1. #30706
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Hello, ben onderweg naar mijn 15e week moet zeggen dat ik mij sinds gister weer wat beter en fitter voel hmdl. Ik heb tot nu toe alle dagen kunnen vasten op 1 dag na (vanwege misselijkheid).

  2. #30707
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Ik ga maandag een spiraal laten plaatsen. Alleen moet ik nog beslissen WELKE. Wat zijn jullie ervaringen en wat zouden jullie kiezen?
    Koper. Mirena geeft meer hormonen af dan ze pretenderen..

  3. #30708
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Koper. Mirena geeft meer hormonen af dan ze pretenderen..
    Serieus? Hoe bevalt de koper jou tot nu toe? Vind het toch wel spannend nu het moment dichterbij komt haha.

  4. #30709
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Dames, Misschien een rare vraag, maar vanaf welke week pasten jullie je eigen kleiding niet meer haha

    kan hmdl weer fatsoenlijk wat meer van eten genieten was donderdag 14 weken. Ben nu al een beetje bang voor de 20 weken echo, in sha allah is het kindje gezond.

  5. #30710
    MVC Lid

    Reacties
    1.625
    15-07-2015

    Ik ben nu 30 weken en kan de meeste kleren nog aan. Vrij klein buikje. Aantal broeken gaan niet meer dicht, dat zijn e broeken die hoog zitten, maar daar gebruik ik gewoon een elastiekje en dan een langere blouse erover. Vind het zonde om nieuwe kleding voor slechts een aantal maanden te kopen.

  6. #30711
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Het hangt er ook vanaf hoeveel je aankomt en hoe snel je buik groeit.
    Ik ben nu 35 weken en 4.5 kilo aangekomen. Heb wel 2 zwangerschapsbroeken en had die al vanaf week 15 aan. Pas ook nog een aantal kleren van mezelf maar veel zit ook niet altijd even lekker..

    20 weken echo is idd altijd spannend. InshAllah is alles goed!

    @ Slaapkopje..jij gaat ook al na het einde toe. Spannend zeg. Voel je je goed? Weet je wat je krijgt?
    21-10-2009

  7. #30712
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Serieus? Hoe bevalt de koper jou tot nu toe? Vind het toch wel spannend nu het moment dichterbij komt haha.
    Bevalt goed heb het nu 2 jaar

  8. #30713
    MVC Lid

    Reacties
    1.625
    15-07-2015

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Het hangt er ook vanaf hoeveel je aankomt en hoe snel je buik groeit.
    Ik ben nu 35 weken en 4.5 kilo aangekomen. Heb wel 2 zwangerschapsbroeken en had die al vanaf week 15 aan. Pas ook nog een aantal kleren van mezelf maar veel zit ook niet altijd even lekker..

    20 weken echo is idd altijd spannend. InshAllah is alles goed!

    @ Slaapkopje..jij gaat ook al na het einde toe. Spannend zeg. Voel je je goed? Weet je wat je krijgt?
    Ja, ben begonnen met aftellen. Nog zes weken werken en dan met verlof. Nu echt ongelooflijk druk op werk, en ben daar wel blij mee, want dan ben ik minder bezig met de bevalling die ik toch best spannend vind. Ik voel me verder wel goed, alleen slapen is een crime. En geslacht weten we niet, ik ben echt enorm benieuwd! Hoe voel jij je?

  9. #30714
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Het hangt er ook vanaf hoeveel je aankomt en hoe snel je buik groeit.
    Ik ben nu 35 weken en 4.5 kilo aangekomen. Heb wel 2 zwangerschapsbroeken en had die al vanaf week 15 aan. Pas ook nog een aantal kleren van mezelf maar veel zit ook niet altijd even lekker..

    20 weken echo is idd altijd spannend. InshAllah is alles goed!

    @ Slaapkopje..jij gaat ook al na het einde toe. Spannend zeg. Voel je je goed? Weet je wat je krijgt?
    ben nog niet op mijn gewicht voordat ik zwanger was zit er nog onder maar heb beetje last van opgezwollen buikje, maar had gister ook hoge broek aan, wat dus niet lekker zat.

  10. #30715
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Slaapkopje Bekijk reactie
    Ja, ben begonnen met aftellen. Nog zes weken werken en dan met verlof. Nu echt on 33.gelooflijk druk op werk, en ben daar wel blij mee, want dan ben ik minder bezig met de bevalling die ik toch best spannend vind. Ik voel me verder wel goed, alleen slapen is een crime. En geslacht weten we niet, ik ben echt enorm benieuwd! Hoe voel jij je?
    Heerlijk vooruitzicht dat verlof he! 6 weken zijn zo voorbij inshAllah! Bevalling is idd spannend maar zou proberen niet te druk over te maken..komt allemaal echt goed. InshAllah een gemakkelijke bevalling.

