1. #29476
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Allaahi barak fiekoem!

    Mooi om te lezen appelcake. Allaahi hafdkom ameen.

  2. #29477
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Gefeliciteerd ochtendmens inshaAllah een voldragen zwangerschap en gezonde baby

  3. #29478
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Zilverbloempje Bekijk reactie
    Er is niks moeilijker op deze aarde, dan het verliezen van je kind(eren).
    Ja de grootste beproeving voor een ouder moge Allah jullie sabr schenken, jullie zonden wissen met deze beproeving en jullie herenigen in het hiernamaals

  4. #29479
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Meskeen mijn zoontje, door het drankje van de huisarts geen last meer van oorpijn. Maar wel weer zwaar verkouden en erg hoesten.
    Slapeloze nacht gehad. Sliep pas 2u en 8u wakker ...


    Iemand die een goed middel tegen het hoesten heeft voor een kleintje ?
    Trotse mama ♡♡

  5. #29480
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Shifae lhoceima, arme jongen. Al vind ik van 2 tot 8 nog best een goede nacht hoor. Voor een ziek kindje al helemaal. Inshallah wordt het beter en niet slechter.

    Voor hoesten denk ik aan honing. Probeer eens of het zijn keeltje smeert.
    En anders naar de apotheek voor een hoestdrankje?

  6. #29481
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Allahouma Ameen. Dankjewel.
    In sha Allah!
    Voor mij niet Hihi, vooral ik nu ook nog eens zwanger ben.. Alhamdulillaah.

    Honing al geprobeerd. Ja het begon vannacht. Mn man gaat hoestdrank halen straks.
    Had mijn moeder gesproken . Ze zei snijdt een ui door midden, doe er beetje zout op en leg het bij hem in de buurt.
    Dat heb ik dus gedaan en het helpt Wel tegen hoesten. Nu slaapt hij en heb ik die ui weggegooid want ga bijna over Mn nek Hahah . Hele huis naar ui bah
    Trotse mama ♡♡

  7. #29482
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Baraka allaahoe fiek. Ameen!
    Ja je zou inderdaad denken dat de 2e zwaarder zou zijn, omdat je al zo druk en moe bent van opvoeden en zorgen. Maar zo zie je Maar, elke zwangerschap brengt wat anders. Haha dat vermoeid wakker worden ken ik wel.

    Hoe vind je het nu met 2 praline? Is het erg veel zwaarder dan de zorg voor 1 kindje?

    Appelcake hoe is dat bij jou? Ik ben heel benieuwd naar ervaringen van mama's van meerdere kindjes.
    Ja dat zou je denken, maar Mn zwangerschap ging voor Mn gevoel echt snel.
    Het is echt heerlijk zo een gezinnetje met 2 kleine kinderen. Soms wel even zwaar, maar zelfs dat went nu. Vind het al veel minder zwaar dan in het begin. Vind alleen de avonden moeilijk omdat ze dan net allebei willen slapen en moe zijn.. maar sta er hmdl ook niet alleen voor. Mn man helpt veel met wat ie kan.
    Happiness is an inside job


  8. #29483
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Salaam alaykum dames, hoe is het met jullie en met jullie kleintjes?

    Hier gaat het goed alhamdulilaah. Ben 31 weken nu alweer en probeer lekker rustig aan te doen waar kan. Mijn zoontje is afgelopen vakantie 4 geworden en gaat sinds vandaag hele dagen naar school. Wat een verademing zeg!! Lekker rust gehad in huis haha, stilte... Wat kan je daar soms van genieten zeg subhaanAllaah.

  9. #29484
    MVC Lid

    Reacties
    292
    08-03-2016

    Salam alaikom dames, ik lees vooral vaak mee maar reageer al heel lang niet meer. Ik heb 2 dochters. De jongste is 15 maanden, maar wordt nog steeds vaak wakker helaas. Heeft iemand tips, ben echt bang dat ik weer zwanger wordt en dat het dan teveel is voor mij omdat ik in de nacht niet goed kan doorslapen. Zou vooral willen weten hoe jullie slaaproutine eruit ziet met jullie kindjes. En wel of niet nachtvoeden...

  10. #29485
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Salaam alaykum dames, hoe is het met jullie en met jullie kleintjes?

    Hier gaat het goed alhamdulilaah. Ben 31 weken nu alweer en probeer lekker rustig aan te doen waar kan. Mijn zoontje is afgelopen vakantie 4 geworden en gaat sinds vandaag hele dagen naar school. Wat een verademing zeg!! Lekker rust gehad in huis haha, stilte... Wat kan je daar soms van genieten zeg subhaanAllaah.
    Wa aleykoum assalaam..

