1. #29236
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    hahaha grappig ochtendmens, maar dat gevoel heb ik ook tijd rekt als je moet wachten.

    Nieuwerd de vierde in challah. Net als BintuBernardus

    betuls baraka Allaho fiki

    Fessia chokran hbiba

    BintuBernardus inchallah lieverd, hoe voel jij je?

  2. #29237
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Praline hey meid. Een ontsteking herken je aan de pijn, een kind slaapt niet van de pijn en al helemaal met koorts erbij kun je het beter laten nakijken. Allah yechafi!

  3. #29238
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    hahaha ja ik ben nooit zo laat zwanger geweest, maar Alhamdoelillah. In challah zit er khair in.
    Weet je elke keer krijg ik die harde buiken, soms om de 3/4 min. ik sta net op het punt om te bellen en dan zetten ze niet door. Net een spelletje.
    Meskiena! Ik voel met je mee haha. Ja had ik ook de vorige keer grr. In shaa Allaah zet het snel door. Hoeveel ben je nu? Over de 41 niet? Alhamdulilaah met mij gaat het goed. Vind deze zwangerschap wel zwaar alhamdulilaah.

  4. #29239
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    MamavanM: Ik had er een die eigenlijk nooit aangaf dat hij pijn had bij een oorontsteking. Ook al had hij vb 39 graden koorts; hij speelde vrolijk waardoor ik ook geen Perdolan gaf.
    Wanneer de koorts maar aanhield, ging ik wel naar de HA en bleek hij een oorontsteking te hebben en soms zelfs beide oren.
    Maar hij kon/kan veel pijn verdragen subhanAllaah, Allahumma baarik.

  5. #29240
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Oh tabarakAllaah; 4 kids!
    Moge Allaah het een zegening voor jou en de rest van de dames hier laten zijn. Ameen.

  6. #29241
    MVC Lid

    Reacties
    1.074
    17-01-2011

    ❤♡۵♥❣ლ❦De zwangerschaps(wens) topic ❤♡۵♥❣ლ❦

    Wafqa sahla voor alle zwangeren Insha Allah

  7. #29242
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Dames ik heb koperen spiraal en sinds gisteren veeg ik echt heel licht bloed weg:s nooit gehad. Gewoon tussentijds dus moet nog niet ongesteld worden. Ook wat vervelende krampen en voel mij duizelig, hoofdpijn en prikkelbaar wat ik normaal nooit heb.

    Ben bang dat het verplaatst is ofzo.. straks zit het niet meer goed. Ga denk ik om een echo vragen?

  8. #29243
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Salam dames, hoe gaat het met jullie?

    Invent van Mebrouk meid van harte gefeliciteerd. Mag ik vragen wat je had. Gelukkig Elhamdolilah gaat het wat beter

    Mamavanm nog steeds niks, wel vervelend steeds harde buiken en het gevoel dat het gaat komen en dan niks. Inchallah beval jij ook snel.

    Thischick hoe gaat het met jou? Ben je een beetje bij gekomen van alles?

    Ik heb over een paar dagen echo om te kijken of mijn placenta nog laag ligt, ik denk het niet maar vind zo een extra echo wel leuk[emoji7]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #29244
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Zou het wel even na laten checken freya. Je hoort toch wel vaak zulke verhalen ook met dat staafje in arm dat kan verschuiven

    Mn zoontje heeft wel een oorontsteking gehad meskin en wij maar pushen bij eten dat hij moet eten. En verder sliep hij wel goed en was heel speels, dus vandaar niet aan gedacht.
    Happiness is an inside job


  10. #29245
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Zou het wel even na laten checken freya. Je hoort toch wel vaak zulke verhalen ook met dat staafje in arm dat kan verschuiven

    Mn zoontje heeft wel een oorontsteking gehad meskin en wij maar pushen bij eten dat hij moet eten. En verder sliep hij wel goed en was heel speels, dus vandaar niet aan gedacht.

    Ahh beterschap voor hem.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #29246
    MVC Lid

    Reacties
    593
    12-09-2012

    Yoeheee ik ga mijn laaste trimesters in dinsdag echo spanned

    Hoe is het met mamvan?
    Invent gefelicteerd schat en appelcake jij ook hoe gaat het met je zoontje is hij al beter

    Middagdutje doe ik elke dag en 8 uur log ik al doodmoe in bed hebben jullie ook zoveel behoefte aan slaap

  12. #29247
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Nieuwere ik heb draagdoeken van bykai en Babylonia ofzo.
    Als ze klein zijn gebruik je een rekbare doek.
    En als ze zwaanders worden gebruikt je geweven doeken die zakken dan niet door

  13. #29248
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Dankje integere hij voelt zich nu wel beter Hamdoelillah

    Ivent mabrouk met de kleine Allah yesla7
    Happiness is an inside job


  14. #29249
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    hahaha grappig ochtendmens, maar dat gevoel heb ik ook tijd rekt als je moet wachten.

    Nieuwerd de vierde in challah. Net als BintuBernardus

    betuls baraka Allaho fiki

    Fessia chokran hbiba

    BintuBernardus inchallah lieverd, hoe voel jij je?
    Salaam alaykum

    wa feeki Baraka Allah

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  15. #29250
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Mijn jongste zijn deze weken ook ziekjes ,rva virus heerst en de een steekt de ander aan ..msakens Allahi shafihoum en alle kleintjes Allahumma ameen.

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