1. #70576
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Lekker allemaal tesliem, bsa7a uitje. Oh top die salades, ben er al een tijdje niet geweest. Snap je niet meer zo veel of zie ik je over het hoofd?
    Ja klopt. Snap de laatste tijd niet heel veel meer. Sommige dagen wel weer veel, maar dat kan de dagen erop dan super weinig zijn haha
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  2. #70577
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Is helemaal niet in tegenspraak, jullie zouden elkaar gewoon negeren en toen wilde jij het weer uitlokken met die opmerking. Dat is toch zo jij begon dit keer? Ik begrijp niet waarom je denkt dat iemand je nadoet als diegene ook een logo heeft. En het was zeker niet in een zeer korte tijd toen je hier dingen plaatste over je logo was het volgens mij zeker wel maanden terug.
    Oh je moest toch nog even voor haar opkomen he, je kan het gewoon niet laten te reageren. Terwijl je nooit reageert, is toch raar? je zegt van je bent 3 dagen bezig en komt dan zelf vervolgens ermee bemoeien en gaat reacties uitlokken. Hypocriet weer dus ja is wel in tegenspraak met je 1e reactie. En als je het graag wil weten meid nee is een paar weken terug sinds ik een logo heb.

  3. #70578
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Ja klopt. Snap de laatste tijd niet heel veel meer. Sommige dagen wel weer veel, maar dat kan de dagen erop dan super weinig zijn haha
    Jammerr maar snap het wel.

  4. #70579

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Oh je moest toch nog even voor haar opkomen he, je kan het gewoon niet laten te reageren. Terwijl je nooit reageert, is toch raar? je zegt van je bent 3 dagen bezig en komt dan zelf vervolgens ermee bemoeien en gaat reacties uitlokken. Hypocriet weer dus ja is wel in tegenspraak met je 1e reactie. En als je het graag wil weten meid nee is een paar weken terug sinds ik een logo heb.
    Ik reageer hier niet meer nee op deze topics aangezien al die leden met wie ik wel een sprak ook niet meer zo actief zijn. Maar wel op andere rubriekjes en als je op mn profiel kijkt zie je dat ik wel dagelijks hier een kijkje neem. Ik ben helemaal geen reacties aan het uitlokken ik zei enkel dingen die zo zijn. Maar mohim ik trek zeker geen partij meer. Weet ook niet hoe dit allemaal überhaupt begon. Blijf je dingen plaatsen en mocht iemand je echt nadoen zal het anderen heus wel opvallen. Door die opmerking liet jij je kennen en was het de aanleiding tot deze hele discussie snapje.

  5. #70580
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Ik reageer hier niet meer nee op deze topics aangezien al die leden met wie ik wel een sprak ook niet meer zo actief zijn. Maar wel op andere rubriekjes en als je op mn profiel kijkt zie je dat ik wel dagelijks hier een kijkje neem. Ik ben helemaal geen reacties aan het uitlokken ik zei enkel dingen die zo zijn. Maar mohim ik trek zeker geen partij meer. Weet ook niet hoe dit allemaal überhaupt begon. Blijf je dingen plaatsen en mocht iemand je echt nadoen zal het anderen heus wel opvallen. Door die opmerking liet jij je kennen en was het de aanleiding tot deze hele discussie snapje.
    Oke dan. Ik begon inderdaad met een reactie eergisteren, daar is ook geen twijfel over. En waarom ik mij liet kennen heb ik uitgelegd in o.a. mijn reactie naar love85 toe.. maar goed, back to the topic..

  6. #70581

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Oke dan. Ik begon inderdaad met een reactie eergisteren, daar is ook geen twijfel over. En waarom ik mij liet kennen heb ik uitgelegd in o.a. mijn reactie naar love85 toe.. maar goed, back to the topic..
    Ja maargoed eigenlijk wilde ik je alleen een oprechte tip meegeven van blijf je ding doen, lekker plaatsen jullie allebei.
    Ik ga je zo ook even pm'en want sommige reacties van mij vroeger gingen echt te ver. Ik zat ook zeker fout maar dat leg ik je zo wel uit privé. Komt denk ik ook oprechter over dan hier.

    Yess heeft lang genoeg geduurd deze discussie back to the topic idd

  7. #70582
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Dan moet je ook paella eten. En vanochtend eindelijk de churros gevonden die ze wel lekker vinden.

    Nu verder relaxen bij zwembad.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #70583

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Ben je op vakantie Juno? Dat heb ik hier gemist haha Bsa7tek

  9. #70584
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Kan je mini pizza's invriezen?
    Zo ja, wanneer dan? Voor het afbakken? Deels afbakken of volledig afbakken?
    En hoe ontdooien?

  10. #70585
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nieuwerd Bekijk reactie
    Kan je mini pizza's invriezen?
    Zo ja, wanneer dan? Voor het afbakken? Deels afbakken of volledig afbakken?
    En hoe ontdooien?

    Ja dat kan zeker!
    Bodems zonder beleg voor 3 tot 5 min voorbakken. Dan laat je ze afkoelen en beleg je ze. Pak ze goed in in folie.
    Als je ze nodig hebt kan je ze verder bakken voor ong 15 a 20 min.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  11. #70586
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Besaha juno heerlijk paella. Waar zit je ergens in Spanje?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  12. #70587
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Dan moet je ook paella eten. En vanochtend eindelijk de churros gevonden die ze wel lekker vinden.

    Nu verder relaxen bij zwembad.
    Ziet er heeeeerlijk uit die paella.

  13. #70588
    MVC Lid

    Reacties
    37
    07-01-2018

    Juno jumjum.

  14. #70589
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ohhhhh lekker dames. Moet nog ff wachten maar krijg extra trek door jullie foto's.
    Hier vega nasi met kipvleugels uit de oven en salade en van alles erbij (kroepoek, olijven, atjar) dus gheer wa albaraka. Broer en schoonzus eten mee.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #70590
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Ziet er goed uit, juno!

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.