    Hier gaat alles goed, wel zwaar nu. Wordt ooo extra in de gaten gehouden maar tot nu toe gaat het goed. Hoop dat ik met 2 a 3 weken beval inshAllah haha
    21-10-2009

  11. #30716
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    ben nog niet op mijn gewicht voordat ik zwanger was zit er nog onder maar heb beetje last van opgezwollen buikje, maar had gister ook hoge broek aan, wat dus niet lekker zat.
    Ja hoge broeken zitten dan idd niet fijn meer. Ik heb wel zwangerschapsbroeken van hm en vind die wel fijn Zitten!
    21-10-2009

  12. #30717
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Heerlijk vooruitzicht dat verlof he! 6 weken zijn zo voorbij inshAllah! Bevalling is idd spannend maar zou proberen niet te druk over te maken..komt allemaal echt goed. InshAllah een gemakkelijke bevalling.

    Hier gaat alles goed, wel zwaar nu. Wordt ooo extra in de gaten gehouden maar tot nu toe gaat het goed. Hoop dat ik met 2 a 3 weken beval inshAllah haha
    Wat is eigenlijk de reden dat je bij de gynaecoloog loopt en niet gewoon bij de verloskundige? Of woon je in België? Daar is het volgens mij weer anders. En waarom extra controle? Je hebt toch geen complicaties hopelijk?


    Hier gaat alles goed alhamdoelillaah. Ik vind de laatste trimester langzaam gaan Subhan allaah, maar soms kijk ik naar mijn buik en dan besef ik me opeens dat wat erin zit er ook uit moet en dan word ik wel even bang. Ik denk hoe dan??? Hoe??? Ik weet wel hoe haha, maar het maakt me toch bang.

  13. #30718
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Wat is eigenlijk de reden dat je bij de gynaecoloog loopt en niet gewoon bij de verloskundige? Of woon je in België? Daar is het volgens mij weer anders. En waarom extra controle? Je hebt toch geen complicaties hopelijk?


    Hier gaat alles goed alhamdoelillaah. Ik vind de laatste trimester langzaam gaan Subhan allaah, maar soms kijk ik naar mijn buik en dan besef ik me opeens dat wat erin zit er ook uit moet en dan word ik wel even bang. Ik denk hoe dan??? Hoe??? Ik weet wel hoe haha, maar het maakt me toch bang.
    Ja bevalling zal bij mij pas in december zijn maar ik ben echt iemand die snel pijn heeft, hahaha ik weet niet hoe dit gaat aflopen.

    waarom zo vroeg op? ik ben op werk sinds half 8 maar anders had ik t wel geweten in mijn warme bed.

  14. #30719
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ja bevalling zal bij mij pas in december zijn maar ik ben echt iemand die snel pijn heeft, hahaha ik weet niet hoe dit gaat aflopen.

    waarom zo vroeg op? ik ben op werk sinds half 8 maar anders had ik t wel geweten in mijn warme bed.
    Ik wil je niet bang maken, maar je mentaal voorbereiden is denk ik wel belangrijk. Weeën zijn geen pretje. Het is een pijn die je eigenlijk nergens mee kan vergelijken, maar het mooie is dat het ook weer weggaat. Zodra de wee zijn werk heeft gedaan is ook de pijn weg. Insha allaah zal je bevalling niet lang duren, zodat je niet heel lang hoeft om te gaan met de weeen.

    Als je zo rond 7 maanden zit, word slapen een stukje lastiger. Mijn buik is nu zo groot als een voetbal denk ik en voelt zwaarder en steviger aan. En dan niet te spreken over het feit dat jr kindje rond deze termijn met haar hoofdje op je blaas drukt haha. Khair insha allaah het hoort er allemaal bij.

    Half 8 al op je werk....je bent wel een doorzetter hoor!

  15. #30720
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik wil je niet bang maken, maar je mentaal voorbereiden is denk ik wel belangrijk. Weeën zijn geen pretje. Het is een pijn die je eigenlijk nergens mee kan vergelijken, maar het mooie is dat het ook weer weggaat. Zodra de wee zijn werk heeft gedaan is ook de pijn weg. Insha allaah zal je bevalling niet lang duren, zodat je niet heel lang hoeft om te gaan met de weeen.

    Als je zo rond 7 maanden zit, word slapen een stukje lastiger. Mijn buik is nu zo groot als een voetbal denk ik en voelt zwaarder en steviger aan. En dan niet te spreken over het feit dat jr kindje rond deze termijn met haar hoofdje op je blaas drukt haha. Khair insha allaah het hoort er allemaal bij.

    Half 8 al op je werk....je bent wel een doorzetter hoor!
    ja morgen nog en dan ben ik een weekje vrij. hahaha ja ik heb het gehoord dat de pijn nergens mee te vergelijk is.
    komt goed in sha allah krijg je een meisje? leuk!