Nurse.

Reacties
    57
    11-10-2010

Lmohim ik heb mn woordje gedaan. No hard feelings verder hoor
    Kook ze verder.. ik geniet wel van jullie fotos
    ...Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...

Nurse.

Reacties
    57
    11-10-2010

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja en toen zei ik dat het niet eens in me op kwam om jou op die manier terug te pakken wtf
    En haar theorie klopt helemaal niet, want je hebt wel eens eerder commentaar gegeven wat ik eigenlijk alleen waardeer. Dan had ik je toch meteen terug moeten pakken waarom nu ineens? Ik heb ook nooit raar gereageerd of iets als eens commentaar had. Ben lerende dus vind het juist goed
    Mijn mening was echt wat ik vond en dat kan toch.

Waarom dan meteen melden bij de mods?? Heb toch niks ergs gezegd. Viel me gewoon op. Blijkbaar toch gevoelige snaar geraakt

MVC Lid

Reacties
    44.470
    14-07-2013

Citaat Geplaatst door Flower22 Bekijk reactie
    Waarom dan meteen melden bij de mods?? Heb toch niks ergs gezegd. Viel me gewoon op. Blijkbaar toch gevoelige snaar geraakt
    Ik heb niks gemeld.
    Happiness is an inside job

ouwe rot in het vak

Reacties
    10.879
    25-12-2001

Owww dan heb ik t ook gemist!
    Eerlijk zonder te veel in te mengen (want zulke discussies lopen altijd uit hand) ik ben laatste tijd niet veel geweest dus weet ook niet over welke feedback t gaat en welke taart. Wel weet ik dat praline ook altijd bereidt is om te plaatsen en recepten te delen en ook dingen die zijn mislukt plaatst ze gewoon denk toch ook om te leren en zich te verbeteren.

Ik ben t verder zoooo eens met flowers sommigen vragen frey t hemd van t lijf tot t irritante toe, sorry irriteer me er ook best aan en heb al keer eerder willen zeggen maar dacht laat maar wil hier geen sda3 want niet iedereen vat op als feedback. Frey blijft altijd rustig en deelt alles en meestal ook zo snel! Knap van je!! Kijk dit is een topic om elkaar te inspireren en van elkaar te leren, maar vind wel dat je ook sommige dingen voor jezelf mag houden bv iets wat jou style kenmerkt etc dat is gewoon buisness en niks persoonlijks toch?

Any way smaken verschillen en ieder zn mening maar 1 ding blijft een feit of t een goed gelukte taart/cupcake is of dat een totale mislukking is er wordt voor zulke dingen keihard best gedaan door maker. Houdt daar gewoon beetje rekening mee!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers!

ouwe rot in het vak

Reacties
    10.879
    25-12-2001

Ga die van lindt eens proberen. Heel veel dingen vallen wel altijd zwaar tegen, maar goed dan heb je het geprobeerd
    Lindt heeft ook heerlijke bonbons, maar wel duur. Heb een keer zo'n doos gekregen oeww wat een smaken.

ouwe rot in het vak

Reacties
    10.879
    25-12-2001

Deze bedoelde ik, die cassis is heerlijk. Je moet wel van puur en heel donker houden. Lemon nog niet geprobeerd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    8.396
    21-03-2002

Smoesjes my god van welke leeftijd ben jij?
    Had al meerdere aangegeven dat geheugenkaart vol is en nog geen nieuwe gekocht heb!
    Ik plaats al jaren mee
    Nu plaats ik niets en ben ik slecht
    En vragen zijn hier altijd welkom, dus ik mag niks vragen?
    My god zeg!!! Als iemand hier zijn mening geeft is tie opeens dit en dat....bla bla bla.... en als ik wel iets goeds zeg en mijn mond hou, dan zeg je niks?! Vorige was t amour en nu ik???
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MVC Lid

Reacties
    8.396
    21-03-2002

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Andere 2 taarten van het weekend. Is denk ik al mn 7e of 8e unicorn

Onderste taart is van marsepein, mijn eerste. Vind dat eigenlijk ook lekkerder dan fondant. Ik heb een voorbeeld precies na gemaakt dus was verder niet mijn keuze. Het is gevuld met banketbakkersroom & frambozen

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Mooi die unicorn, ik vindt de roze lint er mooi bij passen kies jij de lintjes altijd zelf?
    De 2de taart wauw en dat zo strak met marsepein
    Hoe vondt je t werken met marsepein? Plakkerig of valt t mee?
    Die hartjes koek wat lief
    Wou ook beginnen met een hartjes koek vorm ipv cijfers
    Kleintje gewoon kijken hoe het bevalt? Koekjes deeg kan je ook heel lang bewaren in de koelkast dus dat is top!
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MVC Lid

