MVC Lid

Reacties
    16
    24-11-2012

Ook ik ben zwanger
    Terwijl ik dit jaar nog ben bevallen haha

DroomSter

Reacties
    6.469
    25-07-2012

Citaat Geplaatst door Flowerbomb_ Bekijk reactie
    Ook ik ben zwanger
    Haha heb je snel gedaan! Gefeliciteerd!

“De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)

MVC Lid

Reacties
    16
    24-11-2012

Dankjewel hidaya haha. Ik kan niet citeren weet niet waarom.
    Ja sobhanallah ik probeer al een aantal jaar zwanger te worden. En nu 2 achterelkaar hihi

09-05-16 ♡

Reacties
    25.920
    08-02-2009

Ochtendmens kwam ff kijken hier met de hoop te lezen dat je bevallen bent... Meskeena komt goed in sha Allah. Je bent er bijna. Het kan elk moment voor jou en hoe dan ook zal je baby er uit moeten. Laat het lekker op je afkomen en veel dua doen.in sha Allah zal het van t weekend nog gebeuren.

Mijn mopje was gister drie weekjes geworden. Het gaat snel Subhana Allah.
    Het is echt een drinker. Merk bij hem wel erg de zuigbehoeften hebben dus gister een speentje gehaald want hij gebruikte ook mijn tepel als speentje.. dus speentje is voor nu wel fijn als ik ff ga slapen want hij kwam wel soms echt om de 1,5u dat is echt niet te doen.. verder gister ook de controle gehad bij cb en hij groeit heel goed Alhamdulillaah.

Merk nog wel dat hij soms toch wel echt onrustig is of ja niet lekker in zijn vel..
    in sha Allah zal er een betere routine komen.
    Mijn zoontje is ook echt super lief voor zn broertje. Als hij huilt zegt ie Safi Safi..
    Nog pas geleden was hij maxi cosi aan t wiegen en zei slaap kindje slaap Hahaha was gewoon aan t zingen ma sha Allah..

Waar ik echt om moest lachen was daarstraks .. ging met zoontje naar de zolder en baby was beneden dus we hoorden hem huilen en Mn zoontje naar de trap toe lopen en schreeuwde SAFI SAFI.. Hahahahaha
    Zo van Safi stil maar..
    Trotse mama van mijn prinsje ♡♡

09-05-16 ♡

Reacties
    25.920
    08-02-2009

Dankjewel hidaya haha. Ik kan niet citeren weet niet waarom.
    Ja sobhanallah ik probeer al een aantal jaar zwanger te worden. En nu 2 achterelkaar hihi
    Ah leuk en lekker druk Haha. Mabrouk !
    Trotse mama van mijn prinsje ♡♡

-

Reacties
    5.858
    27-03-2007

Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Ochtendmens kwam ff kijken hier met de hoop te lezen dat je bevallen bent... Meskeena komt goed in sha Allah. Je bent er bijna. Het kan elk moment voor jou en hoe dan ook zal je baby er uit moeten. Laat het lekker op je afkomen en veel dua doen.in sha Allah zal het van t weekend nog gebeuren.

Het is echt een drinker. Merk bij hem wel erg de zuigbehoeften hebben dus gister een speentje gehaald want hij gebruikte ook mijn tepel als speentje.. dus speentje is voor nu wel fijn als ik ff ga slapen want hij kwam wel soms echt om de 1,5u dat is echt niet te doen.. verder gister ook de controle gehad bij cb en hij groeit heel goed Alhamdulillaah.

Merk nog wel dat hij soms toch wel echt onrustig is of ja niet lekker in zijn vel..
    Mijn zoontje is ook echt super lief voor zn broertje. Als hij huilt zegt ie Safi Safi..
    Nog pas geleden was hij maxi cosi aan t wiegen en zei slaap kindje slaap Hahaha was gewoon aan t zingen ma sha Allah..

Waar ik echt om moest lachen was daarstraks .. ging met zoontje naar de zolder en baby was beneden dus we hoorden hem huilen en Mn zoontje naar de trap toe lopen en schreeuwde SAFI SAFI.. Hahahahaha
    Zo van Safi stil maar..
    Oh ik heb helemaal gemist dat je bent bevallen!
    Gefeliciteerd!

MVC Lid

Reacties
    44.783
    14-07-2013

Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie

Zo van Safi stil maar..

Ik moet hier wel hard om lachen, want ik zeg okk altijd zelf safi safi en mn man doet me dan altijd na

ze pikken veel op mashaAllah. mn zoontje pakt al dingetjes aan als ik haar bijv ga verschonen begint hij al uit zich zelf sudocreme re pakken en wil die het ook ze3ma smeren bij haar Hij geeft haar likjes ijs als ik even niet op let haha en zij wilt dat maar al te graag. Ze spelen af en toe echt al samen. Heerlijk om te zien
    Happiness is an inside job

MVC Lid

Reacties
    44.783
    14-07-2013

Ook ik ben zwanger

Mabrouk!
    hoeveel zal er tussen zitten?
    Happiness is an inside job

MVC Lid

Reacties
    16
    24-11-2012

Dankjullie wel dames
    Gaat zeker druk worden hahaha

Praline:
    Precies 1 jaar hihi

MVC Lid

Reacties
    3.164
    26-12-2013

Mabrouk flowerbomb!! Wel even een verrassing om daar achter te komen of niet?

Iedereen die dua voor me heeft gedaan en woorden van steun heeft getypt, baraka allaahoe fiek. Ik ben er nu wel rustiger onder alhamdoelilaah. Alles is in de handen van Allaah en de geboortedag van mijn dochter staat sowieso al lang vast. Insha allaah zal alles gewoon goed gaan. Of dat nou op natuurlijke wijze kan of via ks, als alles maar goed is daarna insha allaah.

Slaapkopje gaat het nog met jou? Het is nu wel lekker frisser alhamdoelilaah.
    رَبَّنَا آتِنَا فِي الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِي الآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ

MVC Lid

Reacties
    16
    24-11-2012

Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Mabrouk flowerbomb!! Wel even een verrassing om daar achter te komen of niet?

Iedereen die dua voor me heeft gedaan en woorden van steun heeft getypt, baraka allaahoe fiek. Ik ben er nu wel rustiger onder alhamdoelilaah. Alles is in de handen van Allaah en de geboortedag van mijn dochter staat sowieso al lang vast. Insha allaah zal alles gewoon goed gaan. Of dat nou op natuurlijke wijze kan of via ks, als alles maar goed is daarna insha allaah.

Slaapkopje gaat het nog met jou? Het is nu wel lekker frisser alhamdoelilaah.
    haha was niet echt een verassing want ik wilde al heel snel een tweede baby
    allah ie htik wakfa sahla insha allah,maak je niet druk .alles zal gaan zoals het moet gaan. gewoon rustig aandoen en niet stressen. Tijdens bevalling ben je ineens stsrker dan je had gedacht

MVC Lid

Reacties
    1.584
    15-07-2015

@Ochtendmens, zit niks anders op dan afwachten, voor je het weet is je dochter er! Met mij gaat het op zich goed, dit weer nu is zaaalig!

MVC Lid

Reacties
    2.429
    11-03-2010

Bijna 24 weken en wat groeit mijn buik ineens hard hmdl

MVC Lid

Reacties
    261
    08-03-2016

@Nawal: tijd gaat vanaf nu ook heel snel! İk ben nu alweer 30 weken. Ben al begonnen met weken aftellen!

MVC Lid

Reacties
    261
    08-03-2016

@ochtendmens: hoe gaat het? Nog op controle geweest?