1. #66106
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Wat staat er vandaag op het menu? Deel II

    Ik eet nu al twee weken plantaardig (behalve honing als dat door een product zit) en dat bevalt me echt heel goed. Eet ook niks meer wat bewerkt is, niks met E-nummers. En ik eet ook niet meer buiten, alles zelf maken. Wat echt een uitdaging voor mij is

    Gaat tot nu toe echt goed. Behalve 1 keer kumpir gegeten helaas [emoji28]

  2. #66107
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Hidaya ik kan nie citreren, ik zou het dan gewoon in een pan maken op een laag vuurtjelaten sudderen tot het gaar is.

  3. #66108
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Riannah wat fijn dat je deze topic levend hebt gehouden. En wat een heerlijkheden allemaal. Die pulled chicken is zoiets wat ik al heel lang eens wil maken. Is zo n crockpit handig en wat kan je er verder allemaal mee?
    Ik was dus druk met verhuizen en alles wat er bij komt kijken, leuk en niet leuk, ben nig steeds niet klaar...maar goed...meneer klaagt dat ik te veel spullen heb. Dus ziet me weer aankomen met een crockpot. Ja die hoeft hij dan niet meer te verhuizen. [emoji1]
    Echt de hel een verhuizing.

    We staan voor de maand Ramadan. En natuurlijk weer tijd van bezinning en alles, maar ook van eten. En aangezien ik nu veel plek heb om in te vriezen wil ik het mezelf makkelijk gaan maken.
    En ik wil weer eens zelf chebakkia maken. Genoeg honing in huis....door de verhuizing kwamen alle potjes van meneer boven water. Telkens echte honing van het een of ander, maar die hij dan toch weer niet zo ok vond. Prima voor chebakkia hoor.

    Nou ben dr weer.

    Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #66109
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Wat staat er vandaag op het menu? Deel II

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Daliaah de citeer knop doet het niet.

    pulled chicken


    4 of 5 kippendijen
    1/2 flesje barbecuesaus (200 ml)
    1 ui in ringen
    2 teentje knoflook fijngehakt
    4 volle eetlepels ketjup ( tomaten )
    2 eetlepels ketjap manis
    chilipeper naar smaak
    scheutje honing.
    peper naar smaak

    dump alles in de crock. zet hem aan op low voor 6 tot 8 uurtjes. met 2 vorken alle het vlees uielkaar trekken en serveren op een krokant stokbroodje. heerlijk met komkommer salade.

    Barak Allahoefiki!! [emoji8][emoji8]
    Ik ga m opslaan!

    Heb tijdelijk een oude iPhone in gebruik en hierop doet Tapatalk het prima [emoji851]

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  5. #66110
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Riannah wat fijn dat je deze topic levend hebt gehouden. En wat een heerlijkheden allemaal. Die pulled chicken is zoiets wat ik al heel lang eens wil maken. Is zo n crockpit handig en wat kan je er verder allemaal mee?
    Ik was dus druk met verhuizen en alles wat er bij komt kijken, leuk en niet leuk, ben nig steeds niet klaar...maar goed...meneer klaagt dat ik te veel spullen heb. Dus ziet me weer aankomen met een crockpot. Ja die hoeft hij dan niet meer te verhuizen. [emoji1]
    Echt de hel een verhuizing.

    We staan voor de maand Ramadan. En natuurlijk weer tijd van bezinning en alles, maar ook van eten. En aangezien ik nu veel plek heb om in te vriezen wil ik het mezelf makkelijk gaan maken.
    En ik wil weer eens zelf chebakkia maken. Genoeg honing in huis....door de verhuizing kwamen alle potjes van meneer boven water. Telkens echte honing van het een of ander, maar die hij dan toch weer niet zo ok vond. Prima voor chebakkia hoor.

    Nou ben dr weer.

    Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
    3ala slemtek!!!

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  6. #66111
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    3ala slemtek!!!
    Allah selmek.

    Ik heb een lg van twee jaar en nu doet tapatalk het blijkbaar ook weer.

    Hoe is het met jou en je dochter?



    Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #66112
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah selmek.

    Ik heb een lg van twee jaar en nu doet tapatalk het blijkbaar ook weer.

    Hoe is het met jou en je dochter?



    Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
    Zie je die oude dingetjes zijn zo slecht nog niet.

    Hier alhamdulilah goed en met jou en je gezin?
    Al klaar met verhuizen of zit je er nog midden in? Vraag me af waar je naar toe bent verhuisd, maar dat hoef je niet hier te vermelden.

    Hoe gaat t met je gezondheid?

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  8. #66113
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Vandaag macarons gemaakt. 174b1e6a3fbc97c02ec9206ef0f58.jpg[/IMG]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
    Nice, Tesliem! Heb ze laatst ook gemaakt op bestelling voor een hennafeestje.





    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  9. #66114
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Wauw Riannah, jij bereidt jou echt heel goed voor voor een drukke week! Ziet er goed uit!

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  10. #66115
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Zie je die oude dingetjes zijn zo slecht nog niet.

    Hier alhamdulilah goed en met jou en je gezin?
    Al klaar met verhuizen of zit je er nog midden in? Vraag me af waar je naar toe bent verhuisd, maar dat hoef je niet hier te vermelden.

    Hoe gaat t met je gezondheid?
    Ik kan zelfs quoten...[emoji18]

    We zijn al wel over. In het oude huis nog wat kleine dingetjes.
    In het nieuwe huis is het wennen. Zoals de jongste zei gaan we weer terug naar onze echte huis?

    Lhamdoelilah. Operatie gaat in eerste instantie niet door. Mn gevoel zei al dat deze niet voor niets tot twee keer toe werd uitgesteld. Nu negen maanden later zei de hoofdbehandelaar dat hij het wat al te rigoreus vindt om te gaan snijden. Als het mis was dan zouden daar nu wel signalen van moeten zijn. Dus net weer punctie en echo gehad om stand van zaken te zien. Krijg dasr eind deze week uitslag van.
    Los van dit gaat het goed.

    Ik bericht je wel hoe en wat. [emoji4]

    Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #66116
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Nice, Tesliem! Heb ze laatst ook gemaakt op bestelling voor een hennafeestje.





    Super!
    Tbarkellah!

    Toa ben je een oud lid?

    Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #66117
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Super!
    Tbarkellah!

    Toa ben je een oud lid?

    Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
    Barakallahu feeki.

    Hahaha, is lid zijn sinds 2014 niet al lang genoeg? Nee joh, ik ben hier al heel lang. Oud account was toasolcal, alleen was ik nooit in dit hoekje. In het Onzinhoekje heb ik ook een eigen kook- en baktopic.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  13. #66118
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Toa die zijn er mooi uit!! Wat voor vullingen zijn het?
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  14. #66119
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Barakallahu feeki.

    Hahaha, is lid zijn sinds 2014 niet al lang genoeg? Nee joh, ik ben hier al heel lang. Oud account was toasolcal, alleen was ik nooit in dit hoekje. In het Onzinhoekje heb ik ook een eigen kook- en baktopic.
    [emoji4]
    Ok. Nou welkom dan in dit hoekje. Ziet er heerlijk uit. Weer een inspiratiebron er bij.

    Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #66120
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Toa ik kan niet citren maar machallah wat een mooie macarons, petje af !