1. #69676
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Nou heb bij mn kefta, groente en aardappelpuree jus gemaakt maar ik ben dus geen voorstander van jus haha. Als ik een sausje wil dan ga ik zelf wel wat in elkaar flansen. Jus zag er altijd zo lekker uit maar vind t echt meevallen. Heb zo een blokje en zakje gebruikt en nog wat boter en ketjap toegevoegd en in wat vocht nog van het gehakt.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  2. #69677
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Zijn de Croma-producten geschikt voor vegetariërs?

    Op Croma smeltjus na zijn alle Croma producten geschikt voor vegetariërs. Croma smeltjus bevat rundvleesbestanddelen en is daarmee niet geschikt voor vegetariërs. Croma is niet geschikt voor veganisten, vanwege de melkbestanddelen die de producten bevatten.

    (Dit komt van de site van Croma, kon anders niet slapen hoor hihi)


    Natriumglutamaat kan gewonnen worden uit plantaardig eiwit of door fermentatie gemaakt worden. Hierdoor is het geschikt voor alle geloofsovertuigingen en diëten. Wanneer natriumglutamaat aanwezig is in een product, moet dit altijd vermeld worden bij de ingrediënten op de verpakking, als stofnaam of als E-nummer. Voor meer informatie over E-nummers verwijzen wij u graag naar het Voedingscentrum op www.voedingscentrum.nl. E-nummer 627 is het nummer voor natriumguanylaat, het natriumzout van guanylzuur (E626). Het guanylzuur komt voor in alle planten- en dierencellen. Natirumguanylaat wordt gebruikt als smaakversterker. Het is een zeer sterke smaakstof, waardoor minimale hoeveelheden nodig zijn en tevens veel minder zout gebruikt kan worden. E-nummer 631 is het nummer voor natriuminosinaat. Dit is een natriumzout van inosinezuur (E630), een natuurlijk zuur dat vooral voorkomt in dierlijke producten. Natriuminosinaat wordt gebruikt als smaakversterker en wordt in veel producten toegepast.

    (Dit geeft weer geen rust vooral die laatste 2 zinnen)
    meskina helemaal uirgezocht. sokran

    gezond zal het echt niet zijn inderdaad. maar ja dat is met veel dingen zo.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  3. #69678
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    ik ging ff googlen dacht pak ff iets van het pakje bak en braad. Ik ging mononatrium bla bla opzoeken gatver wat een vies spul is dat zeg. Het is E621, dus toch een chemische naam om al die e-nummers te verdoezelen.

    Trouwens wat betreft foundation ik heb laatst 1 van kiko gehaald voor een prikkie dacht probeer maar voor dat geld, nou het is zowat 1 vd beste die ik heb gekocht. Het zit in zo'n goudkleurig tube
    Kiko ken ik eigenlijk helemaal niet. waar is dat te koop?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  4. #69679
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    In Eindhoven zit er 1..
    Maar zelf ben k er geen fan van.. heb er ooit 2x een liquid lipstick gehaald en voelde aan alsof je sement op je lippen had gesmeerd. Het was korrelig en hard.

    Wel hebben ze een hele mooie oogschaduw die je als highlitgher kan gebruiken
    Nr 208


    Riannah had wel eens gehoord dat die een warme ondertoon heeft, dus als je heel licht bent kan die beetje oranje uitvallen. Hadden ze geen tester?
    Happiness is an inside job


  5. #69680
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    In Eindhoven zit er 1..
    Maar zelf ben k er geen fan van.. heb er ooit 2x een liquid lipstick gehaald en voelde aan alsof je sement op je lippen had gesmeerd. Het was korrelig en hard.

    Wel hebben ze een hele mooie oogschaduw die je als highlitgher kan gebruiken
    Nr 208


    Riannah had wel eens gehoord dat die een warme ondertoon heeft, dus als je heel licht bent kan die beetje oranje uitvallen. Hadden ze geen tester?
    ik heb hem net getest... meteen in de zak voor marokko. als of ik cement opsmeerde. hij is veel te dekkend voor me.
    staat er ook op maar ik heb weer niet goed gelezen qa kleur was hij wel goed. . ik ga zoeken naar mijn vertrouwde fit me in glazenpotje.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  6. #69681
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    zometeen brunchen met mijn bestie.




    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  7. #69682
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    ik heb hem net getest... meteen in de zak voor marokko. als of ik cement opsmeerde. hij is veel te dekkend voor me.
    staat er ook op maar ik heb weer niet goed gelezen qa kleur was hij wel goed. . ik ga zoeken naar mijn vertrouwde fit me in glazenpotje.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Waarom hebben ze die nou weer uit gehaald?! Volgens mij verkocht die ook heeel goed. Vind die ook echt 1 van de beste budgetproof foundations..

    Bol.com heb je em nog wel
    Happiness is an inside job


  8. #69683
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Heerlijk Riannah bsa7a

  9. #69684
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Waarom hebben ze die nou weer uit gehaald?! Volgens mij verkocht die ook heeel goed. Vind die ook echt 1 van de beste budgetproof foundations..

    Bol.com heb je em nog wel
    ik heb eerlijk gezegd niet gekeken in andere steden maar in db niet meer.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  10. #69685
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    zometeen brunchen met mijn bestie.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Gezellig!
    Binnenkort ook vriendin die komt ontbijten
    Is dat honing met boter? En naast die koekjes?

    Wilde zelf pancakes maken die dag
    Happiness is an inside job


  11. #69686
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    ik heb eerlijk gezegd niet gekeken in andere steden maar in db niet meer.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Anders Etos misschien nog wel..
    Happiness is an inside job


  12. #69687
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Gezellig!
    Binnenkort ook vriendin die komt ontbijten
    Is dat honing met boter? En naast die koekjes?

    Wilde zelf pancakes maken die dag
    ja honing met klontje boter. laat ik straks effe smelten in de magnetron. heerlijk op bagrir.

    dit zijn mini appelflapjes.


    gezellig vind ik dat altijd. lekker effe bijkletsen want we zien elkaar niet elke week.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  13. #69688
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Anders Etos misschien nog wel..
    3 etossen gehad

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  14. #69689
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Heerlijk Riannah bsa7a
    allah3tiek sa7a

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  15. #69690
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Mag voor morgen eindelijk een naked cake maken

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk