1. #67186
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Wat koken jullie dan voor kindjes erbij?

    Ik laat mijn zoontje altijd mee eten, maar als wij dan bv tajine met friet eten, wil hij alleen de friet. Ik baal daar dan vaak van en denk dan, dit is de laatste keer friet. Maar een paar dagen later staat bokadio met friet alweer op het menu. Op zulke dagen zou ik best wat apart willen maken, maar ik kan dan niet verder denken dan wat gekookte groente?
    Lastig...ik stel dan wel als eis dat ze vlees en groente eten met brood...en dan de frietjes...gelukkig luisteren z enog weleens...[emoji18]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #67187
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Ik krijg hier echt error van in mijn hoofd. Typisch zo'n type die zo gaat praten over haar eigen afkomst bij anderen. Laagste van het laagste Turken zou je nooit zo horen praten over hun cultuur is er toch iets wat we van ze kunnen leren.
    Nou meid je bent gelukkig in NL ga zo door misschien dat je ooit van de tokkies hoort jij bent 'anders' jij bent wel welkom Eerste twee stappen zijn gezet je eigen roots achterlijk noemen en woordjes als gatsie overnemen nu nog de rest. Allah y 3awen
    Oow ja denk dat k nog wat moet toevoegen aan het rijtje ze zijn nooitopen en eerlijk heel schijnheilig ga jij eerst je middelbare school afmaken snotneusje jij bent een en al error in deze topic eerst medelijden met de mensen die jou kennen heb het over cultuur niet over geloof doen nou niet of je o zo geweldig bent lik de hielen van je baas en houd je geblaf voor je

  3. #67188
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie


    Volgens mij hebben we in het begin normaal tegen elkaar gedaan en terwijl mensen hier ook je taarten afkraakte die je in het begin maakte zoals de niet afgemaakte taart die je ook zo mee gaf haha en sommige drips zagen er ook niet uit, zat ik daar niet tussen hoor. Maar nu komt de aap uit de mouw dat je al die tijd gewoon fake (lief) deed.

    Jij gunt gewoon een ander niks! Weet ook nog dat je zei dat ineens nu iedereen met taarten bakken begonnen is. Volgens mij had tesliem toen ook Iets van een taart geplaatst.


    Je bent lachwekkend echt. En nog steeds verder gaan gewoon zo vermoeiend.

    Als je een ander iets gunt en er boven ziu staan zou het je niet eens iets moeten doen. Nou de moeite die je neemt om ander af te kraken zegt genoeg
    Wallah wat jij zei waren gewoon leugens en ik had je meteen door. Ik vroeg naar foto's maar toen had je ze ze3ma met je gewone camera gemaakt en kon niet de juiste foto uit kiezen HAHAHAH... fuckin hele leugens, zodat jij kan laten blijken van kijk wat freya doet (fondanttaarten) is niet moeilijk, dat is ook wat je LETTERLIJK zei. En dit was gewoon niet waar. Was meteen duidelijk want normaal plaats je direct 100 foto's. Zo doorzichtig. Welke zielige misgunnende geest gaat zoiets verzinnen? Kots kots gewoon. En dit doe je niet alleen bij mij en op dit punt, ook met recepten was je zo (nu na alle commentaar wel wat afgeleerd), als iemand anders in het middelpunt stond zoals Cecile, ging je opeens ook sneren uitdelen. Wat dit betreft lijk ik in NIETS op jou gelukkig haha. Ik gun een ieder die mij ook gunt, waar jij onder valt is wel duidelijk. Meeste van mijn taartcollega's help ik met alle liefde en zo andersom.

  4. #67189
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Wajoooowwwww nu iedereen zich toch aan het moeien is hihihi.

    Eerlijkheidshalve heb ik hier de meeste recepten van Praline gebruikt omdat ik deze topic te moeilijk vond ging ik naar haar meisjes topic nog.

    Haar recepten slagen bij mij altijd...ok ok op de cheesecake na.

    Praline je bent ook heel behulpzaam en legt alles goed uit.

    Freya jij ook maar ik heb niks met dat soort gebak of gezond voedsel zo op een bord. Gelukkig vind ik zulke taarten niet lekker of ik zou 130 ton wegen.

    Mijn mening is dat het wel heel kinderachtig is van beide. De laatste keer dat dit gebeurde ging Freyaa een tijd weg en Praline ook.

    Misschien nu ook allebei eens opzouten (grapje).

    Riannah ziet er top uit. Bsahtiek en Allah ya kemel bie gair. Ik vraag me af als je zoon komt te joejoeejjjj of jij de mama van de bruidegom gaat zijn of alles tot in de puntjes gaat afwerken.

