1. #68596
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    @nieuwerd, tbarkallah 9 weken was t maar waar hier maar 6 weken. Heb t idee dat kikkerlandje enige is met zo korte vakantie. Volgens mij belgie, frankrijk en spanje allemaal minimaal 2 maanden
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #68597
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Zo de kop is eraf dames! De kids zijn op school en mama weer chill op de bank. Ze waren wel moeilijk wakker te krijgen en mn dochtertje was humeurig pfffff terwijl ze al 4 wkn weer naar school wil hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #68598
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  4. #68599
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Zaterdag een appel cake gemaakt en op t laatst amandelschaafsel en nog ff (te lang) onder de grill stand vd oven.


    Was om mee te nemen.

    Heb weer zin om van alles te bakken, heerlijk dat grauwe weer en de ver*****ng. We hebben genoeg te hete zomerdagen gehad


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #68600
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    @nieuwerd, tbarkallah 9 weken was t maar waar hier maar 6 weken. Heb t idee dat kikkerlandje enige is met zo korte vakantie. Volgens mij belgie, frankrijk en spanje allemaal minimaal 2 maanden
    Maar wij hebben verdeeld over t jaar weer meer dacht ik

    Lekker je koffie en cake bsa7a

  6. #68601
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Heerlijk allemaal tesliem

  7. #68602
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Sba7 el gheer.

    Mooie herfsttaart! Tbarkellah.

    Ik Roumaisa zo'n appelcake ziet er ook lekker uit. Het is dat ik nu gewoon echt grieperig ben, anders had ik ook wel vandaag wat gebakken.
    Fijn dat je kindjes naar school zijn en je weer me time hebt. Daar snak ik wel een beetje naar. Ik vind de vakantie precies goed zo. Nog een weekje.

    Ik ga zo een grote pan tchisa soep maken.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #68603
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Maar wij hebben verdeeld over t jaar weer meer dacht ik

    Lekker je koffie en cake bsa7a
    Dat kan haha. Door het jaar heen hebben ze nog 6 weken verlof.

    Inderdaad heerlijk bakweer.
    Zijn bijna 2 weken geleden verhuisd dus eerst alles op orde brengen in sha Allaah en dan mijn nieuwe oven leren kennen

  9. #68604
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Gisteren nog iwzansoep gemaakt.
    Smaakt helaas niet zoals die van mama haha, maar heeft verder wel gesmaakt alhamdoellilaah.

  10. #68605
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Trouwens, heerlijke pictures zien passeren. Kon je maar 'uit' je scherm eten ...

  11. #68606
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017



    M'n healthy snacks voor op werk vanavond na t werk even trainen

  12. #68607
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Lekker allemaal besaha! En ja eindelijk wat koeler weer hamdulilah. Hier ook volgende week weer psz. Ben er helemaal aan toe haha alhoewel de weken gewoon relax voorbij zijn gegaan. Is idd gewoon prettig om even de ochtenden wat rust te hebben.

    Man werkt vandaag tot laat(er) en het regent. Dus wil zo even naar de Mac (ja heel fout maar al weken zin in) en dan vanavond laat pas eten. Zit te denken aan marmita vlees met veel groenten.

  13. #68608
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Vandaag zin in Harira
    En gisteren pasta met tonijn en eigen tomatensausje gemaakt. Heel lekker met basilicum en Italiaanse kruiden

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    Mag ik het recept van je zelfgemaakte pasta saus?
    Ik hou ook niet van pakjes.

  14. #68609
    MVC Lid

    Reacties
    265
    17-02-2015

    Besahha dames

    ik heb n vraag voor jullie , hoewel offtopic, wat neem je mee voor n goede vriendin die net terug is van hajj

    help me out please heb geen inspiratie. Alvast bedankt voor t meedenken.

  15. #68610
    Make a Wish

    Reacties
    1.914
    03-05-2010

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Wauw wat een mooie taart! Stoere kleur ook!

    Ladies besahtkoum ziet er allemaal zalig uit!!!!

    Vakantie zit er hier helaas op! Ik ben denk ik enige mama die zegt ze mogen van mij nog een maand vakantie
    Bedankt! Was voor de verjaardag van mijn zusje en ze wilde m graag in olijfgroen.
    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Wauw! Allahoema barek.
    Ik zie zelden zulke strakke taarten. Echt knap!

    Mag ik vragen waarmee jij het afsmeert. Gewoon ganache?
    Bedankt! Nee gewoon met botercreme.
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Super leuk risingstar vind jouw style echt leuk dat noem je pas strak en clean vind je het jammer of wel lekker ff geem taarten meer?
    Dankjewell! Heeeeerlijk even geen taarten. Kan het er echt niet bij hebben. Maar vraag het me over twee weken en dan zeg ik heel waarschijnlijk dat ik het heel erg mis. Maar dan ga ik alweer een taart maken voor mjjn andere zus. Die wordt 30 insha allah. Dat wordt een leuk feessie.

    The darker the sky, the brighter the stars