1. #71551
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Alhamdoulillah goed nieuws gehad Juno! Ben blij voor je [emoji3590]
    Ik heb niet eens goed nieuws gehad, maar ik kan deze situatie aan en ik last hrt bij Allah. Wat ik gisteren meemaakte gaf me juist rust. Lgheer insha Allah.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #71552
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Alhamdoelillaah.

    Ja lijkt me ook lastig al die heidense feestdagen buiten houden :s. Wat dat betreft is een islamitische basisschool toch wel weer ideaal. Maar die hebben we hier helaas niet in de buurt.
    Zou ik ze er nog niet op doen. Later is er ook geen puur islamitische werkomgeving. Wil ze het liefst zo jong mogelijk weerbasr maken.[emoji3526]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #71553
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik heb niet eens goed nieuws gehad, maar ik kan deze situatie aan en ik last hrt bij Allah. Wat ik gisteren meemaakte gaf me juist rust. Lgheer insha Allah.
    Owh SubhanAllah, verkeerd begrepen. Ghair in sha Allah. Moge Allah je bijstaan.

  4. #71554
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    brunch en laatste dozen opruimen in de garage.
    dan sinterklaas film kijken met de kleine.

    ook begonnen aan dit boek ben benieuwd of het iets is.... goede recensies op internet . ik heb al 2 boeken na een paar bladzijden lezen aan de kant gegooid.

  5. #71555
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ik zie iedereen hatita maken, dus ook ik ga me eraan wagen haha. Ben erg benieuwd wat het gaat worden



    Net deze koekenpan gekocht. Maar mijn keukenweegschaal is stuk zie ik net [emoji28] dus eerst een nieuwe kopen.
    succes. gaat je vast lukken.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  6. #71556
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Vast woezel & pip gemaakt voor een taart van dit weekend [emoji7].

    Altijd leuk als mensen aangeven vertrouwen in je te hebben omdat ze vindt dat ik zulke mooie dingen maak [emoji847] Ik krijg dus de vrije hand, dat zijn de leukste opdrachten want dan kan ik mijn creativiteit er volledig in kwijt. Zelfs qua vulling heb ik de vrije hand =)

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  7. #71557
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Toch wel goed gelukt gelukkig voor de eerste keer.



    Alleen twijfel over de smaak, ik lust het sowieso niet maar voor mijn gevoel smaakt het wel anders dan normaal. Heb me wel precies aan het recept gehouden van kookmutsjes.

  8. #71558
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    mooi gedaan Freya.

    onderdekoffer: goed gelukt... wat is er anders aan de smaak?




    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  9. #71559
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Mississippi roast met aardappelpuree, was heerlijk maar volgende x maak ik het met kalfsvlees ipv lam.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  10. #71560
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    @Juno

    Ik deed het beslag mengen in een blender, en na een paar maken deed ik weer 2 seconden blenden. Dan komen de gaatjes weer terug als het goed is.

    Of had je dat al geprobeerd...

  11. #71561
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    mooi gedaan Freya.

    onderdekoffer: goed gelukt... wat is er anders aan de smaak?




    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Een beetje bitter naar mijn gevoel, of een gekke nasmaak.

    Maar de rest vindt van niet dus kan er ook aan liggen dat ik het gewoon niet lust haha.

  12. #71562
    MVC Lid

    Reacties
    1.317
    29-01-2009

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Zou ik ze er nog niet op doen. Later is er ook geen puur islamitische werkomgeving. Wil ze het liefst zo jong mogelijk weerbasr maken.[emoji3526]
    Je kan ze ook weerbaarder maken op een Islamitische basisschool, omdat er een sterkere focus ligt op hun Islamitische identiteit. Kinderen krijgen mee waarom moslims niet mee doen met heidense feesten en al die poppenkast er omheen.

    Dat vind ik weer belangrijk. Kinderen die nog jong zijn, zijn beinvloedbaar en het is moeilijk om dan nog nee te zeggen tegen sint kadootjes, schoentje leggen, kerst/paas ontbijt, kerstliedjes zingen, etc, terwijl jij als ouder heel goed weet dat dit eigenlijk niet is toegestaan.

  13. #71563
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Groene_Kreeft Bekijk reactie
    Je kan ze ook weerbaarder maken op een Islamitische basisschool, omdat er een sterkere focus ligt op hun Islamitische identiteit. Kinderen krijgen mee waarom moslims niet mee doen met heidense feesten en al die poppenkast er omheen.

    Dat vind ik weer belangrijk. Kinderen die nog jong zijn, zijn beinvloedbaar en het is moeilijk om dan nog nee te zeggen tegen sint kadootjes, schoentje leggen, kerst/paas ontbijt, kerstliedjes zingen, etc, terwijl jij als ouder heel goed weet dat dit eigenlijk niet is toegestaan.
    Ik heb dus wel nee gezegd. Was niks moeilijks aan als je er zelf 100% achter staat en je kinderen vanaf 0 islam bewustzijn meegeeft. Mn oudste zei zelf omdat we moslims zijn he. Juist in een witte omgeving zie ik dat ze heel goed weet wie ze is.
    Focus op islam krijgen ze van hun ouders vanuit huis en dat werkt alhamdoulilah goed bij ons. Moge Allah ze leiden tot goede moslims en evenwichtige personen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #71564
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Owh SubhanAllah, verkeerd begrepen. Ghair in sha Allah. Moge Allah je bijstaan.
    Amien!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #71565
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Toch wel goed gelukt gelukkig voor de eerste keer.



    Alleen twijfel over de smaak, ik lust het sowieso niet maar voor mijn gevoel smaakt het wel anders dan normaal. Heb me wel precies aan het recept gehouden van kookmutsjes.
    Topper!!

    Tbarkellah 3liek.
    Ik heb nog niet weer geprobeerd, maar bedankt voor de tip!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran