MVC Lid

Reacties
    2.291
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Ongetwijfeld zit er ook suiker in yoghurt, pfff...invasie die suiker. Zit uiteraard ook in het brood. Yoghurt begon ik ook te geven nadat consultatiebureau me zei dat het mocht. Anders had ik er niet aan gedacht dat te geven.

Ik geef volle yoghurt van de Lidl. Ik vind die het dikst en lekkerst. Waarschijnlijk is dat de meest ongezonde
    Hoe voller hoe beter, daar zit minder suiker in juist. Bij bijv koolhydraatarm eet je alleen volle producten omdat daar het minste koolhydraten/suikers in zitten.
    www.facebook.com/sweetpetitenl

When you're truly authentic, there can be no competitors

MVC Lid

Reacties
    2.959
    26-03-2014

O kijk doe ik het per ongeluk goed. Wilde gewoon zure gezichtjes voorkomen maar fijn te lezen freya!

MVC Lid

Reacties
    6.134
    03-04-2011

Citaat Geplaatst door Nieuwerd Bekijk reactie
    Fessia, heerlijk dat je wat van je vakantie hebt kunnen genieten!
    Tussen mijn 2 jongsten zit er wel meer leeftijd, maar de eerste maandjes was de de op één na jongste een stuk 'stouter' geworden. Tegenover zijn broertje was en is hij nog steeds de 'ideale' broer. Op de eerste schooldag vroeg ik hem wat hij de juf vertelde over de vakantie etc, zei ie: 'Ik heb verteld dat mijn baby 10 maanden is geworden.'
    Haha ja, hij noemt hem altijd 'mijn baby'.

Dus wel fijn dat je dochtertje niet jaloers is, maar een baby neemt toch onbewust wel wat tijd in beslag en dat merken die kleintjes ook wel.
    Gewoon je dochter lekker aandacht geven wanneer dat kan, zoveel mogelijk betrekken etc. Komt goed in sha Allaah
    Jaa vakantie was echt heerlijk. Nu ik thuis ben besef ik pas hoe lekker t was. 3.5 week geen huishouden, niet koken, vele handen die hielpen met de zorg van de kids. Was echt fijn. Heb het echt getroffen mef mijn schoonfamilie. Ook weekje nog met zn 4e aan zee geweest was ook echt heerlijk.

Zo lief jou zoontje! Mijn baby..te schattig!

Jaa nu we thuis zijn is ze ook weer wat rustiger en het is ook gewoon de leeftijd. Alles is nee nee nee hahah. En idd ze merkt ook gewoon dat ik soms bezig ben met de baby en dan weet ze haar moment te pakken om stout te doen haha. Ik probeer idd haar veel aandacht te geven wnnr ik niet bezig ben met de baby en dat lukt goed gelukkig.
    21-10-2009

MVC Lid

Reacties
    291
    08-03-2016

Dames hoe gaat het met jullie baby s en buikjes?
    Hier slijmprop verloren en veel oefen weeen. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Vind oefenweeen wel erg vermoeiend.... Ik had veel gelopen vorige week en die avond begon het...
    Ik ga vandaag incha Allah vluchttas inpakken. Vinden jullie dat ik langs de dokter moet gaan of gewoon afwachten?