1. #31681
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Ik heb een tijdje zo een pijn aan mijn schaambot.
    Maar gisteren was het echt niet normaal. Kon amper bewegen. Het is aan de linkerkant. Precies of iemand heeft mij daar bont en blauw geslagen. Zo voelt het.
    Vàndaag veel minder dan gisteren maar blij last hebben. Ja daardoor niet zo goed stappen. En het lijk of de kleine wel superlaag ligt. Mohiem pinguïn hier

  2. #31682
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Dames die nog moeten bevallen of die nog een kindje willen in de toekomst. Lees jullie eens in over KRAAMBEEN.
    Je kunt dit krijgen tot vanaf de geboorte tot 6 weken na de bevalling. Is een van de meeste oorzaken van moedersterfte in Europa.
    Je krijgt kramp in je been en je been word rood tot paars, als die kramp niet over gaat meteen naar de huisarts gaan. Je kunt er een trombose van krijgen.

    Ik las er net een artikel over en ik heb het zelf meegemaakt bij mijn eerste zwangerschap zonder dat ik het wist. Maar het ging wel snel over bij mij.

    Het kan nooit kwaad om te weten wat het is zodat jullie er toch allert op zijn. Vond dat ik dit moest delen ^^
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  3. #31683
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ik zie dit ook vaak, maar dan heb je 't toch super koud nee? Zo een poncho ding vind ik erg dun.
    Ik niet. Draag onder mijn abayah ook dan wat dikkere kleding. Maar moet erbij zeggen dat ik het niet zo snel koud heb.

  4. #31684
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Salamoe alaykoem allemaal

    Hoe is het met iedereen? Er zijn maar een paar dames zwanger volgens mij? Hoe verloopt jullie zwangerschap?

    Hier gaat alles goed alhamdoelillaah. Zindelijkheidstraining heeft ongeveer 2 weken geduurd. Na 3 dagen ging het al echt goed, maar daarna toch vaak nog wel een ongelukje en veel begeleiden. Het werd een stuk beter toen we ook zonder luier naar buiten begonnen te gaan. Toen leerde hij ook ophouden en wachten.

    Psz gaat echt perfect. Geen traan of weerstand of wat dan ook. Hij heeft zelfs al gehuild dat hij naar school wilde op zijn vrije dag. Vandaag moest hij ook, maar ik kon het echt niet opbrengen om de voordeur open te doen en de kou te voelen, laat staan er echt doorheen lopen haha.

  5. #31685
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Jippiee ochtend! Wat goed nieuws allemaal, hamdulilah. Ik heb nu ook meer moed om zindelijk te maken haha. Moet toch echt gebeuren.

    En wat goed psz! Haha ja dat huilen om te gaan kennen we hier dus ook. Of ja, om niet naar huis te moeten eigenlijk. En elke dag kan ik hem paaien om naar bed te gaan want morgen gaan we naar juf!! Inshallah blijft het zo goed gaan voor jullie.

    Zwangerschap gaat hier gestaag verder. Heel gek, vond ik dat ik er weinig aandacht voor had de vorige x. Deze zwangerschap lijkt haast niet plaats te vinden. Ik vind het wel heel heel jammer want zit er dik dik in dat dit de laatste x is, maar ik merk er niks van. Als in, ik kan niet lekker extra rusten en even genieten van de buik en trapjes. Of toegeven aan cravings, vooral dingen van buitenshuis. Altijd maar kindermaaltijden maken en bedtijd aanhouden. Dat soort dingen. Zullen de hormonen zijn, maar maakt me stiekem best heel verdrietig..

  6. #31686
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Jippiee ochtend! Wat goed nieuws allemaal, hamdulilah. Ik heb nu ook meer moed om zindelijk te maken haha. Moet toch echt gebeuren.

    En wat goed psz! Haha ja dat huilen om te gaan kennen we hier dus ook. Of ja, om niet naar huis te moeten eigenlijk. En elke dag kan ik hem paaien om naar bed te gaan want morgen gaan we naar juf!! Inshallah blijft het zo goed gaan voor jullie.

