1. #30991
    MVC Lid

    Reacties
    1.625
    15-07-2015

    Ik heb geen zin meer in deze zwangerschap.

  2. #30992
    MVC Lid

    Reacties
    163
    19-11-2016

    Citaat Geplaatst door Slaapkopje Bekijk reactie
    Ik heb geen zin meer in deze zwangerschap.
    Hoever ben je? Veel last van kwalen?

  3. #30993
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Het is vandaag erg warm heb t echt benauwd nu. Ben komende donderdag op de helft 20 weken. Gelukkig trekt de vermoeidheid iets weg en kan ik wat meer dingen ondernemen

  4. #30994
    MVC Lid

    Reacties
    1.625
    15-07-2015

    Citaat Geplaatst door CocoRaffaello Bekijk reactie
    Hoever ben je? Veel last van kwalen?
    36 weken. Ik ben gewoon moe, lopen doet pijn, zitten doet pijn, liggen doet pijn.

  5. #30995
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Slaapkopje Bekijk reactie
    36 weken. Ik ben gewoon moe, lopen doet pijn, zitten doet pijn, liggen doet pijn.
    Nog heel even...waqfa sahla.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #30996
    MVC Lid

    Reacties
    163
    19-11-2016

    Citaat Geplaatst door Slaapkopje Bekijk reactie
    36 weken. Ik ben gewoon moe, lopen doet pijn, zitten doet pijn, liggen doet pijn.
    Je krijgt er straks Insha' Allah wat moois voor terug! Slapen met een voedingskussen al geprobeerd? Gymbal wil ook wel wat helpen om oefeningen op te doen dat het allemaal wat soepeler gaat worden.

  7. #30997
    MVC Lid

    Reacties
    163
    19-11-2016

    Citaat Geplaatst door ummRoqaya Bekijk reactie
    Hey dames hoe gaat het met jullie? Ik ben morgen 26 weken en heb erg last van rugpijn helaas. Ik slaap nu op de grond en dat helpt elhamdulillah wel goed. Tijd gaat nu wel sneller en ben daar echt blij mee. Heb tot nu toe kleinste buik van mijn zwangerschappen, maar dat kan nog veranderen natuurlijk.
    Heb je enkel last van rugpijn of ook je bekken? Vervelend. Gymbal maakt alles wel wat soepeler.

  8. #30998
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Slaapkopje zit nu op 37+3 weken.. Het is voor mij nu ook erg zwaar... vooral met deze warmte Pff. Moge Allah het voor ons allen vergemakkelijken...

    Zou nu wel willen bevallen maar ja dat zal denk ik niet gaan....
    Trotse mama ♡♡

  9. #30999
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Kickbokser: Giftig? Wat bedoel je daarmee ?
    Trotse mama ♡♡

  10. #31000
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Slaapkopje zit nu op 37+3 weken.. Het is voor mij nu ook erg zwaar... vooral met deze warmte Pff. Moge Allah het voor ons allen vergemakkelijken...

    Zou nu wel willen bevallen maar ja dat zal denk ik niet gaan....
    Heb je niet meer kans dat je eerder bevalt, aangezien je al wat ontsluiting hebt? Of is dat niet echt een signaal dat je eerder zal bevallen?

    Ik wil ook graag bevallen en ben nu ook net 37 weken, maar het lijkt wel of ik al een jaar zwanger ben haha.

  11. #31001
    MVC Lid

    Reacties
    292
    08-03-2016

    @Coco, heb echt rugpijn en soms heb ik er echt heel erg last van dat ik een paar uur in bed moet liggen van de pijn. Dokter zegt dat het komt omdat de baby zwaar is voor mijn lichaam, omdat ik erg slank ben. Allahu ahlem, geen last van gehad bij mijn vorige 2....

  12. #31002
    MVC Lid

    Reacties
    292
    08-03-2016

    Dames die bijna uitgerekend zijn, ben echt blij voor jullie en herken dat gevoel van de laatste weken zo erg. Die gaan zo langzaam, probeer toch even te genieten van je slaap. Misschien nog met je man even wat leuks doen...
    @ochtendmens, heb jij nog eten ingevroren? Ik doe dat pas na offerfeest incha Allah, dan weet ik hoeveel plek ik heb in de vriezer.

  13. #31003
    MVC Lid

    Reacties
    1.625
    15-07-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Nog heel even...waqfa sahla.
    Dank, amien. Soms even in klaagmodus.

    Citaat Geplaatst door CocoRaffaello Bekijk reactie
    Je krijgt er straks Insha' Allah wat moois voor terug! Slapen met een voedingskussen al geprobeerd? Gymbal wil ook wel wat helpen om oefeningen op te doen dat het allemaal wat soepeler gaat worden.
    Ja, voedingskussen heb ik, wordt alleen vaak door mijn man gestolen. Maar helpt niet echt, heel mijn lijf doet gewoon zeer. Wil na de bevalling, zodra het kan, naar de hammam en massage nemen. Even mijn lijf terug claimen.

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Slaapkopje zit nu op 37+3 weken.. Het is voor mij nu ook erg zwaar... vooral met deze warmte Pff. Moge Allah het voor ons allen vergemakkelijken...

    Zou nu wel willen bevallen maar ja dat zal denk ik niet gaan....
    Warmte helpt inderdaad ook niet, he. Hier in huis gelukkig redelijk koel.

  14. #31004
    MVC Lid

    Reacties
    1.625
    15-07-2015

    Wat vriezen jullie in? Denk er nu ook over na. Ouders en schoonouders zijn misschien nog op vakantie als ik beval en mijn man heeft zijn hand gebroken (slechtste timing ooit ). Dus hij kan niet heel veel meer dan een pizza in de oven schuiven nu. Misschien wel handig om iets van voorraad in de vriezer te hebben. Maar wat kan ik dan maken? Ik vries nooit iets in eigenlijk.

  15. #31005
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Ik ga sowieso een grote pan soep maken en dan in bakjes invriezen insha allaah. Planning is dit weekend ummroqaya. Ik ben dan 38 weken insha allaah.

    En verder dacht ik aan wat Turkse pizza's en loempia's te maken, zodat ik snel aan tafel kan als het nodig is. Misschien gevulde batbot of lemsemen invriezen? Verder dacht ik eraan om vooral makkelijke dingen te eten de eerste maand, zoals mamita, le3des, tamarakt en gebakken vissticks, tortilla en salade of zo. Dat soort dingen kan mijn man allemaal wel maken als hij op tijd thuis is. En als we zo de eerste maand doorkomen, moet het daarna insha allaah wel weer lukken.