1. #33661
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Dames hoe gaat het met jullie en de kinderen? Ben hier al heel lang niet meer geweest maar blijkbaar jullie ook niet!
    Ik ben inmiddels 28 weken zwanger elhamdulillah en alles gaat goed.
    Allaahuma bareek zover alweer! De tijd vliegt subhaanAllaah. Met mij en mijn kids gaat alles goed akhamdulilaah.

    Citaat Geplaatst door .Sheherazade. Bekijk reactie
    Salaam dames.
    Wa alaykum salaam warahmatullaah wa barakatu,

    Er zijn 3 soorten dromen.
    1. Dromen van Allaah.
    2. Dromen van je begeerten.
    3. Dromen van de Shaytaan.

    Het kan iets zijn, het hoeft niet per se zo te zijn Allaahu alam.

    Probeer veel du'a te doen. De du'a die de Profeet Zakariya deed is aangeraden bij onvruchtbaarheid. Ajwa dadels geprobeerd?

    Moge Allaah jullie zegenen met een kleintje ameen. Een onvervulde kinderwens is verschrikkelijk khayr in shaa Allaah.

  2. #33662
    MVC Lid

    Reacties
    122
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Wa alaykum salaam warahmatullaah wa barakatu,

    Er zijn 3 soorten dromen.
    1. Dromen van Allaah.
    2. Dromen van je begeerten.
    3. Dromen van de Shaytaan.

    Het kan iets zijn, het hoeft niet per se zo te zijn Allaahu alam.

    Probeer veel du'a te doen. De du'a die de Profeet Zakariya deed is aangeraden bij onvruchtbaarheid. Ajwa dadels geprobeerd?

    Moge Allaah jullie zegenen met een kleintje ameen. Een onvervulde kinderwens is verschrikkelijk khayr in shaa Allaah.
    Het is sowieso een droom van iets wat ik wil hihi. Zolang er maar khair in zit en niet van de shaytan zijn.

    Ik doe allerlei sebab, Ajwa dadels, hijama en inderdaad heel veel ad3iyaa.

    Allahouma Ameen Ya Rabb. Ja.. het is echt pijnlijk. Maar Allah is groot. Moge Hij eenieder met een kinderwens gezond nageslacht schenken, Ameen.

  3. #33663
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door .Sheherazade. Bekijk reactie
    Het is sowieso een droom van iets wat ik wil hihi. Zolang er maar khair in zit en niet van de shaytan zijn.

    Ik doe allerlei sebab, Ajwa dadels, hijama en inderdaad heel veel ad3iyaa.

    Allahouma Ameen Ya Rabb. Ja.. het is echt pijnlijk. Maar Allah is groot. Moge Hij eenieder met een kinderwens gezond nageslacht schenken, Ameen.
    Allaahuma ameen!

  4. #33664
    In de 7e hemel...

    Reacties
    10.858
    14-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door .Sheherazade. Bekijk reactie
    Het is sowieso een droom van iets wat ik wil hihi. Zolang er maar khair in zit en niet van de shaytan zijn.

    Ik doe allerlei sebab, Ajwa dadels, hijama en inderdaad heel veel ad3iyaa.

    Allahouma Ameen Ya Rabb. Ja.. het is echt pijnlijk. Maar Allah is groot. Moge Hij eenieder met een kinderwens gezond nageslacht schenken, Ameen.

    Moge Allah jullie verblijden met gezonde baby's. Ik hoop uit de grond van mijn hart ,dat je het moederschap mag ervaren incha'allah ya rabbi. Al ken ik je Niet, ik zal in deze mooie maand du3a's verrichten voor jou. Incha'allah ya rabbi wordt je gauw verblijd.

  5. #33665
    In de 7e hemel...

    Reacties
    10.858
    14-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam wa3alaikom lieve dames,

    Hoe gaat het met de zwangeren en het vasten? Houden jullie het nog een beetje vol?
    Hier alweer 27 weken zwanger en het vasten gaat tot nu toe goed hmdl. Wel energieloos maar dat hoort erbij..

  6. #33666
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Tazia20 Bekijk reactie
    Salaam wa3alaikom lieve dames,

    Hoe gaat het met de zwangeren en het vasten? Houden jullie het nog een beetje vol?
    Hier alweer 27 weken zwanger en het vasten gaat tot nu toe goed hmdl. Wel energieloos maar dat hoort erbij..
    Hier gaat het vasten beter dan verwacht, laatste 2 uurtjes krijg ik wel buikpijn en de baby is dan een beetje onrustig maar ik zorg dat alles dan al klaar staat en ik gewoon kan rusten. Ik ben 30 weken nu. Eet jij met suhooor? Ik heb dat wel echt nodig...
    Married and children!

