1. #58141
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    hihi Allah yehefdek

    Je ziet aan mijn fekkas, dat het perfectionisme uit mijn leven is gestapt, heerlijk haha.
    Vroeger moest alles tot in de puntjes gelijk en perfect zijn, nu geniet ik vol op van dit.

    Ik zit ook te twijfelen of ik marmerkoekjes maak vandaag. Mijn koelkast is vol en het weer moedigt niet aan om het buiten de koelkast te laten.
    Smaak is wat er toe doet en ze zien er heerlijk uit

    Nee die bewaar je beste in koelkast. Kan je ze echt nergens kwijt ook niet zo in die groentebak
    Happiness is an inside job


  2. #58142
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    ik gewoon ja in olie bak ik ze altijd. zheel kort maar hebben ze nodig
    Happiness is an inside job


  3. #58143
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Wat staat er vandaag op het menu? Deel II

    Ja die ken ik ook die snicker dingen is lekker maar toch als moet kiezen dan die ik net getypt heb. MamavanM sorry hoor maar je feqqas zien er goed uit.

    Dun en glad en die nootjes mooi. Die van praline zien er mooi uit ook maar weer heel anders wat dikker en brossig


    Pfffff krijg zin daarin niet meer plaatsen AUB!!!

    Wie heeft ook geen zin om te koken laatste dagen. Was bij mij al in begin heel erg maar nu einde nadert interesseert me echt niet meer.
    Shaloom

  4. #58144
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    haha chokran nisrineke en sorry, dat we je gek maken.

    Ik heb meestal ook geen zin de laatste tijd tot ik asr heb gebeden en me maag begint te rommelen, dan krijg ik wel zin. Maar ik merk ook dat ik steeds simpel kook.

    Voelen jullie als we slaap niet mee rekenen wel fitter en energieker nu aan het einde van de ramadan?

  5. #58145
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Me maag knort niet misschien is dat het probleem. Ik voel me wel fit en energiek maar ben gewoon lui. Ik kijk bv meer uit naar mijn wandeling na maghreb dan naar maghreb zelf.


    Het interesseert me echt allemaal niet ftor niet koekjes niet kleding niet versieren niet cadeaus halen niet.

    Gewoon nog 3 of 4 dagen echt vreemd hoe snel onze dagen vliegen richting graf maar Waloe verstand.
    Shaloom

  6. #58146
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Me maag knort niet misschien is dat het probleem. Ik voel me wel fit en energiek maar ben gewoon lui. Ik kijk bv meer uit naar mijn wandeling na maghreb dan naar maghreb zelf.


    Het interesseert me echt allemaal niet ftor niet koekjes niet kleding niet versieren niet cadeaus halen niet.

    Gewoon nog 3 of 4 dagen echt vreemd hoe snel onze dagen vliegen richting graf maar Waloe verstand.
    Dat is eigenlijk ook wat ik een beetje bedoelde met beleven. Vroeger beleefden we ramadan spiritueel ook anders. Nu gaat alles in snel tempo langs ons heen. Weloe gevoel...
    Ken je die hadith van de profeet ( saws) dat een moemien twee vreugdes heeft tijdens de ramadan. Een tijdens het verbreken van zijn vasten en een tijdens het binnentreden van het paradijs. Het is alsof er een vergelijking wordt gemaakt zo blij ben je als je eindelijk mag eten, zo blij zul je ook zijn met je beloning van het paradijs. En als ik dit lees, denk ik.... die vreugde, die interesse, dat beleven, voelen, is veel minder. Alles is droog geworden.

    We hoeven steeds minder te doen voor alles. Het is makkelijker leven dan vroeger. Maar misschien is dat juist onze beproeving. Dat alles easy is...

  7. #58147
    MVC Lid

    Reacties
    35
    21-08-2015

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    alaykum salam

    Je kan ook gewoon amandelmeel bio halen bij de ah
    Heb ik ook gedaan ,of je smaak verschil merkt denk het niet .(Bedoel de amandelmeel)
    Of je kan ook gewoon die gepelde amandelen halen bij de marokkaan en direct malen volgens mij zag ik dat vrouwtjes doen op YouTube filmpjes
    xxx

    Salam,

    Bedankt voor je antwoord,maar andere amandelen halen is geen optie.Want heb thuis enorm veel ongepelde amandelen.

  8. #58148
    MVC Lid

    Reacties
    35
    21-08-2015

    Citaat Geplaatst door Zilverbloempje Bekijk reactie
    Bij briwat doen bij standaart helft bakken en helft niet. Anders heb je een harde vulling. Sommige mensen doen helemaal niet bakken.
    Ook ongepelt?

  9. #58149
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door SASS Bekijk reactie
    Salam,

    Bedankt voor je antwoord,maar andere amandelen halen is geen optie.Want heb thuis enorm veel ongepelde amandelen.
    Heb jij geen kindjes die je bezig kunt houden met pellen ?

  10. #58150
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Wel of geen soep? pfff t's er te warm voor. Heb kipdijfilet eruit gehaald, zo marineren en later grillen, heb ook nog wraps van gisteren en miss gekruide wedges erbij bakken
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #58151
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Heb jij geen kindjes die je bezig kunt houden met pellen ?
    Haha wallahila, maar risico is wel ze vliegen door heel de keuken
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #58152
    MVC Lid

    Reacties
    35
    21-08-2015

    Neen helemaal niet!!!!Die vliegen meteen in hun mond.
    @roumaisa en mamavanm

  13. #58153
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door SASS Bekijk reactie
    Neen helemaal niet!!!!Die vliegen meteen in hun mond.
    @roumaisa en mamavanm
    Haha ja die was im vergeten hihi, hou je niks meer over
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #58154
    MVC Lid

    Reacties
    35
    21-08-2015

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Haha ja die was im vergeten hihi, hou je niks meer over
    Je hebt me begrepen

  15. #58155
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Wat staat er vandaag op het menu? Deel II

    MamavanM Ja die ken ik inderdaad moet je nagaan hoe ver ik nu heen ben dan Wajow pffff.

    Vorig jaar was zo anders dit jaar is echt zo van is dit het? Waar gaat het over? Echt slecht eigenlijk maar ja ik zal maar eerlijk zijn het doet me dit jaar echt even helemaal niets.

    Ja dat is zeker een beproeving geen moeite doen verwend gedrag zonder dat we het in de gaten hebben.

    Moge Allah het goede brengen.
    Shaloom