MVC Lid

Reacties
    15.905
    13-08-2012

Ik maak ook weleens hartige pannenkoeken en neem die ook mee als lunch voor werk. Is echt heerlijk. In het beslag doe ik dan ipv suiker, zout en peper en koriander of bieslook. En als ze zijn gebakken besmeren met roomkaas, en beleggen met gerookte zalm, sla en avocado
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

DroomSter

Reacties
    6.542
    25-07-2012

Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Ik maak ook weleens hartige pannenkoeken en neem die ook mee als lunch voor werk. Is echt heerlijk. In het beslag doe ik dan ipv suiker, zout en peper en koriander of bieslook. En als ze zijn gebakken besmeren met roomkaas, en beleggen met gerookte zalm, sla en avocado
    Hmm klinkt lekker thnkss

“De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)

Live, Laugh, Love♡

Reacties
    21.531
    01-07-2013

Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    nog wat fotos

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Wauw! Allahoema Baarik! ❤️❤️❤️❤️

Zou ik t recept mogen van je laatste foto?

It's not how big the house is, it's how happy the home is...

MVC Lid

Reacties
    2.981
    26-03-2014

Wat een heerlijkheden allemaal mashallah!

Riannah as always, petje af. Gewoon voor alles.
    En zelfde voor tesliem maar even speciaal de macarons benoemen want ze zien er perfect uit! Nu kan ik geeneens zakdoekjes bakken zonder dat het bakstenen worden, maar macarons schijnen heel lastig te zijn (lees ik hier vaak) dus extra wauw.

Ik heb besloten dat er wat van mij ad moet, letterlijk. Man wilt meedoen. Dus aankomende tijd proberen te minderen in koolhydraten, suikers en vet. Hopen dat we het volhouden...zoals meeste Marokkanen zijn ook wij wel broodeters.

Maar simpele gerechten en tips zijn echt heel welkom.

MVC Lid

Reacties
    2.981
    26-03-2014

Niet zakdoekjes maar zandkoekjes, om te bakken.

Ik kan ook mijn teksten niet meer wijzigen. Functie Opslaan doet het op de site niet meer.

MVC Lid

Reacties
    12.690
    02-11-2003

Salaam aleikum iedereen...

Na een tijdje meld ik me hier terug aan. Op de telefoon deed/doet tapatalk het niet.

Ik zie lekkere gerechten voorbij komen, bsahtkoem!!!

Zijn de vaste leden hier nog actief?
    Wees genadevol

MVC Lid

Reacties
    1.697
    17-02-2014

Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Salaam aleikum iedereen...

Na een tijdje meld ik me hier terug aan. Op de telefoon deed/doet tapatalk het niet.

Ik zie lekkere gerechten voorbij komen, bsahtkoem!!!

Zijn de vaste leden hier nog actief?
    Toevallig na een lange tijd weer een kijkje komen nemen. De topic waar iedereen in was "wat ben je aan het doen" zoiets is weg zie ik.

Wat jammer dat foto's plaatsen zo moeilijk gaat hier. Site is gewoon zo verouderd en doet het vaak gewoon niet eens bij mij.

MVC Lid

Reacties
    15.492
    23-03-2004

Daliaah de citeer knop doet het niet.

pulled chicken

4 of 5 kippendijen
    1/2 flesje barbecuesaus (200 ml)
    1 ui in ringen
    2 teentje knoflook fijngehakt
    4 volle eetlepels ketjup ( tomaten )
    2 eetlepels ketjap manis
    chilipeper naar smaak
    scheutje honing.
    peper naar smaak

dump alles in de crock. zet hem aan op low voor 6 tot 8 uurtjes. met 2 vorken alle het vlees uielkaar trekken en serveren op een krokant stokbroodje. heerlijk met komkommer salade.

MVC Lid

Reacties
    15.492
    23-03-2004

appelcake
    succes met je dieet !

MVC Lid

Reacties
    15.492
    23-03-2004

wraps zijn gekocht, ik koop wel altijd de maisvariant veel lekkerder dan de bloem variant.
    pannemkoeken zijn gewone pannekoeken, bloem,eieren en melk. gevuld met een appelflapvulling ( appels, bruine suiker, kaneel )

DroomSter

Reacties
    6.542
    25-07-2012

Daliaah de citeer knop doet het niet.

pulled chicken

4 of 5 kippendijen
    1/2 flesje barbecuesaus (200 ml)
    1 ui in ringen
    2 teentje knoflook fijngehakt
    4 volle eetlepels ketjup ( tomaten )
    2 eetlepels ketjap manis
    chilipeper naar smaak
    scheutje honing.
    peper naar smaak

dump alles in de crock. zet hem aan op low voor 6 tot 8 uurtjes. met 2 vorken alle het vlees uielkaar trekken en serveren op een krokant stokbroodje. heerlijk met komkommer salade.
    Omg die pulled chickwn lijkt me zo lekker. En als je geen crock hebt? In oven met folie en rustig laten garen?

“De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)

DroomSter

Reacties
    6.542
    25-07-2012

wraps zijn gekocht, ik koop wel altijd de maisvariant veel lekkerder dan de bloem variant.
    pannemkoeken zijn gewone pannekoeken, bloem,eieren en melk. gevuld met een appelflapvulling ( appels, bruine suiker, kaneel )
    Oke!!

Toevallig laatst ook de maisvariant gekocht en vind die idd ook lekkerder dan de normale.

MVC Lid

Reacties
    6.758
    21-05-2013

Wat staat er vandaag op het menu? Deel II

Ik eet nu al twee weken plantaardig (behalve honing als dat door een product zit) en dat bevalt me echt heel goed. Eet ook niks meer wat bewerkt is, niks met E-nummers. En ik eet ook niet meer buiten, alles zelf maken. Wat echt een uitdaging voor mij is

Gaat tot nu toe echt goed. Behalve 1 keer kumpir gegeten helaas [emoji28]

MVC Lid

Reacties
    15.492
    23-03-2004

Hidaya ik kan nie citreren, ik zou het dan gewoon in een pan maken op een laag vuurtjelaten sudderen tot het gaar is.

nooit geweest

Reacties
    23.584
    22-06-2003

Riannah wat fijn dat je deze topic levend hebt gehouden. En wat een heerlijkheden allemaal. Die pulled chicken is zoiets wat ik al heel lang eens wil maken. Is zo n crockpit handig en wat kan je er verder allemaal mee?
    Ik was dus druk met verhuizen en alles wat er bij komt kijken, leuk en niet leuk, ben nig steeds niet klaar...maar goed...meneer klaagt dat ik te veel spullen heb. Dus ziet me weer aankomen met een crockpot. Ja die hoeft hij dan niet meer te verhuizen. [emoji1]
    Echt de hel een verhuizing.

We staan voor de maand Ramadan. En natuurlijk weer tijd van bezinning en alles, maar ook van eten. En aangezien ik nu veel plek heb om in te vriezen wil ik het mezelf makkelijk gaan maken.
    En ik wil weer eens zelf chebakkia maken. Genoeg honing in huis....door de verhuizing kwamen alle potjes van meneer boven water. Telkens echte honing van het een of ander, maar die hij dan toch weer niet zo ok vond. Prima voor chebakkia hoor.

Nou ben dr weer.

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran