1. #58861
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Freya zoals je graag op zoek gaat naar de marokkaanse keuken neem eens een kijkje in boeken of op internet over degenen die te komen overlijden als niet moslims. Misschien dat het wat doet in die hoofd van je.

  2. #58862
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door Kitchenaid. Bekijk reactie
    Kom je na een tijdje ff hier en dan zie je ....

    SubhanAllah wat voor "mensen" er bestaan in deze dunya.
    Internet of geen internet yawm al qiyama zal er zijn. Iedereen zal verantwoording moeten afleggen voor alle woorden en daden, alleen velen staan er niet bij stil.

    Jammer hoor dat zo een leuke topic zo verroest is geworden.

    Lief schatje..je moet helemaal niets aantrekken van die onzin.
    Je presteert top werk en ga er zeker zo mee door! Daarnaast ben je een heel lief mens en een super mama..

    Allahoema baarik. ♡
    Ach je weet hoe t hier zo nu en dan gaat, ben het wel gewend. Alsof het me ook maar iets doet.
    Maar dankjewel voor je woorden schat. Ameen.

  3. #58863
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door verdad Bekijk reactie
    En die getrouwde troela praline kijk mij is ik ben als een lekkere praline het smelt in de mond en kijk eens naar mijn mooie opgetuite gekleurde lippen. Ik ben verder een echtgenoot en moeder en hou ook van aandacht mwaah.

    Schat niets aantrekken van die verdad ze is maar jaloers je man vind het vast niet erg blijf je mooie fotos plaatsen. Het is maar een misgunner. Je man vind het prima zo lieverd..
    Tot je laatste adem dan is het te laat..
    Maak jij je nou maar gewoon druk om jezelf en je eigen graf meisje. Misschien piep jij wel anders na je laatste adem. Dat je het lef hebt om zulke uitspraken te doen over andere mensen zegt heel wat over jezelf. En geloof het zegt niet veel goeds.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #58864
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Oke nu over eten!

    Gisteren was t een chili con carne wel lekker maar niet wauw zoals ik m altijd maakte, moet ff weer m'n zin in koken terug krijgen.

    Lunch was net 2 sneetjes pain de bologne met zalmsalade en ice tea peach.

    Vanavond wat later thuis dus nog geen idee wat t koken/eten
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #58865
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    waarom wordt er neit meer geplaatst

  6. #58866
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Ik ga zo lekker lasagne maken zo lang niet mijn eigen lasagne op!! En daarna zal ik foto plaatsten speciaal voor jou verdad [emoji28]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #58867
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Mijn zoontje is echt een moeilijke slaper geworden Subhana Allah. Ik heb hierdoor gewoon echt nergens meer zin in!!
    Mijn man had vanochtend vis eruit gehaald. Maar ook gewoon totaal geen zin in!
    Trotse mama ♡♡

  8. #58868
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Vandaag kookvrij we gaan uiteten. We zijn alweer 6 jaar happy married hamdoelilah..
    Ga nu wel ff snel voor de kleine iets maken met vis, aardappels, doperwten en wortels. Vind hij zo lekker altijd!
    Happiness is an inside job


  9. #58869
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Vandaag kookvrij we gaan uiteten. We zijn alweer 6 jaar happy married hamdoelilah..
    Ga nu wel ff snel voor de kleine iets maken met vis, aardappels, doperwten en wortels. Vind hij zo lekker altijd!
    Gezellig !! Mabrouk allah i galikoum dima l ba3diyatkoum geniet van je avond !!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #58870
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Mijn zoontje is echt een moeilijke slaper geworden Subhana Allah. Ik heb hierdoor gewoon echt nergens meer zin in!!
    Mijn man had vanochtend vis eruit gehaald. Maar ook gewoon totaal geen zin in!
    Ohw hou op mijn zoontje wordt ook minimaal 1x per nacht wakker ... dan wilt hij water of hij heeft jeuk etc, niks aan te doen Rir sabri in sh allah is het een fase !


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #58871
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Hier voor vanavond harirra en co,rijsthapjes en rgayef gevuld en naturel en stokbrood met kruidenboter.


    Ik heb zo zin in rfissa of seffa voor morgen insha allah. Kwijl kwijl me buik knort nu nog meer .


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  12. #58872
    MVC Lid

    Reacties
    667
    28-06-2012

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Ik ga zo lekker lasagne maken zo lang niet mijn eigen lasagne op!! En daarna zal ik foto plaatsten speciaal voor jou verdad [emoji28]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Heerlijk, heb dat gisteren ook gemaakt. Late lunch, here I come!

  13. #58873
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Mm dames klinkt allemaal superlekker.. bsahtkoum alvast.
    Voor ons zelfgemaakte pizza en pasta. En een aardbei banaan shake in sha allah

  14. #58874
    MVC Lid

    Reacties
    667
    28-06-2012

    Dankjulliewel alle lieve dames voor de mooie complimenten! Doet me echt veel!
    Dit topic was echt wel behulpzaam, er hing zo'n fijne sfeer en dat motiveert.

    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Phynx, riannah, olifantje, lief en allen die ik vergeten ben: Ma shaa Allah! Ziet er stuk voor stuk echt prachtig en lekker uit! In shaa Allah hebben jullie genoten van de mooie dag.
    En Phynx, eerste keer zeg je? Hoe dan??? Ziet er echt top uit, serieus! Allahoema barek.
    Zo lief! Baraka Allahou fiki.
    Ja echt eerste keer dat ik zelf koekjes bak. Vorige jaren wel 2 soorten no-bake's gemaakt, en bak vaak cakes, dat wel..
    Maar heb wel een heel groot voorbeeld aan mn lieve moeder. Zij bakte vroeger en nog steeds de lekkerste koekjes. Heb soms wel even meegekeken, maar door drukke studie heb ik haar nooit echt echt kunnen helpen.
    Moet je je voorstellen hoe ik me voelde toen ik haar eindelijk een eigen koekjesschaal kon geven.. Allahouma barek laha.

  15. #58875
    MVC Lid

    Reacties
    667
    28-06-2012

    Ik heb een aantal reacties gezien van dames die recepten vroegen, zal proberen alles zo uit te typen.
    Lees niet altijd alles terug, dus mocht ik iets over t hoofd hebben gezien, vraag maar!

    Als eerste olifantje, die roomhoorntjes idd zelf gemaakt. Supermakkelijk als je die hoornvormpjes hebt.
    Had klein beetje bladerdeeg over van een ander gerecht en ik gooi bijna nooit wat weg.

    Bladerdeeg in plakken van 2-3 cm snijden. Om de hoorntjesvorn rollen, niet te strak. Op bakpapier beklede bakplaat leggen, besmeren met eigeel en bestrooien met suiker. 15-20 min in oven tot goudbruin. Laten afkoelen en vorm verwijderen.
    Vullen met aangemaakte banketbakkersroom (dr. Oetker).