1. #54301
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Mmmmm die chebakia!!!
    Maar toch vind ik die van marokko (van de bakker) die hele kleine t lekkerst, heerlijk krokant en ze maken ook soort met amandelmeel. Ook duur idd maar heerlijk!
    Ik ga er ook niet meer aan beginnen, af en toe van bakker klein beetje halen.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #54302
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    3629 MamavanM

    dames ik ga islamitische/eid/Marokkaanse cookie cutters laten maken
    Iemand nog ideeen, wat is nou echt leuk?

    Heb sowieso een moskee, een biddend mannetje, een Marokkaanse theepot (als dat kan), een vormpje met eid mubarak erop
    en of eid mubarak ook in het Arabisch kan dat wist ze nog niet. Mis ik nog echt iets leuks? Wat voor symbool of plaatje is nou echt arabisch/islamitisch/voor eid?

    schaapje heb ik al zelf, ster en maan vind ik zelf niks en heb ik wel, kaaba is niet toegestaan

  3. #54303
    MVC Lid

    Reacties
    260
    08-04-2007

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    3629 MamavanM

    dames ik ga islamitische/eid/Marokkaanse cookie cutters laten maken
    Iemand nog ideeen, wat is nou echt leuk?

    Heb sowieso een moskee, een biddend mannetje, een Marokkaanse theepot (als dat kan), een vormpje met eid mubarak erop
    en of eid mubarak ook in het Arabisch kan dat wist ze nog niet. Mis ik nog echt iets leuks? Wat voor symbool of plaatje is nou echt arabisch/islamitisch/voor eid?

    schaapje heb ik al zelf, ster en maan vind ik zelf niks en heb ik wel, kaaba is niet toegestaan
    hallo
    hand van Fatima ? symbool

  4. #54304
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door Asma90 Bekijk reactie
    hallo
    hand van Fatima ? symbool
    salaam
    die gebruik ik ook niet, is shirk.. maar bedankt voor je reactie

  5. #54305
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Dames. Heb een vraagje. ik Wil een keukenrobot aanschaffen maar zie door de bomen het bos niet meer.
    Ik wil eentje die de bodem behda raakt. Die goed kan kneden. Krachtig is.
    Maar mn budget is zo een 200 euro ongeveer.
    Ik weet echt niet wat te kopen. Help mij aub

  6. #54306
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Ik raad het je aan om via internet te kopen. Zoek eerst naar de keukenmachines die er te koop zijn bijvoorbeeld op de mediamarkt, wehkamp, etc. Kijk naar de functies vergelijk, kijk naar de functies die jij wilt hebben. En als je vindt wat je zoekt, zoek de reviews van mensen.

  7. #54307
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Oh jeee ben ik al zolang niet gekomen...er is al sprake van l3aid en Ramadan moet nog beginnen.

    Ik heb het erg druk gehad voor diegene die geïnteresseerd zijn hé.

    Vandaag hebben we een etentje voor mijn mama, afscheid voor de 3omra.

    Ik verzorg het hoofdgerecht, buurvrouw salade meskiena, en ik ga taart kopen. Dessert ook voor mn rekening.

    Ik hoop straks foto's te plaatsen en morgen terug scrollen naar alle heerlijkheden.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  8. #54308
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Die schaap is toch ook niet toegestaan? Of xie k ze nu vliegen serieus als je die dingen gaat toepassen kan je alleen nog bloemen gebruiken als versiering en andere niet levende objecten blijft genoeg over daar niet van maar ja.

  9. #54309
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Ik raad het je aan om via internet te kopen. Zoek eerst naar de keukenmachines die er te koop zijn bijvoorbeeld op de mediamarkt, wehkamp, etc. Kijk naar de functies vergelijk, kijk naar de functies die jij wilt hebben. En als je vindt wat je zoekt, zoek de reviews van mensen.
    Shoukran. Dit heb ik gedaan. Maar toch meestal zie je goede en minder goede reviews onderstaan. Dat houd me tegen.
    Heb jij er 1?