    Vandaag met legdayed ga ik me wagen aan een cheesecake.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

    Probeer anders de mini cheesecakejes die op Mn pagina staan. Die zijn echt lekker ook en stuk makkelijker
    Happiness is an inside job


  5. #67190
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Wallah wat jij zei waren gewoon leugens en ik had je meteen door. Ik vroeg naar foto's maar toen had je ze ze3ma met je gewone camera gemaakt en kon niet de juiste foto uit kiezen HAHAHAH... fuckin hele leugens, zodat jij kan laten blijken van kijk wat freya doet (fondanttaarten) is niet moeilijk, dat is ook wat je LETTERLIJK zei. En dit was gewoon niet waar. Was meteen duidelijk want normaal plaats je direct 100 foto's. Zo doorzichtig. Welke zielige misgunnende geest gaat zoiets verzinnen? Kots kots gewoon. En dit doe je niet alleen bij mij en op dit punt, ook met recepten was je zo (nu na alle commentaar wel wat afgeleerd), als iemand anders in het middelpunt stond zoals Cecile, ging je opeens ook sneren uitdelen. Wat dit betreft lijk ik in NIETS op jou gelukkig haha. Ik gun een ieder die mij ook gunt, waar jij onder valt is wel duidelijk. Meeste van mijn taartcollega's help ik met alle liefde en zo andersom.

    Ik had inderdaad in het begin al geen moeite met een taart bekleden met fondant. En ik mag zeggen wat ik wil.

    Ik vind jou laatste reactie pas smerig over cakepops. Dat laat echt wel zien wat voor persoon jij bent.
    Happiness is an inside job


  6. #67191
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Heerlijke uber zachte Turkse broodjes met feta gemaakt vandaag.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  7. #67192
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Oow ja denk dat k nog wat moet toevoegen aan het rijtje ze zijn nooitopen en eerlijk heel schijnheilig ga jij eerst je middelbare school afmaken snotneusje jij bent een en al error in deze topic eerst medelijden met de mensen die jou kennen heb het over cultuur niet over geloof doen nou niet of je o zo geweldig bent lik de hielen van je baas en houd je geblaf voor je
    Kloptt neem afstand van je marokkaanse identiteit dan ben je er vanaf
    Wat zeg jij nou allemaal? Wollah sorry dat ik het zeg maar je kan me wel snotneus gaan noemen, maar ik kan er niet met mn hoofd bij dat dit een volwassen vrouw heeft geschreven.
    Je hoeft met niemand medelijden te hebben. Heb jij eerder nodig echt een taboeharest ben je.
    Waar ben ik begonnen over geloof? Ik zei afkomst en roots dat heeft niks te maken met geloof meid
    Ik heb ook nergens gedaan alsof ik oh zo geweldig ben dat zeg je nu ook maar gewoon random. Ten slotte die 'lik de hielen van je baas' ja ik ga stuk hier slaat nergens op Volgens mij heb jij echt een verstandelijke beperking zou je even na laten checken. Het gaat niet zo goed met je

  8. #67193
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ik had inderdaad in het begin al geen moeite met een taart bekleden met fondant. En ik mag zeggen wat ik wil.

    Ik vind jou laatste reactie pas smerig over cakepops. Dat laat echt wel zien wat voor persoon jij bent.
    Ja, al zijn het leugens om jezelf beter voor te doen dan je bent haha. Ik zou mij kapot schamen als ik zoiets ooit zou moeten verzinnen. Wat ik zei over je cakepops was geen leugen maar mijn mening, een heel groot verschil. Verzinnen dat ik iets heb gemaakt wat ik niet heb gedaan haha omdat je niet kan uitstaan dat het iemand anders goed af gaat, zo laag zal ik nooit zakken.

  9. #67194
    Heb geduld......

    Reacties
    364
    15-11-2002

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Kloptt neem afstand van je marokkaanse identiteit dan ben je er vanaf
    Wat zeg jij nou allemaal? Wollah sorry dat ik het zeg maar je kan me wel snotneus gaan noemen, maar ik kan er niet met mn hoofd bij dat dit een volwassen vrouw heeft geschreven.
    Je hoeft met niemand medelijden te hebben. Heb jij eerder nodig echt een taboeharest ben je.
    Waar ben ik begonnen over geloof? Ik zei afkomst en roots dat heeft niks te maken met geloof meid
    Ik heb ook nergens gedaan alsof ik oh zo geweldig ben dat zeg je nu ook maar gewoon random. Ten slotte die 'lik de hielen van je baas' ja ik ga stuk hier slaat nergens op Volgens mij heb jij echt een verstandelijke beperking zou je even na laten checken. Het gaat niet zo goed met je

    Het is wel te zien waarom je het zo goed met pralines kan vinden!
    Mensen vernederen, het te hoog in je bol hebben en kleinerend over mensen praten, hoogmoedig.

