1. #71341
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Leuke spiegel(s), Freya! Mooi oosters.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  2. #71342
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Ik heb ook wel wat dingen van de Action, hoor. Sommige dingen zijn gewoon leuk (en verander ik desnoods iets zelf). Ik houd van dingen die wat unieker zijn, maar ook ik heb wel wat van de standaard-dingen.
    HM Home heeft wel leuke dingen, Zara home ook

  3. #71343
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Ik heb ook wel wat dingen van de Action, hoor. Sommige dingen zijn gewoon leuk (en verander ik desnoods iets zelf). Ik houd van dingen die wat unieker zijn, maar ook ik heb wel wat van de standaard-dingen.
    Hihi gisteren zat ik nog te denken. Hier was een tijdje geleden de rage om letterlijk alles wat werd aangekocht te laten zien en 2 ledn konden daarin echt uitblinken [emoji16]

    Ik vind letterlijk niks in de action op brooddozen/fruitdoosjes na voor mijn zoontje.

    Heb vandaag een bestelling toegestuurd gekregen...WMF. ben benieuwd.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  4. #71344
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Toa ben t met je eens wat action betreft. Maar hou ook niet van als die frutsels die iedereen moet hebben. Paar weken geleden was ik daar en zag grote groep vrouwen over iets gebogen. Ze hadden nieuwe dienbladen en t lag vlakbij ingang op grond dus niet eens in vak, maw ze hoeven t maar ergens neer te leggen of t is weg. Althans die action waar ik was denk ik hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #71345
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    HM Home heeft wel leuke dingen, Zara home ook
    Vind ik ook!

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  6. #71346
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Action haal ik geurkaarsen, en van die koeken of bars voor school. Die allesreiniger in spray (roze) ruikt heerlijk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #71347
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Zara home ben ik verliefd op maar de meeste dingen zijn zoooo duur. H&M home nooit een winkel van gezien hier in de buurt, zie wel online dingen zijn ook wel leuk maar beetje te studenterige style. En oh ja Casa ben ik ook verliefd op, super leuke dingen.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #71348
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Hihi gisteren zat ik nog te denken. Hier was een tijdje geleden de rage om letterlijk alles wat werd aangekocht te laten zien en 2 ledn konden daarin echt uitblinken [emoji16]

    Ik vind letterlijk niks in de action op brooddozen/fruitdoosjes na voor mijn zoontje.

    Heb vandaag een bestelling toegestuurd gekregen...WMF. ben benieuwd.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Hahahah, ik vind de Action ook fijn voor bepaalde dingen, maar ik ben niet iemand die elke week (of zelfs een paar keer in de week) naar de Action moet gaan. Ik ga daar echt eens in de zoveel maanden naartoe.

    Doosjes/bakjes/mokken et cetera vind ik ook fijn van de action.

    Ik heb WMF echt op moeten zoeken. Kende het helemaal niet. Straks even een kijkje nemen. Thanks!

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  9. #71349
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Zara home ben ik verliefd op maar de meeste dingen zijn zoooo duur. H&M home nooit een winkel van gezien hier in de buurt, zie wel online dingen zijn ook wel leuk maar beetje te studenterige style. En oh ja Casa ben ik ook verliefd op, super leuke dingen.
    Ja ik koop ook alleen in de sale haha. Ze hebben in dec en zomer altijd goede sale. Maar altijd online doe ik het, HM home idem dito. Ze hebben ook mooie taartplateaus en van die gouden dienbladen etc! En niet heel duur. Dat gouden soort dienblad met pootjes waar ik vaak mn sweets op fotografeer is ook vd HM home.

  10. #71350
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Toa ben t met je eens wat action betreft. Maar hou ook niet van als die frutsels die iedereen moet hebben. Paar weken geleden was ik daar en zag grote groep vrouwen over iets gebogen. Ze hadden nieuwe dienbladen en t lag vlakbij ingang op grond dus niet eens in vak, maw ze hoeven t maar ergens neer te leggen of t is weg. Althans die action waar ik was denk ik hihi
    Hahaha, dat zijn die fanatieke en fervente Action-bezoekers.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  11. #71351
    MVC Lid

    Reacties
    94
    12-09-2018

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Echt fijn trouwens dat Lidl amandelmeel in het assortiment heeft. Denk en hoop voor altijd?
    Je kan het in de vriezer bewaren Freya.

  12. #71352
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ik mag voorlopig niks kopen hihi er moet eerst van alles weg hier maar wie weet als nieuwe ruimte heb dan ga ik zeker ff kijken op h&m home.

    Voor vanavond wordt t lasagne met een salade erbij. Heb weer zin in couscous miss van de week inshallah.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #71353
    Live, Laugh, Loveā™”

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Ik heb vandaag ook eindelijk msemen. Gegeten. Had door jullie foto's er zooooo'n trek in.


    Het werd me gebracht. Superlief en ik was Blijjj[emoji4]

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  14. #71354
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    En weer mn tonijnsalade als lunch

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  15. #71355
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Gebakken pastinaak (lekker!) en kabeljauwburger

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Ziet er lekker uit!!
    Wat is dat voor een sausje?