1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    24
    11-11-2012

    Oordeel een boek niet op z'n kaft.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    46
    05-01-2014

    Houd je benen bij elkaar en construeer je op je studie ipv op jongens anders eindig je net je vriendinnen.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    119
    04-05-2011

    Dat je nog met dat soort jongens praat. Ik zie er ook niet bepaald heilig uit qua kleding maar als ik een jongen aan het leren kennen ben en hij zou dat zeggen dan mag ie meteen de pot op. Helemaal gek, gelukkig nooit meegemaakt dus denk ook wel dat je de verkeerde jongens kent. Btw het is heel normaal om maagd te zijn en lekker boeiend wat anderen denken. Zolang Allah maar getuige is van jouw doen en laten.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    974
    27-05-2009

    Citaat Geplaatst door Meghrabiiaa_ Bekijk reactie
    Dat je nog met dat soort jongens praat. Ik zie er ook niet bepaald heilig uit qua kleding maar als ik een jongen aan het leren kennen ben en hij zou dat zeggen dan mag ie meteen de pot op. Helemaal gek, gelukkig nooit meegemaakt dus denk ook wel dat je de verkeerde jongens kent. Btw het is heel normaal om maagd te zijn en lekker boeiend wat anderen denken. Zolang Allah maar getuige is van jouw doen en laten.
    Dan heb je zo'n mooi tekst geschreven en toch verpest je het met die foto. Ken je helaas niet serieus nemen
    Het boeit mij... welloh

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    119
    04-05-2011

    Citaat Geplaatst door Vado Bekijk reactie
    Dan heb je zo'n mooi tekst geschreven en toch verpest je het met die foto. Ken je helaas niet serieus nemen
    Oh wauw daar ga ik echt wakker van liggen, pleas get a life. Zoals ik zei enkel Allah is getuige van mijn doen en laten. Misschien ga ik wel zo gekleed maar scoor ik meer hassanaats als dat jij doet met mijn overige daden.

    Tering debielen hier op m.nl, ga er niet eens meer op in dus als je me nog wilt citeren doe geen moeite.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    974
    27-05-2009

    Citaat Geplaatst door Meghrabiiaa_ Bekijk reactie
    Oh wauw daar ga ik echt wakker van liggen, pleas get a life. Zoals ik zei enkel Allah is getuige van mijn doen en laten. Misschien ga ik wel zo gekleed maar scoor ik meer hassanaats als dat jij doet met mijn overige daden.

    Tering debielen hier op m.nl, ga er niet eens meer op in dus als je me nog wilt citeren doe geen moeite.
    Het boeit mij... welloh

  7. #37
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Meghrabiiaa_ Bekijk reactie
    Oh wauw daar ga ik echt wakker van liggen, pleas get a life. Zoals ik zei enkel Allah is getuige van mijn doen en laten. Misschien ga ik wel zo gekleed maar scoor ik meer hassanaats als dat jij doet met mijn overige daden.

    Tering debielen hier op m.nl, ga er niet eens meer op in dus als je me nog wilt citeren doe geen moeite.
    Gewoon niet op ingaan, dit is een van de duizend mensen die zo hierop reageren. Als je op ze allemaal reageert is het je fulltime baan
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1
    15-07-2014

    Belachelijk dat je je daar druk om maakt vind ik. Moet juist superblij zijn dat je nog maagd bent... De jongens die afstand van je nemen als je dat verteld hebben nooit serieuze bedoelingen met je gehad, willen enkel van je genieten en hebben waarschijnlijk iemand anders waarmee ze serieus zijn.... Houd je vast aan je geloof, dat is het belangrijkste in dit leven, enkel dat kan je nog redden in je graf. En met die vriendengroep van je zul je niet lang op het rechte pad blijven vrees ik. Maar wees trots op jezelf!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    119
    04-05-2011

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    Gewoon niet op ingaan, dit is een van de duizend mensen die zo hierop reageren. Als je op ze allemaal reageert is het je fulltime baan
    Wallahila het zijn net kakkerlakken. Denk je klaar te zijn met iemand komt er weer een ander debiel hehe.

  10. #40
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Meghrabiiaa_ Bekijk reactie
    Wallahila het zijn net kakkerlakken. Denk je klaar te zijn met iemand komt er weer een ander debiel hehe.


    Je doet me denken aan een film, ken je man in black?
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    119
    04-05-2011

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie


    Je doet me denken aan een film, ken je man in black?
    Hehe nee ken ik niet. Hoe dan?

  12. #42
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Meghrabiiaa_ Bekijk reactie
    Hehe nee ken ik niet. Hoe dan?
    Haha je moet die film kennen je zal em meteen begrijpen
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    362
    09-05-2010

    Wij moeten dit weten?

    Boeit vrij weinig of een meid maagd is of niet. Dat zegt niks over haar. Dont judge a book by it's cover.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    75
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Berberrr Bekijk reactie
    Mag ikje ontmaagden
    izan praat

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    75
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Yassemien1 Bekijk reactie
    Ze wacht op pms van boys die nu gaan zeggen kom ik trouw meteen met jou ze
    Is 22
    Geworden ze is toe aan een huwelijk ....... Wrm moest je dat melden??????
    ik meld wat ik wil ja