1. #28831
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Invent- Bekijk reactie
    Nog niemand bevallen zo te zien hahah. Ik ben vandaag 39 weken en 2 dagen zwanger. Hier ook grieperig en snottttverkouden. Heb daarnaast mijn handen vol aan een kleuter en peuter van mij mag het echt beginnen....het rommelt behoorlijk maar zet helaas niet door.
    haha wat een ni3ma he, eerst zijn we bang voor de bevalling en als het nadert willen we het snel laten gebeuren. Dat rommelen doet heel veel werk daar. Je kan bij je volgende bezoek laten voelen of de baarmoedermond al zacht is, volgens mij alleen al als ze toucheert en blijkt zacht te zijn kan je al activiteit veroorzaken.

    En met twee kleintjes erbij is lastig idd. Allah ye3awnek meid en waqfa sahla. Spannennnnnnnd

  2. #28832
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    40+3 en nog steeds niks. Heb de afspraak van afgelopen vrijdag verzet naar vandaag. Maar vandaag is iedereen ook nog steeds heel ziek. Vooral zoontje meskin. De eerste keer zo heftig voor hem.
    Dus ik ga denk ik gewoon op controle en laat niet strippen ofzo. Stiekem best teleurgesteld want de 40 weken + dagen zijn echt slopend en duren laaaaaaang. Ik wil nu wel bevallen inshallah.
    Mashallah meid je bent al zo ver. Wat vervelend van je ziek gezinnetje. Allah yechafiehoem gauw in challah. Maar beter nu dan wanneer de baby geboren wordt, dan kunnen ze in challah ervan genieten.
    Waqfa sahla benieuwd wat de verlos zegt!

  3. #28833
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Salam alleikum dames

    Wakfa sahla voor degene die uitgerekend of bijna uitgerekend zijn. Hier al paar dagen griep en voorholte ontsteking. Net weer twee parectemol ingenomen en proberen te slapen.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Allah yechafiek

    De griep heerst subhanallah .

  4. #28834
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    40+3 en nog steeds niks. Heb de afspraak van afgelopen vrijdag verzet naar vandaag. Maar vandaag is iedereen ook nog steeds heel ziek. Vooral zoontje meskin. De eerste keer zo heftig voor hem.
    Dus ik ga denk ik gewoon op controle en laat niet strippen ofzo. Stiekem best teleurgesteld want de 40 weken + dagen zijn echt slopend en duren laaaaaaang. Ik wil nu wel bevallen inshallah.

    Spannend zeg. Heeft de vk vandaag nog wat gezegd? Beterschap voor je gezin.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #28835
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Allah yechafiek

    De griep heerst subhanallah .
    Dank je lieverd
    Dikke knuffel.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #28836
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    In sha Allaah dat de bevalling snel op gang komt appelcake.
    Moge Allaah alle zieken genezen. Ameen.

  7. #28837
    My love

    Reacties
    4.087
    12-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    haha wat een ni3ma he, eerst zijn we bang voor de bevalling en als het nadert willen we het snel laten gebeuren. Dat rommelen doet heel veel werk daar. Je kan bij je volgende bezoek laten voelen of de baarmoedermond al zacht is, volgens mij alleen al als ze toucheert en blijkt zacht te zijn kan je al activiteit veroorzaken.

    En met twee kleintjes erbij is lastig idd. Allah ye3awnek meid en waqfa sahla. Spannennnnnnnd
    Hahah ja kan echt niet meer wachten, aanstaande vrijdag tik ik de 40 weken aan. Wat vervelend dat je nog steedals rondloopt, vond het vreselijk als ik na die 40 weken nog niet was bevallen. Hier zijn wij ook allemaal aan het snotteren, de baby gaat dus heel wat bacterien binnen krijgen na de geboorte hahah. Amine lieverd, hoop dat je snel bevalt...moge Allah swt jou bijstaan!
    ♥ Mama van 2 prachtige prinsjes en prinses ♥

    My husband, a beautiful gift from Allah ta3ala... ♥

  8. #28838
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Invent- Bekijk reactie
    Hahah ja kan echt niet meer wachten, aanstaande vrijdag tik ik de 40 weken aan. Wat vervelend dat je nog steedals rondloopt, vond het vreselijk als ik na die 40 weken nog niet was bevallen. Hier zijn wij ook allemaal aan het snotteren, de baby gaat dus heel wat bacterien binnen krijgen na de geboorte hahah. Amine lieverd, hoop dat je snel bevalt...moge Allah swt jou bijstaan!
    Ameen!

    VAnacht had ik rugweeen, maar niet van die weeen die komen en gaan. Schrok me wel een beetje... niet omdat ik niet wil bevallen, maar heb nog het een en ander te doen....hahaha dus vandaag weer tornado spelen. ...laatste boodschapjes, laatste dingetjes in de vluchtkoffers van mij en kids.... en dan proberen te ontspannen.