  10. #54310
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    3629 MamavanM

    dames ik ga islamitische/eid/Marokkaanse cookie cutters laten maken
    Iemand nog ideeen, wat is nou echt leuk?

    Heb sowieso een moskee, een biddend mannetje, een Marokkaanse theepot (als dat kan), een vormpje met eid mubarak erop
    en of eid mubarak ook in het Arabisch kan dat wist ze nog niet. Mis ik nog echt iets leuks? Wat voor symbool of plaatje is nou echt arabisch/islamitisch/voor eid?

    schaapje heb ik al zelf, ster en maan vind ik zelf niks en heb ik wel, kaaba is niet toegestaan
    Leuke tafel lief! verrukkelijk

    Heb je al een tajin? Marokkaanse tarboch ( hoed)

  11. #54311
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Die schaap is toch ook niet toegestaan? Of xie k ze nu vliegen serieus als je die dingen gaat toepassen kan je alleen nog bloemen gebruiken als versiering en andere niet levende objecten blijft genoeg over daar niet van maar ja.
    Zolang het maar geen ogen heeft

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Oh jeee ben ik al zolang niet gekomen...er is al sprake van l3aid en Ramadan moet nog beginnen.

    Ik heb het erg druk gehad voor diegene die geïnteresseerd zijn hé.

    Vandaag hebben we een etentje voor mijn mama, afscheid voor de 3omra.

    Ik verzorg het hoofdgerecht, buurvrouw salade meskiena, en ik ga taart kopen. Dessert ook voor mn rekening.

    Ik hoop straks foto's te plaatsen en morgen terug scrollen naar alle heerlijkheden.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Allah yeqbel 3omrah, wat lief van je zeg. Maar het wordt wel hard zweten vandaag.

    Mocht het lukken dan willen we graag de foto's zien.
    Desnoods morgen plaatsen.

  12. #54312
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Shoukran. Dit heb ik gedaan. Maar toch meestal zie je goede en minder goede reviews onderstaan. Dat houd me tegen.
    Heb jij er 1?
    Ja ik heb er een van de wehkamp. Hij was niet zo prijzig als de rest, maar ik gebruikte het niet intensief. De blender is nu al stuk. Als het voor het kneden is, zou ik een goede halen van kenwood of philips.

    Op de markt zijn er verkopers die het halen van duitsland. Die zijn meestal ook goed. Zijn van het merk kenwood.

  13. #54313
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Die tafel ja wat moet ik zeggen wat je zelf al niet weet of kan zien. Zie nergens je verpakte koeken.??? Die american koekjes zeg maar die zagen er leuk uit met dat zakje en stickertje.

    Je bent echt een Marokkaan geworden besmet altijd teveel willen the bigger the better the more the better meer meer meer

    Ik zou er gewoon om lachen als ik het zelf was dan had ik nu nog de slappe lach

  14. #54314
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Dat ogen verhaal heb k eerder gehoord ik weet het allemaal niet. Maar op foto's na heb ik sowieso niets wat met dit soort dingen te maken heeft.

    Zag lekkere shebekkia voorbij komen weet even niet van wie zo dun en krokant zag die eruit hmmmmm

  15. #54315
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Die schaap is toch ook niet toegestaan? Of xie k ze nu vliegen serieus als je die dingen gaat toepassen kan je alleen nog bloemen gebruiken als versiering en andere niet levende objecten blijft genoeg over daar niet van maar ja.
    Verjaardagen ook niet maar er zit wel een verschil tussen shirk en iets wat niet toegestaan is. Handjes van fatima en kaaba werk ik gewoon niet mee, ook niet op verzoek..shaykh uthaymeen heeft zelfs verboden om de kaaba na te maken voor educatieve doeleinden laat staan voor eten