1. #1
    Verbannen

    Reacties
    120
    20-12-2011

    2e vrouw

    Staat er iemand voor open? pm me

  2. #2
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    ben je na 11 jaar nog steeds op zoek naar hetzelfde...?
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    120
    20-12-2011

    Upp

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    120
    20-12-2011

    Upp

  5. #5
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Pfff dan moet je wel heel veel verdienen en fysiek en mentaal erg veel aan kunnen.

    2 woningen, alle kinderen plus vrouw kunnen onderhouden, alla onkosten van de woningen auto's kleding boodschappen ondanks de Inflatie kunnen dekken.

    Doel is om de islam te verspreiden voortplanting....

    Maar mannen kunnen 1 vrouw niet eens aan qua gezien. Laat staan meerdere.

    Gedurende een oorlig, hongersnood en afhankelijkheidsrelatie daardoor. Zou ik het kunnen snappen...

    Ook wat rust een paar dagen...

    Maar mannen van nu kunnen van 1 woning niet eens de kosten dekken, laat staan 2. ...

    Tevens kan je een vrouw haar huwelijksrecht niet geven... omdat ze voor de wet niet met je kan trouwen.

    Nagevraagd bij een imam. Alleen trouwen voor onze dien, mag niet. Dat was geoorloofd in de tijd dat iedereen wist waar je partner vandaan kwam. Een neef, buurman iemand uit het dorp.

    Nu kan iemand van de ene op de andere dag verdwijnen waardoor de kinderen geen recht hebben op kinderalimentatie of jij als vrouwzijn partneralimentatie. Het huwelijk is in het leven geroepen ter bescherming vd vrouw En kids!...

    Maar helaas zat jonge naïeve meiden .... die erin trappen en zich dan later bij instanties melden waar ik werk...

    Ongeacht religie... misbruik van partner en achterblijven met schulden en niet erkende kids... maar goed ieder zn ding...

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    120
    20-12-2011

    Upp