1. #16
    .

    Reacties
    5.752
    13-01-2008

    Citaat Geplaatst door Fedouah1 Bekijk reactie
    Ik merk gewoon wanneer het wat word tussen mij en een jonge en ik hem dit vertel dat ze telkens afstand nemen..
    Ik snap het gewoon niet, ze zeuren dat er niemand serieus of normaal is ik ben dan normaal en dan lopen ze weg..
    heb jij dat ook?
    Als moslima hoor je maagd te zijn dus snap de probleem niet. En als je een jongen leert kennen die vraagt of je nog
    maagd bent dan weet je meteen hoe laat het is en hij maar 1 ding wilt. Ik zou me beledigd voelen als iemand zoiets vraagt.

  2. #17
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Selsabiel Bekijk reactie
    Als moslima hoor je maagd te zijn dus snap de probleem niet. En als je een jongen leert kennen die vraagt of je nog
    maagd bent dan weet je meteen hoe laat het is en hij maar 1 ding wilt. Ik zou me beledigd voelen als iemand zoiets vraagt.
    +1

    Dit vraag je alleen als je de serieuze kant op wilt gaan. en niet na dag 3 ofzo
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  3. #18
    .

    Reacties
    5.752
    13-01-2008

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    +1

    Dit vraag je alleen als je de serieuze kant op wilt gaan. en niet na dag 3 ofzo
    Tjah zou jij dat vragen als je een meid leert kennen voor een huwelijk?

    Want eigenlijk zou je ervan moeten uitgaan dat ze nog maagd is.

  4. #19
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Selsabiel Bekijk reactie
    Tjah zou jij dat vragen als je een meid leert kennen voor een huwelijk?

    Want eigenlijk zou je ervan moeten uitgaan dat ze nog maagd is.
    In deze tijd heb je geen zekerheid dus ik heb liever dat ik zo gemeen ben om het te vragen en een eerlijk antwoord te krijgen dan dat ik later te horen krijg dat ze het met ahmed en youssef en mohammed deed.

    Voor mij gaat het niet om het ontmaagd zijn maar de intentie erachter
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  5. #20
    .

    Reacties
    5.752
    13-01-2008

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    In deze tijd heb je geen zekerheid dus ik heb liever dat ik zo gemeen ben om het te vragen en een eerlijk antwoord te krijgen dan dat ik later te horen krijg dat ze het met ahmed en youssef en mohammed deed.

    Voor mij gaat het niet om het ontmaagd zijn maar de intentie erachter
    Waarom denk je dat je een eerlijk antwoord zou krijgen?

    Wat is de intentie of ze de waarheid spreekt op jou vraag.

  6. #21
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Selsabiel Bekijk reactie
    Waarom denk je dat je een eerlijk antwoord zou krijgen?

    Wat is de intentie of ze de waarheid spreekt op jou vraag.
    Nee ik zeg niet dat ik een eerlijk antwoord zou krijgen. Ik zeg dat ik liever een eerlijk antwoord wil.
    Maar aan haar houding (als ik haar dan al een tijdje ken) zal ik vast ook merken of het de waarheid is.

    Dat is een vraag die zij mag antwoorden. Als ze een verkeerde intentie heeft (erop los beuken) tja dan weet ik al dat de kans groter is dat dit na het huwelijk kan gebeuren dan een meid die dat niet heeft gedaan.
    En nog andere verkeerde intenties die je ervoor kan hebben. Maar dat spreekt waarschijnlijk wel voor zich.
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  7. #22
    ik ben het!

    Reacties
    1.264
    14-01-2011

    Citaat Geplaatst door Fedouah1 Bekijk reactie
    ik weet wat je bedoeld..
    maar ondanks alles ben ik nog steeds wel op het rechte pad en laat ik me niet verleiden door al die dingen.
    Wat bedoel je met rechte pad?
    Je zegt zelf dat iedereen schrikt als je ze vertelt dat nog maagd bent??

  8. #23
    ik ben het!

    Reacties
    1.264
    14-01-2011

    Citaat Geplaatst door Selsabiel Bekijk reactie
    Tjah zou jij dat vragen als je een meid leert kennen voor een huwelijk?

    Want eigenlijk zou je ervan moeten uitgaan dat ze nog maagd is.
    Anno 2014, iedereen hiphopt precies zonder dat het ze wat uitmaakt...

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    151
    08-11-2014

    Schat je hoeft je nergens voor te schame ben ook nog maagd btr tog dan net als een hoeret ieder jonge in bed te gaan ik zeg wacht rustig tot je insha allah door je ware liefde woord ontmaagd v op je huwlijks nacht

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    75
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door IbnMohamed Bekijk reactie
    Houden zo meid! Rare wereld waarin we leven, normaal zou het omgekeerd moeten zijn, mensen die geen maagd meer zijn moeten zich ongemakkelijk en anders voelen en mensen die maagd zijn zouden zich normaal en op hun gemak moeten voelen...
    Als ik het tegenwoordig bekijk dan is het juist omgekeerd, en jouw topic is daar een goed voorbeeld van :S
    Allah yehdiena
    jij neemt de woorde uit mijn mond..
    precies wat ik bedoel!! ik lijkt wel alsof ik me ongemakkelijk moet voelen bij het feit dat ik nog maagd ben en ind rare wereld waar we in leven

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    75
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door sberkania24 Bekijk reactie
    Schat je hoeft je nergens voor te schame ben ook nog maagd btr tog dan net als een hoeret ieder jonge in bed te gaan ik zeg wacht rustig tot je insha allah door je ware liefde woord ontmaagd v op je huwlijks nacht
    Ja prcs dat is de bedoeling.
    ik ben ondertussen al immuun tegen al die verleiding

  12. #27
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Er valt toch niks te vertellen aan je toekomstige jongeman aangezien je geen verleden hebt wat diegene moet weten.

  13. #28
    GETROUWD-

    Reacties
    431
    25-01-2014

    dat ligt aan de jongens die je tegenkomt.. en eigenlijk moet je juist blij zijn dat ze meteen afstand nemen zo weet jij ook meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.. Blijf gewn jezelf, en er is niks vreemds aan je ofzo.. Een man die serieuse intenties heeft die zal het alleen waarderen en jou nog meer respecteren... Gedult loont!

    btw je hebt het wel over meeeerdere jongens, weet dat ookal ben je maagd maar jij tig contacten hebt gehad je jezelf zo alleen in je eigen vingers snijd als je wel iemand tegen komt die t gelooft en waardeert je niet veel meer waard bent dan een ontmaagd meisje..

  14. #29
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Moet je juist trots op zijn.;
    Happiness is an inside job


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    974
    27-05-2009

    Ik heb ook een vraag. Ik zie genoeg meiden die zichzelf weggooien, maar ook de types waar je niet van kunt zien wat ze gedaan hebben.

    Mijn vraag is hoe erg zijn de dames geworden de laatste tijd. Zijn ze allemaal ontmaagd zehma of valt het wel mee.
    Het boeit mij... welloh