1. #66331
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie


    Kipshwa met paprika en courgette en paar zonder groenten.

    Aardappels zijn aan t afkoelen en gelukkig is tonijn onderweg hihi

    (Heb speciaal voor jullie net tapa er weer op gezet, ben verbaasd dat t probleemloos was)



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Thanks voor inspiratie. Ik ga dit ook maken. Alleen aardappelsalade doe ik juist zonder tonijn haha.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  2. #66332
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Wat lief dat je aan me dacht
    Ik las tijdje terug dat je pregnant bent. Mabrouk! Super blij voor je. InshaAllah een voldragen zwangerschap. En gewoon toegeven aan die vermoeidheid
    Ja, volgende week 12 weken echo ben totaal niet vooruit te branden. Dit jaar met ramadan maak k vrij weinig harira wat loempia’s en shwa3. Safi en nog met moeite. Moet zeggen valt me zwaarder dan ik dacht maar hmdl. Ben blij dat k gister en hoop vandaag mee vast vooral met de misselijkheid.

  3. #66333
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Alhamdoelilah gaat goed, en met vasten gaat t ook goed alhamdoelilah. Qua dorst en honger is t me reuze meegevallen maar alhamdoelilah ook denk ik met mild weet te maken.
    Nou ben 2 dagen voor ramadan gestopt met koffie ik mis t ook wel pffff.

    Mashallah wat ben je enorm gegroeid in jouw baksels en creaties!! Heel goed bezig hoor!

    Hoe is t met jou kanjer en prinses? Inshallah gaat ook alles goed.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Hamdoelillah ja ik ook. Krijg echt pas beetje honger rond een uur of 6 nu dus! Haha
    Maar gisteren wel beetje hoofdpijn misschien wennen zonder koffie S ochtends en drukte van de kids erbij.

    Dankjewel Kan er echt van ontspannen als ik bezig ben.

    Gaat ook goed alhamdoelillah. Tegenwoordig mag niemand zn zusje aanraken. Haha ze is alleen van hem! Gaat altijd bij der liggen op de speelmat. In het begin had hij er juist helemaal geen oog voor. en 1 juni 1ste dagje psz.
    Happiness is an inside job


  4. #66334
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie


    Een beetje laat maar mn iftar van gisteren. We hadden ook harira en chebakia & co vooraf en uiteraard stokbrood.

    Ik weet het nu al niet meer qua wat te maken hihi gelukkig heb ik nog harira en aardappelsalade over. Heb er maar sosit uit gehaald, lekker met een stukje stokbrood


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Heerlijk! Wou gisteren ook gehaktspiesjes maken, maar had iets te lang geslapen dus maar kefta burgertjes van gemaakt snel
    Happiness is an inside job


  5. #66335
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ja, volgende week 12 weken echo ben totaal niet vooruit te branden. Dit jaar met ramadan maak k vrij weinig harira wat loempia’s en shwa3. Safi en nog met moeite. Moet zeggen valt me zwaarder dan ik dacht maar hmdl. Ben blij dat k gister en hoop vandaag mee vast vooral met de misselijkheid.

    Doe je echt goed mee vasten ook nog.
    En zou indd voor iets makkelijks gaan nu en harira kan je ook goed invriezen. Doe ik ook

    Deze periode is even sbar hebben met die misselijkheid en vermoeidheid, maar word echt stukke minder
    Happiness is an inside job


  6. #66336
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Hidayah, ben benieuwd hoe jij je aardappelsalade maakt, ik hou van verschillende soorten uitproberen!

    @praline kan niet citeren maar echt super schattig je stoere mannetje heel beschermend zijn voor zn zusje Allahoema barek! Tbarkallah heerlijk dat ie al zo snel naar psz kan, hele nieuwe fase weer <3
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #66337
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    @nawal alf mabrouk met je zwangerschap!!! Inshallah een mooie gezonde zwangerschap!

    Normaal is t al heel zwaar, laat staan nu in de Ramadan. Het zijn toch hele lange dagen. Kijk wat je aankan en doe evt om de dag mee, ghair inshallah!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #66338
    MVC Lid

    Reacties
    714
    27-11-2002

    Praline, thnx voor de recepten. X
    ...::What do i have but Negativity, cause I cant justify the Way everyone is Looking at Me::....

  9. #66339
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Hidayah, ben benieuwd hoe jij je aardappelsalade maakt, ik hou van verschillende soorten uitproberen!

    @praline kan niet citeren maar echt super schattig je stoere mannetje heel beschermend zijn voor zn zusje Allahoema barek! Tbarkallah heerlijk dat ie al zo snel naar psz kan, hele nieuwe fase weer <3
    Doe het vaak ongeveer zo:
    Aardappeltjes koken en dan gooi ik dit erin: klein rood uitje, peterselie, stukjes komkommer, mayo, beetje remouladesaus of slasaus, beetje creme fraiche, zwarte peper, mais, soms gesnipperd eitje. En zout natuurlijk. Soms ook wat olijfjes.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  10. #66340
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Praline alles ziet er weer lekker uit masha Allah!!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  11. #66341
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Shokran voor je recept Hidayah! Lijkt me ook heerlijk zo, ga t n keer proberen.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #66342
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001



    Iftar gisteren was t harira & co, meergranen stokbrood.
    En sosit met aardappelsalade die ik nog over had. Sosit was wel heel pittig, maar wel lekker.

    Voor vandaag als we thuis eten heb ik zin in ander soep en daarbij spinazie op marokkaanse wijze en miss quassadilla's erbij inshallah.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #66343
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    wil pizza maken maar had gister loempias en gevulde broodjes maar ik kan zo ie zo niet zwaar eten anders gwn kefta met burgers. Werk de hele dag.

  14. #66344
    MVC Lid

    Reacties
    54
    12-12-2013

    Even tussendoor:
    Salaam wa aleikoem lieve dames,

    Ik heb jullie hulp ontzettend hard nodig! Ik ben voor mijn scriptie bezig met een onderzoek naar de politieke betrokkenheid
    onder onder andere de Marokkaanse gemeenschap. En andere migranten! Zouden jullie mijn vragenlijst voor mijn scriptie willen invullen? Het duurt maximaal 5 minuten en je hebt mijn eeuwige dank!

    Ook als je totaal niet politiek actief bent, gelieve de vragen in te vullen!

    Link: https://docs.google.com/forms/d/e/1F...ewcJg/viewform

  15. #66345
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Gisteren weer lekker simpel: eggwraps voor bij de soep. Zat na 2 stuks echt behoorlijk vol, hamdoelilah. Voor de rest nog een smoothie en fruit

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..