1. #28861
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Tc: hamdulilah 3ala kolli 7aal. Moge Allah jullie verblijden.

    Bekeerlinge: hamdulilah wat een mooi nieuws. Moge Allah je een gezonde en goede zwangerschap en bevalling schenken.

    Mamavanm: je bent even gered van her last minute alles doen haha. Nu je schouders eronder he!

  2. #28862
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    appelcake vals alarm. Niet schuldig over voelen, ik snap best dat het voor teleurstelling zorgt. Elke mama kijkt uit naar dat goud momentje! In challah is het khair voor je en zet het heel gauw door. Relaaaxxxxx

    Waqfa sahla

    hahaha ja gered. Vandaag mijn seloe afmaken en nog even paar dingen afstoffen.

  3. #28863
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ochtendmens: moge Allah je verblijden meissie. Heel heftige gebeurtenis een miskraam.

    Simpel: hamdulilah sterk je weer aan. Nog even en dan ben je straks iig van je hechtingen af. Maar de bevalling zal je nog lang bijblijven vrees ik. Moge Allah je het vergemakkelijken.

  4. #28864
    MVC Lid

    Reacties
    593
    12-09-2012

    @bekeerling super goed nieuws moge Allah je zorgeloze zwangerschap geven ameen

    @mama vnm spannend kan elke moment gebeuren
    Help thee voor de weeen op te wekken?

    @appelcake moge Allah je een voorspoedige bevalling geven ameen
    Bevalling komt nooit goed uit zou je laten strippen sjafaAllahu vr je zoontje
    Het heerst de groep verkoudheid
    Mijn verkoudheid lijkt ook maar eewige te duren

  5. #28865
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    En iedereen die ik niet heb genoemd:
    Moge Allah jullie verblijden met gezonde zwangerschappen en bevallingen.


    Excuus dat alles in delen is, maar m.nl vernieuwd zovaak de pagina midden in een post dat dan ineens alles weg is. Haat het om dan alles weer opnieuw te typen.

  6. #28866
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door stadmens Bekijk reactie
    @bekeerling super goed nieuws moge Allah je zorgeloze zwangerschap geven ameen

    @mama vnm spannend kan elke moment gebeuren
    Help thee voor de weeen op te wekken?

    @appelcake moge Allah je een voorspoedige bevalling geven ameen
    Bevalling komt nooit goed uit zou je laten strippen sjafaAllahu vr je zoontje
    Het heerst de groep verkoudheid
    Mijn verkoudheid lijkt ook maar eewige te duren
    Nou bij mij wekt het niet de weeen op. Het maakt de baarmoederspier sterk en zorgt voor minder bloeding tijdens bevalling en snelle herstel.
    Ik wil de weeen nog niet opwekken

  7. #28867
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    O ja strippen weeeer uitgesteld naad vrijdag omdat kind echt nog niet beter is, vond de vk ook een goed plan. Kind was mee en hing met rode wangen in de kinderwagen. Oa daarom voel ik me ook zo rot: gisteren een ziek kind weggestuurd voor niks. Maar hamdulilah, alles heeft zijn gaira inderdaad.
    Maar we wachten en wachten nog even verder....

  8. #28868
    MVC Lid

    Reacties
    593
    12-09-2012

    Moge Allah jullie verblijde met een zorgeloze zwangerschap ameen
    Voor mamas die jaren bezig zijn en andere mamas met miskramen

    @simpel veel sterkte e zal het op emo gebied moeilijk hebben
    Soms helpt het om het af te schijven een soort emo boekje

  9. #28869
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Dutch-Moslima Bekijk reactie
    Ja bij mij nu 12 jaar geleden. Tussen de oudste en de middelste in zeg maar. Vergeten doe je nooit maar je geeft het wel een plek.
    Ik zou rustig aan doen laat je lichaam eerst even goed helen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk
    Ja, maar ik wil niet wachten. Voel me goed en gezond en de gynaecoloog zei gisteren dat ik gewoon weer kan proberen.
    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    thisChick ik heb je citaat gemist, maar lijkt op slecht nieuws? Excuses mocht het niet zo zijn en anders veel sterkte met verwerking en moge Allah je een voldragen zwangerschap geven.
    Klopt, helaas. Amien.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  10. #28870
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Tc: hamdulilah 3ala kolli 7aal. Moge Allah jullie verblijden.

    Bekeerlinge: hamdulilah wat een mooi nieuws. Moge Allah je een gezonde en goede zwangerschap en bevalling schenken.

    Mamavanm: je bent even gered van her last minute alles doen haha. Nu je schouders eronder he!
    Amien, schat. Hoop me gauw weer te kunnen melden hier, maar dat zal dan wel pas na 12 weken zijn. Ter bescherming ook.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  11. #28871
    MVC Lid

    Reacties
    593
    12-09-2012

    @mamavnm omdat je zei frambrozeblad te gaan bestellen
    Ging ervan uit dat weeen speelt

    Haha wanneer de baby klaar voor is dat komt die niemand houdt hem tegen
    Als het aan ons ligt blijven we de bevalling uittellen tot de perfect moment

    appel cake is je zoontje nog Jong lijkt me ook moeilijk
    Hij heeft ook je moedelijk aan dacht nodig
    Babeetje kan nog ff wachten hee

  12. #28872
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Anderhalf stadsmens. Ik heb me de ogen uit mijn hoofd gehuild gisteren toen hij bij papa in de auto zat om naar oma te gaan: ziekjes en opeens bedacht ik me wat als de bevalling niet helemaal goed gaat of helemaal niet...zo'n klein hummeltje.
    Word er nog verdrietig van

  13. #28873
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Appelcake je niet schuldig voelen hoor! Je hebt gedaan wat je dacht dat het beste was en helaas heeft het niet doorgezet, maar insha Allaah heeft het wel wat gedaan. Ik denk aan je!

    MamavanM haha, dan kan je weer rusten en slapen. Kapot grappig. Ga maar lekker uitrusten, gelijk heb je!

    Trouwens die frambozenblad thee moet je toch al maanden voor de uitgerekende datum drinken? Je kan het vaak halen bij gezondheidswinkels en sommige DIO's hebben het ook. Ik dronk het ook 3 maanden van te voren en had echt hevige weeen, maar amper ontsluiting. Ik weet niet of ik het de volgende keer weer zo ga doen haha.

    moge Allaah iedereen genezen, ameen.

  14. #28874
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Die thee is zoooo smerig. Had een paar slokken op en meteen weggekieperd. Ik wilde ze3ma een paar koppen per dag drinken, nou mooi niet dus.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  15. #28875
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Anderhalf stadsmens. Ik heb me de ogen uit mijn hoofd gehuild gisteren toen hij bij papa in de auto zat om naar oma te gaan: ziekjes en opeens bedacht ik me wat als de bevalling niet helemaal goed gaat of helemaal niet...zo'n klein hummeltje.
    Word er nog verdrietig van
    saynoe, ik lees deze reactie nu pas. Op die laatste momenten spookt er ook van alles door je hoofd heen, maar we moeten echt vertrouwen op Allaah. Moge Allaah je bijstaan en je zorgen van je wegnemen ameen. Komt echt goed insha Allaah.