1. #61
    Verbannen

    Reacties
    44
    04-04-2016

    ik geloof je ook niet ..als ik je profiel bekijk waar je een afbeelding van 1 of ander neger zet duidelijk wat voor type je bent toch

  2. #62
    Verbannen

    Reacties
    882
    01-06-2017

    Wajoooow wat hasoema nog steeds maagd. Neeeee dit kan echt niet hoor. Hallo we leven in 2018. Nee kom op je bent al 22 echt oud hoor.


    (Gooi jezelf weg zbel)

  3. #63
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    22 en maagd ze3ma bijzonder. Dat is normaal waarom in godsnaam je lichaam delen met iemand die niet jou als vrouw wil?

    Ik ben 31 en maagd laaaatste wat ik wil is mn lichaam delen met een man waar ik gern toekomst mee heb en de volgende dag bij het grofvuil zet. Ga alleen contact aan met een man als je wil trouwen en hij dezelfde intentie heeft.

  4. #64
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    22 en maagd ze3ma bijzonder. Dat is normaal waarom in godsnaam je lichaam delen met iemand die niet jou als vrouw wil?

    Ik ben 31 en maagd laaaatste wat ik wil is mn lichaam delen met een man waar ik gern toekomst mee heb en de volgende dag bij het grofvuil zet. Ga alleen contact aan met een man als je wil trouwen en hij dezelfde intentie heeft.
    +++++++++++++++

  5. #65
    Verbannen

    Reacties
    126
    20-06-2016

    Hahaha eentje komt hier op marokko.nl vertellen dat ze zehma de enige maagd is !

    Ik zou ook van je weg lopen niet omdat je maagd bent maar omdat je zeurt !

  6. #66
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door Amsterdam2016 Bekijk reactie
    Hahaha eentje komt hier op marokko.nl vertellen dat ze zehma de enige maagd is !

    Ik zou ook van je weg lopen niet omdat je maagd bent maar omdat je zeurt !
    zeurt ofschijnheilig is?

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    6
    17-05-2017

    Citaat Geplaatst door Amsterdam2016 Bekijk reactie
    Hahaha eentje komt hier op marokko.nl vertellen dat ze zehma de enige maagd is !

    Ik zou ook van je weg lopen niet omdat je maagd bent maar omdat je zeurt !
    Hahah o my God

  8. #68
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Hihi bestaat deze topic nog. 33 nog steeds maagd. Niks bijzonders.

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    2.963
    25-09-2010

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Hihi bestaat deze topic nog. 33 nog steeds maagd. Niks bijzonders.
    prestatie

  10. #70
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Hihi niet echt. Je wordt als 25 plusser als vrouwzijnde, als 2de rangsburger gezien hihi.

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    1.327
    26-10-2020

    Ik heb nog nooit een meisje ontmaagd.
    Dus ben ik maagd.

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Hihi bestaat deze topic nog. 33 nog steeds maagd. Niks bijzonders.
    Jij bent zeker geboren in augustus of september

  13. #73
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Je gelooft toch niet met zo een zwaar geladen islamitische naam in astrologie.

    Dat is altijd zo moeilijk... je hebt een kind en denkt dat hij naar Zn naam gaat leven... en vraagt hij iemand opeens wanneer ze geboren is... klein klare onzin.. astrologie...

    Kijk even wat je horoscoop deze week zegt: verdriet, liefde, werk, creativiteit... toekomstvoorspellem obv gebakken lucht...

    Enige wat je toekomst kan beïnvloeden is dus of donaties aan de armen, waterputten... bouwen in een leefgebied waar er geen water is...uiteraard het allerbelangrijkste de wil van Allah swt...

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Je gelooft toch niet met zo een zwaar geladen islamitische naam in astrologie.

    Dat is altijd zo moeilijk... je hebt een kind en denkt dat hij naar Zn naam gaat leven... en vraagt hij iemand opeens wanneer ze geboren is... klein klare onzin.. astrologie...

    Kijk even wat je horoscoop deze week zegt: verdriet, liefde, werk, creativiteit... toekomstvoorspellem obv gebakken lucht...

    Enige wat je toekomst kan beïnvloeden is dus of donaties aan de armen, waterputten... bouwen in een leefgebied waar er geen water is...uiteraard het allerbelangrijkste de wil van Allah swt...
    Wie zegt dat ik er in geloof? Mensen kunnen hun hele leven maagd zijn als ze in die periode geboren zijn heeft niets met voorspellingen te maken

  15. #75
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Sulaimann Bekijk reactie
    Wie zegt dat ik er in geloof? Mensen kunnen hun hele leven maagd zijn als ze in die periode geboren zijn heeft niets met voorspellingen te maken
    Wat is je theorie hierachter dan? Bijvoorbeeld mensen geboren in november/december?
    A grateful heart is a magnet for miracles