  10. #67195
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door sisa81 Bekijk reactie
    Het is wel te zien waarom je het zo goed met pralines kan vinden!
    Mensen vernederen, het te hoog in je bol hebben en kleinerend over mensen praten, hoogmoedig.
    Jaah we weten allemaal in één oogopslag wie jij bent
    Get a life wollah dit is triest wat je doet

  11. #67196
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door sisa81 Bekijk reactie
    Het is wel te zien waarom je het zo goed met pralines kan vinden!
    Mensen vernederen, het te hoog in je bol hebben en kleinerend over mensen praten, hoogmoedig.
    Het is wel heel onwaardig om over mensen met een verstandelijke beperking te beginnen. Deze mensen zijn er zo meegeboren en kunnen daar niks aan doen. Het is iets wat zij hebben gekregen. Ik hoop niet dat ze het terugkrijgt misschien niet nu maar later. Mensen weten niet wat ze zeggen. Ja ze krijgt vanuit alle kanten commentaar op haar gedrag maar zelfreflectie is lastig voor haar. Wat wil je kinderbijslag.

  12. #67197
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja heb dat juist zo gedaan in t begin van dag en kusje gegeven. Vind ik ook eigenlijk normaal dan weg glippen en ineens is mama weg, maar hij bleef me dan vasthouden en huilen. Is echt moeilijk!

    Precies. Want vond het ook heel gemeen om zo stiekem weg te gaan.. maar ja als ik dan afscheid neem dan blijven huilen en nee roepen pffff. Ja dan kan ik toch niet meer weg. Echt beetje dubbel.. morgen heeft hij school en dan ga ik afscheid nemen en kijken hoe het gaat. Hoop zo erg dat hij snel zal wennen.. is voor mij nu ook erg zwaar want ja ben ook hoogzwanger nu..

    Hij gaat trouwens ook twee ochtenden. Twee middagdelen komen er bij als hij 2,5jr is. Maar moet het ff aankijken of ik het dan wel wil en of het nog niet te vroeg is.
    Trotse mama ♡♡

  13. #67198
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Het is wel heel onwaardig om over mensen met een verstandelijke beperking te beginnen. Deze mensen zijn er zo meegeboren en kunnen daar niks aan doen. Het is iets wat zij hebben gekregen. Ik hoop niet dat ze het terugkrijgt misschien niet nu maar later. Mensen weten niet wat ze zeggen. Ja ze krijgt vanuit alle kanten commentaar op haar gedrag maar zelfreflectie is lastig voor haar. Wat wil je kinderbijslag.
    Naah wonderen zijn de wereld niet uit hoor ook voor het eerst een normale serieuze reactie.
    Lees je reactie dan maar eens even terug. Je sprong van de hak op de tak met je onzin. Als jij als een mongool gaat reageren, ga ik denken dat ik aan het praten ben met iemand die niet zo honderd is in haar bovenkamer.
    Je kan me dan wel vervolgens kinderbijslag gaan noemen bij hem, want ja al kaapt hij tig oude accounts meeste zien meteen wie hij is, maar zo gedraag jij je. Nou wat is erger het zijn of je zo gaan gedragen als volwassen vrouw

  14. #67199
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Precies. Want vond het ook heel gemeen om zo stiekem weg te gaan.. maar ja als ik dan afscheid neem dan blijven huilen en nee roepen pffff. Ja dan kan ik toch niet meer weg. Echt beetje dubbel.. morgen heeft hij school en dan ga ik afscheid nemen en kijken hoe het gaat. Hoop zo erg dat hij snel zal wennen.. is voor mij nu ook erg zwaar want ja ben ook hoogzwanger nu..

    Hij gaat trouwens ook twee ochtenden. Twee middagdelen komen er bij als hij 2,5jr is. Maar moet het ff aankijken of ik het dan wel wil en of het nog niet te vroeg is.
    Ja bij mijn zoontje zit zo een Turks meisje van bijna 4 en die heeft het nog steeds als haar moeder weggaat en zij is ook hoogzwanger en altijd ook een ander dochter bij die onder de 2 is.. het zit er dan altijd heel zwaar uit bij afscheid nemen, want die jongste gaat ook altijd huilen.

    Vandaag gaat hij weer ben benieuwd.
    Ik heb nog niks gehoord over meer dagdelen. Heb je daarom gevraagd?
    Happiness is an inside job


  15. #67200
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Ik heb de cheesecake toch niet gemaakt. Ik kwam gewoon tijd tekort hihi.

    Maar morgen moet mijn zoontje trakteren en zat te denken om de mini te maken maar hij vraagt boule de berlin en dat heb ik nooit gemaakt.

    Sabah algair aan iedereen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol