1. #31846
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ah fijn die 2cm ontsluiting alvast!
    Toen ik te horen kreeg dat ik op 2cm zat bij mn zoontje braken mn vliezen onderweg daar naar toe, maar die dag ook weeen gekregen en die avond bevallen.

    Het zou mooi zijn als je bevalt rond de 37 weken!
    Waqfa sehla


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Jaa zou echt fijn zijn. Ik kan niet meer. Elke beweging doet pijn.
    Kan ook niet stilzitten. Alles moet schoon en netjes zijn. Dus dat helpt ook niet echt.
    Wou dat alles al voorbij was. Ameen! X


    Trouwens hebben jullie dat ook dames. Als je al een kindje of kinderen hebt dat er zo een soort schuldgevoel naar boven komt? Zo een schuld medelijden gevoel naar je andere kinderen toe.
    Ik heb dat dus iedere keer weer en nu terug. Dat ik denk oh weer veranderingen en aandacht verdelen. Zeker naar de jongste toe.
    Ze zei meskiena vandaag uit het niets ik ga jou helpen met melk geven en de baby douchen. Ik probeer wel veel met haar te praten daarover en betrek haar overal bij. Ook met de kleedjes enzo dat ik dan zeg dit is voor de baby.
    Maar zo een raar gevoel gewoon.
    Gaat wel weg in sta Allah.
    De oudste zegt iedere keer ik kan niet wachten tot ze eruit is. Ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet. Hahaha doet me lachen zijn nieuwsgierigheid.

  2. #31847
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Oeps lange tekst.

  3. #31848
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Wauw freyaa. Ma sha allah zo lang haar tbarkellah.
    Bij mij klopt de papa het haar af. Van al de kids eigenlijk. Maar de eerste keer bij haar was ik boos ahahah. Ik was toen niet thuis en hij zag zijn kans. Maar was goed. En hij heeft het nog een keer nadien geknipt.
    Ze heeft het tot net over haar schouders nu.
    Vind zo lang haar niet echt nodig persoonlijk. Maar heel kort haar zou ik ook niet willen.

  4. #31849
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Hoe vaak knippen jullie je kids/dochters haar dames? Layla is 3.5 en nog nooit geknipt, wordt wel hoog tijd.. zoek ook iets voor dat pluizige na het wassen, welke producten gebruiken jullie?



    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Mijn haar s u ook tot mijn bips. Het groeide maar niet totdsat ik het elke dag ging kammen en gebruiken ploe met knoflookteentjes uit Marokko. Je dochter heeft mooie haren tbarkallah. Almocht ik ooit een dochter krijgen knip ik alleen de puntjes en heel lang laten groeien en donker haar met groene ogen love.

    Mijn zoontje heeft ook lichte ogen met donker haar, lange wimpers ook van zijn pa en stijle haren en rest is van mij hahaha

  5. #31850
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Mashallah mooie lokken allemaal. Mijn dochtertje begint nu pas het haar een beetje te groeien, maar kan nog steeds geen fatsoenlijk staartje in. Enkel zo'n klein mini egelstaartje haha. Ze heeft wel mashallah een mooie kleur, goudbruin. Van wie ze het heeft weet ik niet, zowel ik als man hebben niemand in de familie met die kleur zover we weten. Maar als ze de kleur blijft houden, is het erg mooi.

    Intussen bijna 35 weken zwanger. Alles is nu weer zwaar. Omdraaien in bed gaat amper. Veel krampen en harde buiken. Ja ja het nadert weer hamdulilah.

    Alleen nog niks gedaan. Echt niks. Geen kleertjes gekocht, gewoon wat extra's wat heb alles nog. Niks gewassen. Geen plek gemaakt in de kast. Niks voor mezelf gekocht als nieuwe pyama ofzo. En geen vluchtkoffer klaar. Tijd gaat toch sneller dan ik door heb.

  6. #31851
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Mashallah mooie lokken allemaal. Mijn dochtertje begint nu pas het haar een beetje te groeien, maar kan nog steeds geen fatsoenlijk staartje in. Enkel zo'n klein mini egelstaartje haha. Ze heeft wel mashallah een mooie kleur, goudbruin. Van wie ze het heeft weet ik niet, zowel ik als man hebben niemand in de familie met die kleur zover we weten. Maar als ze de kleur blijft houden, is het erg mooi.

    Intussen bijna 35 weken zwanger. Alles is nu weer zwaar. Omdraaien in bed gaat amper. Veel krampen en harde buiken. Ja ja het nadert weer hamdulilah.

    Alleen nog niks gedaan. Echt niks. Geen kleertjes gekocht, gewoon wat extra's wat heb alles nog. Niks gewassen. Geen plek gemaakt in de kast. Niks voor mezelf gekocht als nieuwe pyama ofzo. En geen vluchtkoffer klaar. Tijd gaat toch sneller dan ik door heb.
    Masha allaah 35 weken alweer. Het is nu echt bijna insha allaah.

    Haha helemaal nog geen nesteldrang. Subhan allaah. Insha allaah komt dat ook gauw, want het helpt wel met alle dingetjes regelen.

    Moge allaah de laatste weken makkelijk voor je maken ameen.

  7. #31852
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Appellcake machallah vind het zeer knap van je hoe je toch positief blijft. Gair Inchallah Alles komt goed meid. Ewa ga sahla Inchallah voor jou en alle dames die bijna mogen bevallen

  8. #31853
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Mashallah mooie lokken allemaal. Mijn dochtertje begint nu pas het haar een beetje te groeien, maar kan nog steeds geen fatsoenlijk staartje in. Enkel zo'n klein mini egelstaartje haha. Ze heeft wel mashallah een mooie kleur, goudbruin. Van wie ze het heeft weet ik niet, zowel ik als man hebben niemand in de familie met die kleur zover we weten. Maar als ze de kleur blijft houden, is het erg mooi.

    Intussen bijna 35 weken zwanger. Alles is nu weer zwaar. Omdraaien in bed gaat amper. Veel krampen en harde buiken. Ja ja het nadert weer hamdulilah.

    Alleen nog niks gedaan. Echt niks. Geen kleertjes gekocht, gewoon wat extra's wat heb alles nog. Niks gewassen. Geen plek gemaakt in de kast. Niks voor mezelf gekocht als nieuwe pyama ofzo. En geen vluchtkoffer klaar. Tijd gaat toch sneller dan ik door heb.
    Dit heb ik ook. Amper kunnen draaien in bed. Schaambot doet zo een pijn. Mohiem heb ook last van alles stappen is moeilijk opstaan zitten alles. Handen en voeten opgezwollen. Ben gisteren naar mijn ouders geweest. Had mijn schoenen uit. En toen ik weer naar huis ging kon ik mijn schoenen niet meer aan. Zo opgezwollen werden ze dus.

    Vluchtkoffer moet ik nog dicht doen. Heb pas vorige week van alles gehaald. Ben altijd laat in die dingen. Maar had wel ook wat spulletjes van mijn dochter.
    Ben echt aan het aftellen nu. Man zegt dat die het gevoel heeft dat ik later ga bevallen. Ik hoop van niet.

    Ik heb wel nog een luiertas nodig. Ik wil deze keer wel een grote. Maar ook geen dure ofzo. Vind ze toch wel wat duur qua prijs.

  9. #31854
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Had hele tekst uitleg getypt. Maar weggedaan.

    Heeft iemand ervaring met strippen?
    Denk erover na om dit te laten doen maar ben bang.
    Moet morgen naar gynaecoloog en ben echt letterlijk op. Ik wou deze keer eigenlijk niks doen en alles natuurlijk laten gaan maar ik kan niet meer.

  10. #31855
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Had hele tekst uitleg getypt. Maar weggedaan.

    Heeft iemand ervaring met strippen?
    Denk erover na om dit te laten doen maar ben bang.
    Moet morgen naar gynaecoloog en ben echt letterlijk op. Ik wou deze keer eigenlijk niks doen en alles natuurlijk laten gaan maar ik kan niet meer.
    Ja dat heb ik gedaan bij mijn dochtertje dezelfde dag nog bevallen

  11. #31856
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Had hele tekst uitleg getypt. Maar weggedaan.

    Heeft iemand ervaring met strippen?
    Denk erover na om dit te laten doen maar ben bang.
    Moet morgen naar gynaecoloog en ben echt letterlijk op. Ik wou deze keer eigenlijk niks doen en alles natuurlijk laten gaan maar ik kan niet meer.
    Geen ervaring mee. Maar toen ik zwanger was had ik een zwangere collega en ze had haar laten strippen en 2 dagen later was ze bevallen.
    Ik geloof wel dat ze al 40 weken was of toch bijna, eerder deden ze het niet.

    Moge Allah het voor je gemakkelijke inchallah en je een makkelijke bevalling geven met een gezonde baby.

    Soubhanallah wat zijn wij vrouwen toch sterke schepsels.

    Khair inchallah
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  12. #31857
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Gisteravond was het weer een ramp, uitborstelem duurde zooo lang klaar deze week kapper is toch niet normaal Allahuma baarek

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  13. #31858
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Gisteravond was het weer een ramp, uitborstelem duurde zooo lang klaar deze week kapper is toch niet normaal Allahuma baarek



    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Waauw allahouma barek. Precies rapunzel hihi
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  14. #31859
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Hoi dames, lang geleden.
    Ik hoop dat iedereen het goed maakt.
    Hier inmiddels in het 2e trimester van onze 2e wondertje elhamdoulilah ♡
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  15. #31860
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Geen ervaring mee. Maar toen ik zwanger was had ik een zwangere collega en ze had haar laten strippen en 2 dagen later was ze bevallen.
    Ik geloof wel dat ze al 40 weken was of toch bijna, eerder deden ze het niet.

    Moge Allah het voor je gemakkelijke inchallah en je een makkelijke bevalling geven met een gezonde baby.

    Soubhanallah wat zijn wij vrouwen toch sterke schepsels.

    Khair inchallah
    Ameen. Dank je.
    Ja wollah kan het niet meer. Kan sinds gisteren bijna niet stappen. Elke beweging terwijl ik zit doet pijn.
    Slaap niet meer. En krijg alleen stress van alles en iedereen had gisteren een depri dag. Moest hele dag huilen. Mohiem hou me altijd sterk maar sinds gisteren heb ik het enorm zwaar.de kids maken het ook niet makkelijk.

    Dus gaat snel dat strippen. Heb wel het gevoel dat de baby gewoon superlaag ligt.
    Had wel al opening paar weken geleden.
    En zal eens vragen morgen. Als dat natuurlijk gaat dat strippen dan wil ik het wel doen.