1. #31606
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Allah shafee2hum!


    Hier hadden papa en zoontje laatst Mowgli op, film op Netflix. Layla keek een soort van mee en sindsdien durft ze niet meer alleen naar de wc, niet alleen naar boven plus ze slaapt tussen ons in ze is echt bang meskina. Ze was in de douche, even handdoek pakken, meteen MAMAAAA, en in de avond we proberen in haar eigen bed, lichten aan in de gang, grote broer in zn eigen kamer op de grond gezet, met deur open, zodat zij hem kan zien! Maar alsnog gaat ze rond 11u piepen. Misschien vanavond maar bij haar broer laten slapen.

  2. #31607
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Hahah die prentjes! Vooral die tweede

    Ik ga dat zeker eens proberen van die rijst ik wist dat niet, ik hoorde altijd chips en cola zonder gas maar dat kan toch ook niet goed zijn
    Als dwa even werkt het wel hoor die cola of schweppes. Blauwe aquanogwat die sportdrankjes schijnt ook te werken. Maar ik probeer eerst liever rijst.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #31608
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Gisteren om17.39 is onze zoontje geboren, woog 3 kilo en was 50
    Cm hmdl hele zware bevalling gehad maar hmdl hij is er. Sinds zondagnacht weeen die dan regelmaat kregen tot gistermiddag. Wilde geen pijnbestrijding tot op het einde kon ik niet meer maar toen kon ik gaan persen. Wens de rest van de dames een voldragen zwangerschap en een gezond kindje en een goede bevalling toe.
    Gefeliciteerd! Geniet ervan

  4. #31609
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Salaam dames, we hebben de 20 weken echo gehad. En alles is hamdulilah goed! We krijgen er een meisje bij inshallah had erop gehoopt heel stiekem, maar was overtuigd dat het een jongetje zou worden.
    Wat leuk! Je hebt al een jongetje toch?

  5. #31610
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Laila, een jongen en een meisje en nu nog een meisje inshallah. Een huis vol mashallah

  6. #31611
    MVC Lid

    Reacties
    1.625
    15-07-2015

    Nawal, gefeliciteerd, veel succes komende tijd! Hopelijk wennen jullie snel aan elkaar.

  7. #31612
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Laila, een jongen en een meisje en nu nog een meisje inshallah. Een huis vol mashallah
    aawh leuk!! Gefeliciteerd!!

  8. #31613
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Gefeliciteerd nawal. Moge Allah hem op laten groeien tot een vrome moslimman.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #31614
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Dank je Laila!

    Hoe is het met je zoontje? Al geopereerd? En hoe is het gegaan? Of nog afwachten? Hij is volgens mij ongeveer even oud als mijn zoon. Zo klein (en lastig) nog arme jongen. Shifae inshallah.

  10. #31615
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Dank je Laila!

    Hoe is het met je zoontje? Al geopereerd? En hoe is het gegaan? Of nog afwachten? Hij is volgens mij ongeveer even oud als mijn zoon. Zo klein (en lastig) nog arme jongen. Shifae inshallah.
    Hij is 2.5 nu, die van jou ook toch?
    Hij is toevallig vorige week geopereerd. Op 5 december, fijne datum haha.
    De operatie is goed gegaan gelukkig! Heeft wel lang geduurd.. Ze begonnen om half 9 met opereren en waren om 3u klaar.
    Toen hij thuis was kreeg hij wel koorts en ging de wond bloeden. Hij heeft gisteren nieuw gips gekregen. Vond het wel vreemd om zijn hand te zien, zitten veel hechtingen. Is nog een verse wond.

  11. #31616
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ach germ, arme jongen. Wat ontzettend zwaar. Moge Allah hem doen genezen en het een geslaagde ingreep laten zijn. Ook heel heel zwaar voor jou en ook je man. Verdrietig zijn pijn te zien. Heel veel sabr voor jullie inshallah. Het zal vast een prachtig resultaat geven eenmaal alle hechtingen geheeld. Wat een kanjer je zoontje!

    En idd ongeveer even oud. Mijne is een paar maanden ouder.

  12. #31617
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    @ Appelcake, mabrouk met je zwangerschap. Jij zit dus op de helft.

    @ Nawal, ook voor jou een dikke proficiat! Veel geluk met jullie eerste wondertje en geniet ervan.
    Wees genadevol

  13. #31618
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Laillaa Allaahi chafih ameen. Wat super zwaar om hier doorheen te gaan. Hoe voel je je erbij nu? Jij zit natuurlijk al zolang te wachten op de operatie en nu is het geweest. Krijgt hij hierna nog een ingreep of is het nu klaar? Allaahi 3awenkom ameen.

  14. #31619
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Dames met kids op de psz/kdv en die toeslagen krijgen, vergeten jullie niet het nieuwe maandbedrag door te geven?

    Kdv is flink omhoog gegaan.. van 7.50 naar 8.42 per uur

  15. #31620
    Getrouwd. <3

    Reacties
    4.246
    25-07-2007

    Iemand in de zomer uitgerekend?
    Oujdiia & Berkaniia
    ProudMommy