Reacties
    4.997
    25-10-2015

Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Owww dan heb ik t ook gemist!
    Eerlijk zonder te veel in te mengen (want zulke discussies lopen altijd uit hand) ik ben laatste tijd niet veel geweest dus weet ook niet over welke feedback t gaat en welke taart. Wel weet ik dat praline ook altijd bereidt is om te plaatsen en recepten te delen en ook dingen die zijn mislukt plaatst ze gewoon denk toch ook om te leren en zich te verbeteren.

Ik ben t verder zoooo eens met flowers sommigen vragen frey t hemd van t lijf tot t irritante toe, sorry irriteer me er ook best aan en heb al keer eerder willen zeggen maar dacht laat maar wil hier geen sda3 want niet iedereen vat op als feedback. Frey blijft altijd rustig en deelt alles en meestal ook zo snel! Knap van je!! Kijk dit is een topic om elkaar te inspireren en van elkaar te leren, maar vind wel dat je ook sommige dingen voor jezelf mag houden bv iets wat jou style kenmerkt etc dat is gewoon buisness en niks persoonlijks toch?

Any way smaken verschillen en ieder zn mening maar 1 ding blijft een feit of t een goed gelukte taart/cupcake is of dat een totale mislukking is er wordt voor zulke dingen keihard best gedaan door maker. Houdt daar gewoon beetje rekening mee!
    [emoji121]️

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    315
    28-06-2015

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dankjewel olifantje. Ja dat wil ik ook heel graag leren!

Dankjewel! Jij nog gemaakt?

Neppe bloemen. Ik vind het juist precies goed zo en hoe ik het ook aan voorbeelden heb gezien. Dat is juist de charme van deze taarten

Klopt zo hoort het idd..

@tesliem heerlijk allemaal
    Ik ga van de week inch aan de slag maar moet nog wat spullen in huis halen en dr kids zijn thuis hey is effe hectisch geweest

MVC Lid

Reacties
    300
    07-04-2014

Dames aub laten we gewoon leuk blijven in deze topic. Heb paar blz terug gebladerd en love die koektaart, awel das de eerste taart waar ik echt in wil snijden. Ben sowieso geen fondant fan. Smaken verschillen en dat mag. Laten we aub niet onnodig met haatzaaiende reacties beginnen

@Dutchmoslima, tbarkellah zooo goed voor zoo’n kong dingske mashaAllah. Vind het wel zielig van haar rug, moge Allah haar genezen.

09-05-16 ♡

Reacties
    25.883
    08-02-2009

Moet deze topic ook weer verpest worden. Laat een ieder in zijn waarde. Iedereen kan zijn mening geven. Hoe je ermee omgaat of wat je ervan vindt , ja is dan jouw probleem. Wel moeten we altijd respect voor elkaar blijven hebben..

Vind de vragen en mening van praline helemaal niets mis mee. Er worden hier geen persoonlijke vragen naar Freya gesteld (en al worden die gesteld, het is aan Freya om die te beantwoorden ja of nee) ze is een vrouw en moeder en kan heel goed voor zichzelf opkomen. Tja om geen nee durven te zeggen tegen een klant, dat wilt niet zeggen dat ze niet kan praten of voor zichzelf op te komen) en als een ander een taart van Freya niet mooi vindt, tja dat mag ook gezegd worden.
    Trotse mama van mijn prinsje ♡♡

Nurse.

Reacties
    57
    11-10-2010

Ik heb niks gemeld.
    Ok

MVC Lid

Reacties
    1.364
    20-11-2012

MMM chocolade... Ik eet niet graag chocolade met noten in.
    Geef me lekker pure chocolade van Callebaut.

Cote d' or is ook totaal niet mijn ding. Vind dat gewoon niet 'lekker'. En zo heeft ieder haar smaak

Ik dacht eerst dat ze de cijfertaart gewoon van biscuit maakten, maar koekdeeg dus...
    Mooie taart trouwens. Lekker fleurig ook!

MVC Lid

Reacties
    44.470
    14-07-2013

Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie

Deze bedoelde ik, die cassis is heerlijk. Je moet wel van puur en heel donker houden. Lemon nog niet geprobeerd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik heb het niet zo met cassis en bessen haha. Die lemon lijkt me wel lekker!
    Happiness is an inside job