1. #65956
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Bami.
    No tapatalk, no pics
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #65957
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Hier t zelfde liedje no tapa! Maar wel overheerlijk spaghetti met alles erop en eraan
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #65958
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Bsahtkoum dames..
    Trotse mama ♡♡

  4. #65959
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Laatst pasta met gehakt gemaakt was Jammie



    En vandaag kippetje voor ons
    Trotse mama ♡♡

  5. #65960
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Gister uit eten geweest bij een Turkse restaurant


    Vond het echt smaken.

    Voor zoontje linzensoep, had er wat stukjes brood in gedaan voor m haha
    Trotse mama ♡♡

  6. #65961
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    bsa7tkoum dames, ziet er heerlijk uit.

    afgelopen dagen.,

    gamba pil pil



    vis met geroosterde groenten




    pizza night bij mijn ouders




    aardappel groenten ovenschotel, ziet er niet heel lekker uit maar dat was het wel




    nachos


  7. #65962
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Lekker dames besahtkoum!
    Ik had gisteren ook aardappelschotel, was ook heerlijk en vandaag kliekjes dag en voor kids krieltjes met vissticks uit oven. De jongste is ziekjes en houdt van vissticks en krieltjes hopelijk eet hij dat wel goed.

    Hoe plaatsen jullie trouwens foto's via tel?
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #65963
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Hier ook een kind dat bijna niet meer wilt eten. Zijn brood niet in de ochtend en middag, en in de avond is het ook telkens ruzie. Enige dat hij wel wil eten is vlees, vooral kip. Ei, gebakken of gekookt. Frietjes. Macaroni. En tcharmilla van paprika, tomaat en ei.
    En dan kan hij echt drie kippenpootjes eten of drie gekookte eitjes. Alleen in de macaroni kan ik een partij groente verstoppen.
    Het is niet dat hij al het andere opeens niet meer lust, maar na een paar happen heeft hij genoeg gehad.

    Moet ik hem geven wat hij graag eet? Dus veel vlees en ei. Of met honger laten tot hij weer alles goed eet...koppig kind overigens dus houdt het vast lang vol.

  9. #65964
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Nou hij eet dan toch wel gevarieerd hoor. En heel goed dat hij wel vlees wilt eten. Lekker gezond en met vlees kan je veel kanten op.
    Hier kan hij ook zo drie eieren op alleen geef ik dat natuurlijk niet. Veel ei is niet goed.

    Zou hem wel geven wat hij wilt eten. Want het is geen frietjes alleen of zoetigheid.. ook wel tussen zijn eten door hapjes eten van jullie gerecht geven.
    Trotse mama ♡♡

  10. #65965
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Nou ik heb hem gisteren wel 3 gekookte eitjes laten eten. Ze lagen op tafel, voor ons allen, maar hij wilde steeds meer en meer... Wilde zien hoeveel hij kon eten. Als er meer lagen, zou hij die ook opeten
    Waren wel kleine eitjes van de winkel. Normaal heb ik eieren van de boer, 1 ei is gelijk aan 2 van deze.

    Nu ben ik kippenpootjes aan het bakken voor zoontje. Dan krijgt hij die nu zo, want weer niks van zijn brood gegeten vanmiddag. En dan straks probeer ik hem wat van onze paella (rijst met gamba's haha) te voeren. We eten wat verlaat vandaag, man en ik. Inshallah.

  11. #65966
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Waarom is veel ei niet goed? En wat is veel eigenlijk? Want alles waarvan je te veel van krijgt is niet goed natuurlijk, maar ei is niet direct snel ongezond toch? Wanneer wordt dat het wel?

  12. #65967
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Volgens mij is die uitspraak over eieren achterhaald. Ooit werd er gezegd dat je max 3 eieren per week mag hebben, omdat meer eieren een slechte invloed hebben op je cholesterol. Later bleek dit niet helemaal te kloppen, maar ik weet niet of je oneindig eieren kan eten allaaho alam. Persoonlijk let ik er niet op.

  13. #65968
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Wij eten kip marmita, maar ik word al misselijk van de geur. Dus voor mij straks havermoutpap insha allaah of gebakken eieren in zit Zitoen

  14. #65969
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Nou precies ochtendmens, zo is het mij ook verteld door een diëtiste enkele jaren terug. Maar ze komen telkens terug op uitspraken van ze en telkens nieuwe onderzoeken.
    Plus, dit was voor volwassenen wat ze me vertelde. Maar hoe zit het met een kleine als hij met de pot mee-eet? Ben benieuwd wat consultatie hierover zegt bijvoorbeeld.

    Lekker marmita kip, al kan je het nu niet ruiken haha. Besaha!

  15. #65970
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Haha appelcake. De mijne leefde een tijdje op boterhammen en melk.
    Heeft even geduurd toen hoor. Maar vooral niet stressen. Komt wel weer goed in sha Allaah.
    Plezant is anders alleszins.