    Zwangerschap gaat hier gestaag verder. Heel gek, vond ik dat ik er weinig aandacht voor had de vorige x. Deze zwangerschap lijkt haast niet plaats te vinden. Ik vind het wel heel heel jammer want zit er dik dik in dat dit de laatste x is, maar ik merk er niks van. Als in, ik kan niet lekker extra rusten en even genieten van de buik en trapjes. Of toegeven aan cravings, vooral dingen van buitenshuis. Altijd maar kindermaaltijden maken en bedtijd aanhouden. Dat soort dingen. Zullen de hormonen zijn, maar maakt me stiekem best heel verdrietig..
    Ik begrijp zoooo wat je bedoelt in het laatste deel van je tekst.
    Mijn vorige zwangerschap was ook zo, precies of ze heeft niet eens plaats gevonden en vind dat echt jammer. Was alleen maar bezig met de opvoeding van mijn peuter toen en die 6 maanden vlogen zo voorbij. (ik wist het de eerste 3 maanden nog niet).
    Nu heb ik terug babykriebels maar ik wacht bewust tot de kinderen ouder zijn, misschien wel 6 en 8 jaar, omdat ik die (laatste?) zwangerschap echt heel bewust wil meemaken. Ik wil echt zo elk schopje voelen, verlangen naar elke nieuwe echografie,... Zoals bij de eerste.
    Maar alhamdoulilah. Allah is de beste planner en we zien wel hoe het loopt.
    Moge allah je een voldragen zwangerschap en gezond kindje schenken.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  7. #31687
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Ik niet. Draag onder mijn abayah ook dan wat dikkere kleding. Maar moet erbij zeggen dat ik het niet zo snel koud heb.
    Dan is dat wel goed. Ik ben echt een koud persoon. Ik vind het wel heel mooi zo maar veel te koud voor mij.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  8. #31688
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Ochtendmens. Echt supergoed van je kleine man.
    Echt een grote zorg altijd die zindelijkheidstraining.

  9. #31689
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Hier hangt mijn buik wel best laag.
    Voel de kleine ook altijd naar onder schoppen dus soms wel pijnlijk. Maar hamdoelilaah. Kan niet wachten tot ze eruit komt. Mijn man ook. Hij is echt benieuwd en vind de bevalling altijd zo leuk en spannend. Ahahhà
    Ben blij dat het begin april is mn datum. Dan heb ik een paar maanden tijd tegen de zomer dat ik mijn lichaam beetje op orde krijg. Wil echt terug in normale kleren. Schoenen en broeken aandoen vind ik echt zoo moeilijk. Heb moeite met 1 been die wat pijn doet. Maar bukken om schoenen aan te doen of sokken omg. Drama is dat.

    Mohiem ik praat alles door elkaar hihi.
    Vergeet soms hoe ver ik eigenlijk ben en dan moet ik weer berekenen. Denk dat ik nu 29 weken ver ben. Ja !

  10. #31690
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Waqfa sehla dames
    Fijn ochtenddienst dat het zo goed gaat en je zoontje het ook gelijk leuk vind op psz

    Heb mijn dochtertje vandaag ook al aangemeld bij de psz.. kunnen we ook maar gehad hebben.. laatste 6 maanden komen ze nog bij elkaar op de groep broer&zus
    Happiness is an inside job


  11. #31691
    MVC Lid

    Reacties
    1.625
    15-07-2015

    Over 3 weken gaat mijn kleine op de kinderopvang beginnen, eerst de wendagen. Echt dubbel, ik kijk er zo naar uit om weer te gaan werken, want de muren komen na al die maanden echt op me af, maar vind het ook moeilijk haar te moeten achterlaten. Hoop dat ze snel zal wennen!

  12. #31692
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Dames. Hebben jullie dat ook? Levendige dromen?
    Ik droom abnormaal veel elke dag. En het lijkt zoo echt dat ik er dan de hele dag mee inzit. Al word ik wakker midden in die droom , als ik terug in slaap val gaat die gewoon verder.
    Niet leuk want het zijn rare dromen.

  13. #31693
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Het eerste outfit is er.

    Insha Allah als alles goed verloopt, zit daarin zijn eerste pakje.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  14. #31694
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Leuk Olifantje! Hoe lang moet je nog?
    21-10-2009

  15. #31695
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Leuk Olifantje! Hoe lang moet je nog?
    Morgen 36 weken. Insha Allah. Maar gek heb zo een bang voor de bevalling wat ik bij de 1e absoluut niet had.

    Koffer gisteren half klaargemaakt. Heb nog borstvoedingsbh's nodig. Waar kan je die kopen?

    Geboortekaartjes doorgegeven. Woensdag bestelling van gebak, koekjes, pralines doorgeven. Ik doe geen suikerbonen.

    Over de naam zijn we nog niet uit. Ook buggy niet. Ikvind alles zo lelijk.

    Hoe is het met jou en je 2 petottertjes?

    Mijn moeder is ook terug en wat een geruststelling seg.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol