1. #29251
    My love

    Reacties
    4.087
    12-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Barek Allahoe fikoem voor de felicitaties♡
    Voor degene die vroeg wat ik had, ik had een flinke bijholteontsteking opgelopen waarvoor ik nog steeds antibiotica slik. Heb ontzettend veel pijn gehad, kon mijn ogen niet eens openen.

    De bevalling is goed verlopen elhamdulillah. Ik had al een paar dagen last van harde buiken en voorweeen, om 8 uur savonds zette het door en om 5 uur sochtends ben ik bevallen. Heb haar echt gelanceerd hahaha...heb maar 1 min hoeven persen.
    ♥ Mama van 2 prachtige prinsjes en prinses ♥

    My husband, a beautiful gift from Allah ta3ala... ♥

  2. #29252
    My love

    Reacties
    4.087
    12-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Dames...heb een dreumes van anderhalf waar ik sinds de geboorte mijn handen vol aan heb. Hij is zo veranderd word helemaal gek van hem!!! Herkenbaar? Aandacht krijgt hij genoeg e probeer hem overal bij te betrekken.
    ♥ Mama van 2 prachtige prinsjes en prinses ♥

    My husband, a beautiful gift from Allah ta3ala... ♥

  3. #29253
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Invent alf mabrouk
    Wat betreft je dreumes dat is normaal het is een fase en zal overgaan.
    Ga door met hem erbij te betrekken en aandacht geven. Ook ik heb hiermee gezeten maar het gaat nu perfect. Laat zien dat je hem niet vergeet of vervangt want dat gevoel hebben ze.

  4. #29254
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Alle zieken shifae inshallah.

    Invent mabrok! Allahislah. Moge Allsh jullie geluk en gezondheid schenken.

    En ja hier ook een dreumes die veel nee roept en opstandig raakt. Ik probeer consequent te zijn en hem veel te betrekken. Gelukkig is hij wel heel heel gek op zijn zusje. Was bang dat hij zou zeggen dat ik niet mocht pakken ofzo. Ik weet ook niet zo goed hoe hiermee om te gaan..

  5. #29255
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Invent- Bekijk reactie
    Barek Allahoe fikoem voor de felicitaties♡
    Voor degene die vroeg wat ik had, ik had een flinke bijholteontsteking opgelopen waarvoor ik nog steeds antibiotica slik. Heb ontzettend veel pijn gehad, kon mijn ogen niet eens openen.

    De bevalling is goed verlopen elhamdulillah. Ik had al een paar dagen last van harde buiken en voorweeen, om 8 uur savonds zette het door en om 5 uur sochtends ben ik bevallen. Heb haar echt gelanceerd hahaha...heb maar 1 min hoeven persen.
    Dat is snel! Dacht ook deze floept eruit aangezien 1ste 17min geperst en het nu een 2de is, maar toch langer geperst dan verwacht 10 min.
    Happiness is an inside job


  6. #29256
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Invent- Bekijk reactie
    Barek Allahoe fikoem voor de felicitaties♡
    Voor degene die vroeg wat ik had, ik had een flinke bijholteontsteking opgelopen waarvoor ik nog steeds antibiotica slik. Heb ontzettend veel pijn gehad, kon mijn ogen niet eens openen.

    De bevalling is goed verlopen elhamdulillah. Ik had al een paar dagen last van harde buiken en voorweeen, om 8 uur savonds zette het door en om 5 uur sochtends ben ik bevallen. Heb haar echt gelanceerd hahaha...heb maar 1 min hoeven persen.
    Invent gefeliciteerd met jullie dochter. Moge allaah haar zegenen met geluk en liefde, ameen.

    Haha gelanceerd. Fijn dat het zo vlot ging masha allaah.

  7. #29257
    100% taker3acht

    Reacties
    2.268
    26-08-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Invent- Bekijk reactie
    Dames...heb een dreumes van anderhalf waar ik sinds de geboorte mijn handen vol aan heb. Hij is zo veranderd word helemaal gek van hem!!! Herkenbaar? Aandacht krijgt hij genoeg e probeer hem overal bij te betrekken.
    Gefeliciteerd met de geboorte. Mijn dochter is nu 6 weken en haar zus 1jaar en 8 maanden. Ik gaf mijn oudse ook zoveel mogelijk aandacht en betrek haar overal bij en probeer niet te laten zien dat ik schrik als ze te dicht bij haar zusje komt. Zij was ook veranderd en niet gek ondanks dat we ons best doen haar nog steeds aandacht te geven os het toch een enorme verandering. Ik merk dat ze nu weer haar oude ik is. Ze is t nu gewend en ziet dat haar zusje mama en papa niet afpakt. Ze is dol op haar zusje wil haar de hele tijd zoenen en optillen.

    Heef je dreumes wat tijd om te wennen.

  8. #29258
    My love

    Reacties
    4.087
    12-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Invent alf mabrouk
    Wat betreft je dreumes dat is normaal het is een fase en zal overgaan.
    Ga door met hem erbij te betrekken en aandacht geven. Ook ik heb hiermee gezeten maar het gaat nu perfect. Laat zien dat je hem niet vergeet of vervangt want dat gevoel hebben ze.
    Ik zeg je heel eerlijk dat ik het enormmmmm druk heb met 3 kindjes onder de 4 jaar...lijk het monster van lochnes wel. Kom nergens aan toe subhanellah. Daarnaast ben ik een fulltime kolver, mijn kindjes willen nooit aan de borst subhanellah.
    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Alle zieken shifae inshallah.

