1. #31111
    MVC Lid

    Reacties
    292
    08-03-2016

    @Nawal: tijd gaat vanaf nu ook heel snel! İk ben nu alweer 30 weken. Ben al begonnen met weken aftellen!

  2. #31112
    MVC Lid

    Reacties
    292
    08-03-2016

    @ochtendmens: hoe gaat het? Nog op controle geweest?

  3. #31113
    MVC Lid

    Reacties
    66
    16-08-2018

    Leuk om alle ervaringen hier te delen. Alle dames die net zwanger zijn mabrouk!!! En alle dames die bijna gaan bevallen waqfa sahla insha allah!!!!

  4. #31114
    MVC Lid

    Reacties
    1.625
    15-07-2015

    Vandaag 40 weken. Ik voel nog niets.

    @Ochtendmens, hoe gaat het?

  5. #31115
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Spannend slaapkopje! InshAllah gaat het snel gebeuren.

    Ik denk dat ochtendmens is bevallen.....hoop het voor haar!

  6. #31116
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Onze kleine meid is er inmiddels ook alhamdoelilaah. Ook deze keer met een keizersnede bevallen, nadat we het op de normale manier hebben geprobeerd. Maar alhamdoelilaah, uiteindelijk gaat het erom dat het goed gaat met je kind en dan maakt het opeens allemaal niet meer zoveel uit. We zijn heel dankbaar dat ze er is. Ze doet het alhamdoelillaah goed en haar grote broer is helemaal blij alhamdoelillaah.

    Btw die ok is hier wel net een slachthuis haha. Van binnenrijden op de ok tot het uitrijden van de ok met kind op mijn borst duurde 30 a 40 minuten in totaliteit :s crazyyy. In die tijd moest de ruggenprik ook nog gezet worden.

  7. #31117
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Onze kleine meid is er inmiddels ook alhamdoelilaah. Ook deze keer met een keizersnede bevallen, nadat we het op de normale manier hebben geprobeerd. Maar alhamdoelilaah, uiteindelijk gaat het erom dat het goed gaat met je kind en dan maakt het opeens allemaal niet meer zoveel uit. We zijn heel dankbaar dat ze er is. Ze doet het alhamdoelillaah goed en haar grote broer is helemaal blij alhamdoelillaah.

    Btw die ok is hier wel net een slachthuis haha. Van binnenrijden op de ok tot het uitrijden van de ok met kind op mijn borst duurde 30 a 40 minuten in totaliteit :s crazyyy. In die tijd moest de ruggenprik ook nog gezet worden.
    Mabrouk! Allah sla7!
    Moge Allah je gezin beschermen.

    Hoe gaat het nu met jou?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #31118
    MVC Lid

    Reacties
    1.625
    15-07-2015

    Gefeliciteerd, Ochtendmens. Wat fijn dat ze er eindelijk is!

  9. #31119
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Elf mabrok ochtendmens! Wat ontzetten gaaf dat het alweer achter de rug is! Allahislah, al je kindjes.

    Brrr ok en keizersnede lijken me altijd zo eng. Grote pet af! Inshallah een snelle herstel.

  10. #31120
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Mabrouk ochtendmens! Wat fijn dat ze er is. InshAllah herstel je snel! Geniet er van!
    21-10-2009

  11. #31121
    MVC Lid

    Reacties
    292
    08-03-2016

    Mabroek ochtendmens leuk om eindelijk te lezen dat ze er is. Geniet ervan! Hoe gaat het met jou?
    Heftig dat keizersnede zo ging, was het een spoedkeizersnede? Misschien ging het daarom allemaal zo snel... Heel vermoeiend trouwens voor je lichaam als je het natuurlijk hebt geprobeert, goed uitrusten nu!

  12. #31122
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Lieve reacties allemaal

    Ja was wel weer spoed. Haar hartslag daalde al een paar keer en daarna hebben ze mijn vruchtwater gebroken en bleek dat ze had gepoept. Die verloskundige wilde het toen nog heel even aanzien, maar de hartslag daalde weer en toen vroegen ze mij wat ik ervan vond om alsnog de ks te doen en daar was ik eigenlijk direct wel uit, want ik zat nog steeds maar op 3 cm.

    Wat ik het moeilijkst vond was wachten op de ok. Dat duurde toen nog 45 minuten a 1 uur, terwijl ik wel pittige weeën had die elke 3 minuten kwamen. Dan word je geduld wel op de proef gesteld zeg!!! Want je weet dat je die weeën niet meer nodig hebt haha, dus waarom nog die pijn....heb gehuild als een dramaqueentje hoor haha. Niks voor mij, maar die wanhoop neemt het dan over.

    Nu gaat het goed alhamdoelillaah en merk dat ik goed kan genieten van onze kleine meid. Omdat alles goed met haar gaat, is het ook een heel andere beleving alhamdoelillaah. Ik word vandaag ook al ontslagen uit het ziekenhuis insha allaah.

  13. #31123
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Salaam alaykum lieve lieve ochtendmens gefeliciteerd!! Wat jammer dat het uiteindelijk toch een keizersnee is geworden. Maar meid, je hebt een topprestatie geleverd. Dat wachten op de OK met weeën is echt een verschrikking.

    Hou goed je rust (je gaat al snel teveel doen met een loslopende peuter haha) Geniet van je kleine meid en je prachtige gezinnetje Allaahuma bareek ameen.

  14. #31124
    MVC Lid

    Reacties
    163
    19-11-2016

    Alf Mabrouk met de geboorte van jullie dochter ochtendmens! Allah ie sla7. Zelf goed uitrusten en natuurlijk genieten!

  15. #31125
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Allah ie sla7 en Mabrouk Ochtendmens. Altijd toch een fijn en voldaan gevoel als het helemaal achter de rug is en je een gezond wondertje in je armen mag sluiten.
    Happiness is an inside job