1. #65041
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door RisingStar Bekijk reactie
    Lekker! Waar kun je dat kopen?
    Bij Foodmaker, in Den Haag..weet niet of ze ook ergens anders zitten

  2. #65042
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Zit nog steeds met de 300 personen weddingcake in mn maag zondag komen ze op bezoek en gaan we het eindelijk bespreken. het is nog maar 3 weken.. ik had al een soort van iets afgesproken. 1 5 laagse taart en dan 2 in bijpassende style ernaast maar mn vriendin (dus zus van de bruid) zei dat dat niet genoeg is. Dus ja dan weet ik het ook niet meer. Ik zei dat het mij dan niet alleen gaat lukken dus ja geen idee wat we gaan doen..

    had wel een idee voor als we er wel uitkomen, om bloemen tussen elke laag te doen, zo lijkt het meteen wat groter.. want dat wilde ze graag..en dan bijpassende bloemen/blaadjes op de tafel..

  3. #65043
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Aan zoiets dacht ik maar dan gewoon wit de taart.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  4. #65044
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Hoeveel gasten hebben ze Freya?
    300 is wel erg veel, aan het eind is vaak de helft al weg. Die onderste afbeelding van 4laags is mooi!

  5. #65045
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Hoeveel gasten hebben ze Freya?
    300 is wel erg veel, aan het eind is vaak de helft al weg. Die onderste afbeelding van 4laags is mooi!
    Nou er zijn +/-600 gasten dus ja die 300 gasten is al de helft.. ik weet dat ze bij bruidstaarten altijd mini stukjes snijden dus opzich krijg je er ook echt wel veel meer uit dan de gewone schema's. Dus we moeten eigenlijk goed kijken hoe en wat.. eerlijk gezegd wil ik het liefst niet al die stress maar vind het lullig anders, wil haar wel proberen te helpen zover ik kan.. maar dat zijn echt veel mensen + een grote verantwoordelijkheid. Wil dat ze dat in ieder geval goed beseft.. dring al een week aan op afspraak z.s.m maar zondag pas dus. En bruiloft is 23 februari.

  6. #65046
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Ja of nog lager gaan naar 200-250 gasten
    Moet wel lukken, tenzij bij hun echt veel tot eind blijven. Grote verantwoordelijkheid is het ook inderdaad. Ik wens je veel succes alvast, komt vast goed uiteindelijk!

  7. #65047
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Lijkt mij een grote uitdaging, en veel stress inderdaad. Hoop dat jullie er samen zondag alsnog uitkomen en anders kan je gewoon zeggen dat het je niet lukt, tenzij je je woord al gegeven had. Volgens mij is ook eenmaal een bruidstaart gemaakt, dat vele aan je erom gaan vragen

  8. #65048
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Lijkt mij een grote uitdaging, en veel stress inderdaad. Hoop dat jullie er samen zondag alsnog uitkomen en anders kan je gewoon zeggen dat het je niet lukt, tenzij je je woord al gegeven had. Volgens mij is ook eenmaal een bruidstaart gemaakt, dat vele aan je erom gaan vragen
    Ja zal zeker nachtwerk worden... plus dat ik nou niet echt meer als gast ga...maar goed we'll see... ik laat het jullie weten

  9. #65049
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ik zie mezelf dat ook doen freya, geen nee willen zeggen en willen helpen en uiteindelijk zoveel hooi op mijn vork nemen dat ik nergens meer van geniet. Niet van de bruiloft en niet van het bakken omdat het alleen maar stress en haast wordt. Ik zou er nog eens goed over nadenken of je dit wel echt wil.

  10. #65050
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Vandaag op het menu:
    Tchichasoep en harira en een pannetje stukjes vlees met olijven en pruimen. Met aardappelsalade erbij.

  11. #65051
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Ik zie mezelf dat ook doen freya, geen nee willen zeggen en willen helpen en uiteindelijk zoveel hooi op mijn vork nemen dat ik nergens meer van geniet. Niet van de bruiloft en niet van het bakken omdat het alleen maar stress en haast wordt. Ik zou er nog eens goed over nadenken of je dit wel echt wil.
    Las echt net dit..



    but a little too late... volgens mij gaat ze er al vanuit en dan kan ik al helemaal geen nee meer zeggen maar ga zo duidelijk mogelijk maken dat ik een amateur ben en als ze zekerheid wil ze beter wel voor een prof kan gaan etc... kijken wat ze dan zegt..want mocht ik het wel maken wil ik niet een TE hoge druk.

  12. #65052
    MVC Lid

    Reacties
    1.615
    01-07-2013

    Romaisa las ergens je reactie. Zijn indd lastig te maken. Zijn bij mij ook paar keer mislukt.

    Besahtkoum voor diegene die geplaatst hebben.

    Freya wat een werk zou dat Zijn! Wordt veel werk en stressen. Veel succes ermee, het gaat je vast lukken!

  13. #65053
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    brunch en diner

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  14. #65054
    MVC Lid

    Reacties
    366
    07-04-2014

    Praline

    @Freya, daar zou ik dus echt niet aan beginnen als ik jou was. Je bent een prima bakster, maar dat zijn wel heel veel gasten. En no offense, maar als je het menu voor 600 eur gasten kunt betalen moet je niet plots ‘gierig’ gaan doen op vlak van de taart. Het is unfair dat ze dit van je verwachten, daar je maar een eenmansshow bent en hier echt meerdere handen voor nodig zijn. Anyway assertiviteit is soms niet misplaatst, dus bespaar je aub al die stress en mogelijke wanhoopstranen.

  15. #65055
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Ik ga akkoord met de rest hier Freya.

    Verder begrijp ik je wel hoor. Ben zelf moeilijk in 'nee' zeggen, wat dan soms in mijn nadeel speelt ... Maar goed, eigen schuld denk ik dan. :/