    Mijn zoontje is net beter van zijn oorontsteking ,nog wel verkouden meskeen. Nu ben ik ziek Alhamdulillaah. Verkouden, barstende koppijn. Beroerd ,overgeven van eten.. ik haat mijn keuken en alles wat ermee te maken heeft . Allah ismahna man lwalidien..

    Hoop dat dit snel zal overgaan..
    Ah 31 weken alweer. Gaat hard nu he. Voor je t weet heb je je wondertje in je armen in sha Allah. Je krijgt een meisje toch? Heb je al een naam
    Trotse mama ♡♡

  11. #29486
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ummRoqaya Bekijk reactie
    Salam alaikom dames, ik lees vooral vaak mee maar reageer al heel lang niet meer. Ik heb 2 dochters. De jongste is 15 maanden, maar wordt nog steeds vaak wakker helaas. Heeft iemand tips, ben echt bang dat ik weer zwanger wordt en dat het dan teveel is voor mij omdat ik in de nacht niet goed kan doorslapen. Zou vooral willen weten hoe jullie slaaproutine eruit ziet met jullie kindjes. En wel of niet nachtvoeden...
    Wa aleykoum assalaam
    Ja mijn zoontje van 19 maanden slaapt ook nog niet de nacht helemaal door en ben zwanger van de tweede.
    Als hij wakker wordt, probeer ik eerst water te geven en anders beetje melk in zn flesje .. slaapt dan wel Alhamdulillaah gauw door tot 8 uur. Ik kan echt maar niet wennen aan 8u opstaan Subhana Allah. Is voor mij echt vroeg Haha. Maar komt ook doordat ik wakker word in de nacht ...

    Kijk ze hebben nu geen nachtvoeding nodig. Ik zou het proberen niet te geven.. het is eigenlijk gewoon een gewenning, waardoor ze steeds ervoor wakker worden..

    Maar is wel zwaar hoor .. vooral begin zwangerschap, wil je echt alleen slapen. Maar Alhamdulillaah. Als hij overdag gaat slapen dan ga ik ook slapen..
    Trotse mama ♡♡

  12. #29487
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Wa aleykoum assalaam..

    Mijn zoontje is net beter van zijn oorontsteking ,nog wel verkouden meskeen. Nu ben ik ziek Alhamdulillaah. Verkouden, barstende koppijn. Beroerd ,overgeven van eten.. ik haat mijn keuken en alles wat ermee te maken heeft . Allah ismahna man lwalidien..

    Hoop dat dit snel zal overgaan..
    Ah 31 weken alweer. Gaat hard nu he. Voor je t weet heb je je wondertje in je armen in sha Allah. Je krijgt een meisje toch? Heb je al een naam
    Ahhh meskien zo zielig die zieke kleintjes! Moge Allaah je genezing geven en geen ziekte achterlaten ameen. Ugh de keuken.. Al maanden een probleem hier. Moge Allaah get makkelijk maken voor je lieverd ameen.

    Ja subhaanAllaah het gaat heel snel. Ja spannend, ben zo benieuwd hoe het zal zijn. Ja krijg een meisje alhamdulilaah. Nee haha. Pas tijdens of na de bevalling ben ik bang. Was bij de andere 3 ook zo haha. Mijn jongste pas na 3 dagen.. TEveel mooie namen. Er is natuurlijk wel een lijstje. Aaisha (staat wel ergens bovenaan), Maryam, Hajar en de laatste week komt Faatimah wel eens ter sprake. Old school namen dus. Heb je nog suggesties?

  13. #29488
    Sole Proprietorship.

    Reacties
    2.673
    11-09-2012

    Ik wil ook in sha Allaah

  14. #29489
    MVC Lid

    Reacties
    292
    08-03-2016

    @ lhoceima. Bedankt voor je berichtje.. Mijn kind heeft gewoon een identiteitscrisis, ze denkt dat ze nog een baby is hahah. Staat echt heeel vaak op in de nacht, komt ook door tandjes. Bij mijn eerste was ik met 1 jaar gestopt met nachtvoeden in name 3 dagen was het gewoon gelukt en ze sliep ineens ook veel beter. Maar zij slaat flesje weg in de nacht en wordt echt boos dan

  15. #29490
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ben afgelopen paar dagen super misselijk in de ochtend. Bah
    Hoort dit bij ontzwangeren? Of bijwerking van de pil? En soms ook hele erge krampen die ik niet eens tijdens mn menstruatie had.
    Happiness is an inside job