar weer aangezet.
    red hot chili chicken

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  4. #71584
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    ow heerlijk marokkaanse koffie

    ik had hier al weken zin in. vandaag toch maar gehaald... de echte de groot zijn het allerlekkerste.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Wat is dit?

    Alles doet me pijn...heb verdorie net griep gehad en voel het weer aankomen.
    Gelukkig al gekookt. Kip met groenten uit de oven. Eivenlihk is zo n crockpot best handig. Ga er gewoon een halen voor dit soort dagen.
    Zit me nu te vervelen bij tennisles. Ik wil mn bed in.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #71585
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Wat is dit?

    Alles doet me pijn...heb verdorie net griep gehad en voel het weer aankomen.
    Gelukkig al gekookt. Kip met groenten uit de oven. Eivenlihk is zo n crockpot best handig. Ga er gewoon een halen voor dit soort dagen.
    Zit me nu te vervelen bij tennisles. Ik wil mn bed in.
    allahiesafiek vervelend dat gevoel.
    een chocolade bol. heerlijk maar zit er nu nog vol van.

    toevallig zei een vriendin vanmiddag jij doet mij steeds znoen met die crockpot. ik ga hem nu ook halen.
    nu ze zwanger is heeft ze aan het einde van de middag geen puf meer om in de keuken te staan. dus straks kan ze smorgens erin dumpen en niet meer naar omkijken.

    dat vleesgerecht die ik gisteren gemaakt had smaakte net nog veel lekkerder. op verzoek ga ik het dus morgen weer maken.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  6. #71586
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Lekker allemaal, echt heerlijk. Besaha dames!


    Bedoeling hier was kefta bakken met gegrilde paprika en salade. Met Marokkaanse spinazie erbij. Maar man is echt heel laat thuis, kinderen moeten dan gelijk op bed. Dus die moeten alleen eten. En wij alleen.

    Dus nu groentenstamp voor de kinderen met kefta. En wij gevulde broodjes met kefta (loempialemsemen in de oven).

    Ja tja spinazie. Ik had het er al uitgehaald...kan wel morgen bereiden toch?

  7. #71587
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Lekker allemaal, echt heerlijk. Besaha dames!


    Bedoeling hier was kefta bakken met gegrilde paprika en salade. Met Marokkaanse spinazie erbij. Maar man is echt heel laat thuis, kinderen moeten dan gelijk op bed. Dus die moeten alleen eten. En wij alleen.

    Dus nu groentenstamp voor de kinderen met kefta. En wij gevulde broodjes met kefta (loempialemsemen in de oven).

    Ja tja spinazie. Ik had het er al uitgehaald...kan wel morgen bereiden toch?
    ow spinazie heeerlijk. hmmm misschien morgen bij mijn stoofvlees

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  8. #71588
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Dames weet iemand hoe t met ambiance gaat? Wat ik mij herinner is dat er iets met haar baby was maar weet dus niet meer precies wat..weet alleen nog dat ik een heel slecht gevoel had subhanAllah. InshaAllah is alles goed

  9. #71589
    MVC Lid

    Reacties
    366
    07-04-2014

    SoubhanAllah, elke keer als ik in deze topic kom piepen zie ik een behulpzame reactie van Freya of iets waar keukenqueen Rihanna wel het antw op heeft. Tbarkellah dames

  10. #71590
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    ow heerlijk marokkaanse koffie

    ik had hier al weken zin in. vandaag toch maar gehaald... de echte de groot zijn het allerlekkerste. [://uploads.tapatalk-cdn.com1121/6d461f42791348e50ed4fcc412342df3.jpg[/IMG]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Hahah, wat toevallig. Bij mij op werk werden er ook Bossche bollen getrakteerd vandaag. Ik kreeg de helft nauwelijks op, zo groot was-ie.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  11. #71591
    MVC Lid

    Reacties
    98
    24-11-2012



    lasagne

    zien jullie mijn afbeelding?

  12. #71592
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Flowerbomb_ Bekijk reactie


    lasagne

    zien jullie mijn afbeelding?
    Ik niet. Mss anderen wel.

  13. #71593
    Live, Laugh, Loveā™”

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door Flowerbomb_ Bekijk reactie


    lasagne

    zien jullie mijn afbeelding?
    Ja

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  14. #71594
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Flowerbomb_ Bekijk reactie


    lasagne

    zien jullie mijn afbeelding?
    Jaaa...lekker!!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #71595
    MVC Lid

    Reacties
    98
    24-11-2012

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik niet. Mss anderen wel.
    ik zie het dus ook niet. Heb gewoon via tinypic gedaan. ik ga straks via tapa proberen