    Invent mabrok! Allahislah. Moge Allsh jullie geluk en gezondheid schenken.

    En ja hier ook een dreumes die veel nee roept en opstandig raakt. Ik probeer consequent te zijn en hem veel te betrekken. Gelukkig is hij wel heel heel gek op zijn zusje. Was bang dat hij zou zeggen dat ik niet mocht pakken ofzo. Ik weet ook niet zo goed hoe hiermee om te gaan..
    Allahie barek feek! Hoe is het met jouw kleintje? Die van mij ook gelukkig..hij is niet jaloers en wil haar de hele tijd kusjes geven.
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Dat is snel! Dacht ook deze floept eruit aangezien 1ste 17min geperst en het nu een 2de is, maar toch langer geperst dan verwacht 10 min.
    Het gaat de goede kant op hahah. Bij mijn eerste heb ik langer dan 1 uur geperst..hel van een bevalling in zn geheel, bij mn 2e een kwartier en deze dus 1 min
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Invent gefeliciteerd met jullie dochter. Moge allaah haar zegenen met geluk en liefde, ameen.

    Haha gelanceerd. Fijn dat het zo vlot ging masha allaah.
    Allahoema ameen op je lieve doe'a! Moge Allah swt jou gauw verblijden ♡
    Citaat Geplaatst door bandidaa Bekijk reactie
    Gefeliciteerd met de geboorte. Mijn dochter is nu 6 weken en haar zus 1jaar en 8 maanden. Ik gaf mijn oudse ook zoveel mogelijk aandacht en betrek haar overal bij en probeer niet te laten zien dat ik schrik als ze te dicht bij haar zusje komt. Zij was ook veranderd en niet gek ondanks dat we ons best doen haar nog steeds aandacht te geven os het toch een enorme verandering. Ik merk dat ze nu weer haar oude ik is. Ze is t nu gewend en ziet dat haar zusje mama en papa niet afpakt. Ze is dol op haar zusje wil haar de hele tijd zoenen en optillen.

    Heef je dreumes wat tijd om te wennen.
    Ik hoop dat het puur gewenning is inshaAllah, zo ken ik hem niet
    ♥ Mama van 2 prachtige prinsjes en prinses ♥

    My husband, a beautiful gift from Allah ta3ala... ♥

  9. #29259
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    @Nismae: Waarom eerst een rekbare draagdoek en dan een geweven? Want wilde gewoon voor een geweven doek gaan.

  10. #29260
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Een rekbare is comfortabeler voor een newborn dat rekt natuurlijk om het lichaam heen.
    Een geweven is stugger en dus minder geschikt voor newborn.
    Er zijn veel forums waar je veel info hier om kunt vinden.

  11. #29261
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ik kom er ook niet uit met die draagdingen. Of ja, heb me ingelezen en alles maar ik durf maar niet te bestellen. Zie het al helemaal gebeuren dat ik er niks mee ga doen...vind dat op de een of andere manier teleurstellend voelen? Heel gek.

  12. #29262
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ik ben er vandaag achter gekomen dat mijn zoontje de kleuren kent! Ik pakte de stiften erbij om wat te krassen met hem, en zei voor de grap hem een kleur te pakken. En warempel hij pakte de juiste stift. En dit bij meerdere kleuren en keer op keer. Allemaal van YouTube geleerd..ik heb niks gedaan :s.
    Weet niet of ik daar zo blij mee ben, spons is hij met die filmpjes. En ik geef hem pas sinds kort zelf te kijken...

  13. #29263
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Het beste om aan te scheffen vind ik de draagzak van tula met een newborn inset. Maar die krengen zijn duur. Soms vind je ze op mp.
    Dat is echt een top ding! Makkelijk te klikken en voor alle leeftijden.

    Appel cake goed zeg mijn zoontje kon ook ineens alle kleuren en cijfers in het engels ook van youtube ..nieuwe generatie

  14. #29264
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Tula zeg je Nismae, ik ga eens kijken inshallah.

    Nou en hoe generatie van nu. Ik ben heel trots hoor, is toch knap van hem, maar wat leert hij nog meer (onbewust). Vind die schermpjes ineens niet meer zo heel onschuldig.

  15. #29265
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Ik ben er vandaag achter gekomen dat mijn zoontje de kleuren kent! Ik pakte de stiften erbij om wat te krassen met hem, en zei voor de grap hem een kleur te pakken. En warempel hij pakte de juiste stift. En dit bij meerdere kleuren en keer op keer. Allemaal van YouTube geleerd..ik heb niks gedaan :s.
    Weet niet of ik daar zo blij mee ben, spons is hij met die filmpjes. En ik geef hem pas sinds kort zelf te kijken...
    Hier ook, Nederlands en Engels.. Engels dus door YouTube ze heeft echt een kleuren obsessies. Pink & purple zijn favoriet