    Zennnnn

  9. #28839
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Salam 3alaikoem dames

    Effe een vraag.. voor een aanstaande moeder wilde ik een kolf apparaat halen.(deze heeft ze nog niet)
    Maar hier heb ik totaal geen verstand van?
    Wie heeft ervaring met een goede, en wil dit delen?
    the best things are free

  10. #28840
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Salam 3alaikoem dames

    Effe een vraag.. voor een aanstaande moeder wilde ik een kolf apparaat halen.(deze heeft ze nog niet)
    Maar hier heb ik totaal geen verstand van?
    Wie heeft ervaring met een goede, en wil dit delen?
    Wa alaykum salaam


    Ik raad je af om dit te halen voor de bevalling. Zijn vaak prijzige dingen en je weet niet hoe de BV loopt. Ikzelf heb toendertijd een medela swing gekocht maar ik kan dus niet kolven.. Heb 2 jaar enkel live gevoed, zonde van de kolf!

    Heb verder niet zoveel verstand van welke kolven prettig zijn dus daar kan ik je niet bij helpen sorry.

  11. #28841
    MVC Lid

    Reacties
    682
    12-03-2011

    @foxy erg lief van je om een kolfapparaat te kopen toch ben ik het eens met mamavan. Ik zou geen kolfapp. Kopen die dingen zijn ten eerste heel duur en ten tweede is het de vraag of ze het gaat gebruiken. Ik heb zelf een kofapp. Gekocht voor mn bevalling en ik gebruik hem niet omdat ik uiteindelijk toch kv geef ipv bv vanwege omstandigheden. Ikzelf heb een philips gekocht destijds.
    @mamavanm wat spannend..het kan nu elk moment gebeuren bij jou. Volgens mij gaan er nu veel bevallen als ik me niet vergis..invent..appelcake..en nog wen aantal dacht ik. Een voorspoedige bevalling allemaal in cha allah! Geniet van de laatste dagen of uren van jullie buik. Ik mis hem nu al..zo gek
    Zullen vast de hormonen zijn.

  12. #28842
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ik had geen kolf gekocht voor de bevalling, maar daarna bleek ik hem wel nodig te hebben. Online besteld en in 24u volgens mij in huis dus heel makkelijk. Heb de spectra 90 ofzo... Heel fijn ding.


    Gisterenavond dacht ik dat het zou beginnen: ineens krampen als in menstruatie. Kind lag net op bed, werd ineens spannend. Maar na warme douche bleven ze weg.
    In de nacht nog een x of 2 wakker geworden van een kramp. Voel nu ook wel wat rommelen. Maarja... Kan alsnog dus dagen duren. Maar gair inshallah.., we wachten af.

    En Ameen op al jullie ad3iya! Wat een lieve ondersteuning. Hamdulilah gaat het weer veel beter met iedereen.

  13. #28843
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Hartelijk dank dames!

    Dat is inderdaad een goed idee.. ze is over 4 weken uitgerekend en borstvoeding geven is indd niet zo natuurlijk als het lijkt.
    Ik wacht er dan nog even mee.
    the best things are free

  14. #28844
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Salam 3alaikoem dames

    Effe een vraag.. voor een aanstaande moeder wilde ik een kolf apparaat halen.(deze heeft ze nog niet)
    Maar hier heb ik totaal geen verstand van?
    Wie heeft ervaring met een goede, en wil dit delen?
    oei dat is echt lastig, want je moet echt rekening houden met de wensen van de vrouw. Gaat ze het vaak gebruik, eventueel ook op het werk? Moet het enkel zijn of dubbel? En de verzekering betaalt als het goed is ook een deel mee.

  15. #28845
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    @foxy erg lief van je om een kolfapparaat te kopen toch ben ik het eens met mamavan. Ik zou geen kolfapp. Kopen die dingen zijn ten eerste heel duur en ten tweede is het de vraag of ze het gaat gebruiken. Ik heb zelf een kofapp. Gekocht voor mn bevalling en ik gebruik hem niet omdat ik uiteindelijk toch kv geef ipv bv vanwege omstandigheden. Ikzelf heb een philips gekocht destijds.
    @mamavanm wat spannend..het kan nu elk moment gebeuren bij jou. Volgens mij gaan er nu veel bevallen als ik me niet vergis..invent..appelcake..en nog wen aantal dacht ik. Een voorspoedige bevalling allemaal in cha allah! Geniet van de laatste dagen of uren van jullie buik. Ik mis hem nu al..zo gek
    Zullen vast de hormonen zijn.
    hihihi wat mis je precies, het langzaam rollen van bed of schrik je ervan omdat je je voeten weer herkent?
    Grapje, ja je bouwt een mooie emotionele band met buikie buikie.

    In challah ya raaaaaaaaaab ameeeeeeeeeeeeeen.