  7. #33667
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Allaahuma bareek zover alweer! De tijd vliegt subhaanAllaah. Met mij en mijn kids gaat alles goed akhamdulilaah.
    Haha ja subhanAllah tijd vliegt vooral met de andere kindjes die hier rondlopen. Hoe is het met jouw jongste kindje, hoe oud is ze nu. Mijn jongste is nu 1,5 jaar elhamdulillah. Ik zit nog in de tanden-fase met haar!
    Married and children!

  8. #33668
    In de 7e hemel...

    Reacties
    10.858
    14-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Hier gaat het vasten beter dan verwacht, laatste 2 uurtjes krijg ik wel buikpijn en de baby is dan een beetje onrustig maar ik zorg dat alles dan al klaar staat en ik gewoon kan rusten. Ik ben 30 weken nu. Eet jij met suhooor? Ik heb dat wel echt nodig...
    Macha'allah wat ontzettend knap van jou. Jij hebt ook nog hele kleintjes rond lopen thuis. En wat ik van jou gelezen heb, is dat je super veel doet voor je gezin. Tbarkallah 3lik, Allah i7efdek.

    Ik ben nu ook 30 weken, we schelen niet veel. Ik sta niet op met su7or want het lukt me niet om daarna weer te slapen, zo kom ik de dag niet door. Ik merk wel dat de baby minder actief is door het vasten, sub7anna Allah direct na het eten is de baby ineens super actief. Heb jij dit ook?

  9. #33669
    MVC Lid

    Reacties
    122
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door Tazia20 Bekijk reactie
    Moge Allah jullie verblijden met gezonde baby's. Ik hoop uit de grond van mijn hart ,dat je het moederschap mag ervaren incha'allah ya rabbi. Al ken ik je Niet, ik zal in deze mooie maand du3a's verrichten voor jou. Incha'allah ya rabbi wordt je gauw verblijd.
    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Allaahuma ameen!
    Salaam dames!
    Ik ben hier een tijdje niet geweest en ik zie jullie reacties.. jullie hebben geen idee wat dit met mij doet.. (L).

    @Tazia: je hebt mijn hart warm gekregen met je lieve reactie.. was er echt even stil van. Ameen op je dua en in shaa Allah ya Rabbi op je mooie woorden!
    Juist omdat je me niet kent, is het gebaar me des te dierbaar. Je weet maar nooit welke dua voor je is verhoord.
    Heb ook een mooi groen puntje ontvangen van een ander lid, superlief en ook enorm gewaardeerd (L).

    Ik ben soms echt zwak en dan hoop ik echt dat Allah mijn ongeduldige momenten niet zwaar laat meetellen.. het is vooral moeilijk als velen uit je directe omgeving of zwanger zijn of net zijn bevallen en instagram staat ook vol met de ene aankondiging na de ander. Soms doet het me niets en soms draagt het me in 1x naar de grond.
    Begrijp me niet verkeerd, juist omdat ik weet hoe het voelt als deze wens onvervuld blijft, gun ik het eenieder enorm.

    Ik wens alle zwangeren een voldragen, gezonde zwangerschap en voorspoedige bevalling met gezonde kindjes, Ameen!

  10. #33670
    ..Samen met Jou..

    Reacties
    127
    09-03-2009

    Up... hoe gaat het dames?

  11. #33671
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Salam 3aleykoum
    Leeft deze topic nog? Zijn er ondertussen al dames zwanger? Khair inchallah
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  12. #33672
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Topic is idd beetje dood..

    Ik ben momenteel zwanger van de 3e alhamdoulilah.

    Hoe is het met jou A? Jij had toch ook de wens voor een 3e?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  13. #33673
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Mabrouk fessia_ka met je zwangerschap.
    Denk dat je andere 2 ook nog heel jong zijn, niet?
    Valt je zwangerschap nog mee?

  14. #33674
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Mabrouk fessia_ka met je zwangerschap.
    Denk dat je andere 2 ook nog heel jong zijn, niet?
    Valt je zwangerschap nog mee?
    Dankjewel! Mijn dochtertje is 3.5 en zoontje is 2. Idd nog jong maar zodra ik beval inshAllah gaat de jongste ook na school. Denk dat dat wel echt gaat schelen! Zwangerschap valt heel erg mee alhamdoulilah. Wel misselijk maar niet overgeven etc. Van alle 3 tot nu toe de makkelijkste terwijl die ook gewoon goed te doen waren alhamdoulilah.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  15. #33675
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Topic is idd beetje dood..

    Ik ben momenteel zwanger van de 3e alhamdoulilah.

    Hoe is het met jou A? Jij had toch ook de wens voor een 3e?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Wat leuk fessia, mabrouk!!
    Hoe gaat het met je zwangerschap? Jouw kindjes zijn ongeveer net zo oud als die van mij, volgens mij.