1. #751
    A❤️M

    Reacties
    791
    07-11-2012

    Citaat Geplaatst door studente87 Bekijk reactie
    Iemand die wat vernomen heeft van Sanaetjuh_18 en irreplaceable26 ?
    Zo lief dat je aan mij denkt! ik loop helaas nog steeds rond! Vermoeid en kapot.. Morgen word ik gestript en als het niet helpt word ik maandag in sha Allah ingeleid!
    Alhamdoulilah..

  2. #752
    MoederVan4

    Reacties
    2.830
    07-01-2012

    Citaat Geplaatst door Irreplaceable26 Bekijk reactie
    Zo lief dat je aan mij denkt! ik loop helaas nog steeds rond! Vermoeid en kapot.. Morgen word ik gestript en als het niet helpt word ik maandag in sha Allah ingeleid!
    Insha Allah komt je bevalling gauw op gang

  3. #753
    MVC Lid

    Reacties
    140
    16-07-2013

    Vanwaar die luiertas en hoeveeel kost ie?

  4. #754
    MVC Lid

    Reacties
    801
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door studente87 Bekijk reactie
    Hoe gaat het nu met hem? Ik ben blij dat het voor jullie bijna voorbij is en hopelijk kunnen jullie hierna echt genieten.
    Hey gaat nu veel en veel beter met hem hamdoellah hij is weer bijna de oude.
    Hij mocht vandaag weer uit zijn flesje drinken en zuurstof is ook stop gezet.
    Ze willen dat nog paar dagen in de gaten houden en dan mag die naar huis inchallah.
    Inchallah kan niet wachten om m weer thuis te hebben ben ook op van het heen en weer reizen naar ziekenhuis en met andere kinderen is het niet zo gemakkelijk maar hamdl.
    El Hamdoellilah gezegend.

  5. #755
    MoederVan4

    Reacties
    2.830
    07-01-2012

    Citaat Geplaatst door Lieffieinou Bekijk reactie
    Vanwaar die luiertas en hoeveeel kost ie?
    Je kunt hem online vinden onder pacapod jura.. dacht zo rond de 89 euro.
    ik heb hem van iemand overgenomen.. was nog nieuw en heb er 45 voor betaald.

  6. #756
    A❤️M

    Reacties
    791
    07-11-2012

    Citaat Geplaatst door Nolita- Bekijk reactie
    Insha Allah komt je bevalling gauw op gang
    In sha Allah! Dank je wel!
    Alhamdoulilah..

  7. #757
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nolita- Bekijk reactie
    @Studente: leuk die pakjes.. wil ook nog zo'n zacht berenpakje aanschaffen

    Hier zijn mijn laatste aankoopjes







    Besa7a aankopen Die luiertas ziet er inderdaad heel handig uit! Is het niet zwaar?


  8. #758
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Irreplaceable26 Bekijk reactie
    Zo lief dat je aan mij denkt! ik loop helaas nog steeds rond! Vermoeid en kapot.. Morgen word ik gestript en als het niet helpt word ik maandag in sha Allah ingeleid!
    Aaah meskiena, ik hoop dat het strippen inmiddels geholpen heeft. Het zal in ieder geval niet lang meer duren voor jou. Waqfa sahla en in sha allah vind je de kracht om deze laatste dagen door te komen.


  9. #759
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MAMAVANADAM Bekijk reactie
    Hey gaat nu veel en veel beter met hem hamdoellah hij is weer bijna de oude.
    Hij mocht vandaag weer uit zijn flesje drinken en zuurstof is ook stop gezet.
    Ze willen dat nog paar dagen in de gaten houden en dan mag die naar huis inchallah.
    Inchallah kan niet wachten om m weer thuis te hebben ben ook op van het heen en weer reizen naar ziekenhuis en met andere kinderen is het niet zo gemakkelijk maar hamdl.
    Alhamdoelilah, dat is al een hele vooruitgang. In sha allah blijft hij op deze voet door gaan en mag hij eindelijk mee naar huis. Ik begrijp dat het zwaar is en al helemaal als je ook nog andere kinderen hebt rondlopen. Hoe oud zijn ze?


  10. #760
    Allaahoe ahad!!

    Reacties
    2.041
    11-05-2010

    Zo schattig die kleertjes!
    Zal straks ook mijn aankoopjes plaatsen! In welk pakje nemen jullie je baby mee naar huis? En dan heb ik het meer over het buitenpakje. Wilde een skipak bestellen vanwege de kou maar misschien is een warm pakje en voetenzak of deken wel voldoende?
    So remember Me; I will remember you. And be grateful to Me and do not deny Me. (2:152)

  11. #761
    MVC Lid

    Reacties
    2.335
    28-11-2009

    Citaat Geplaatst door Frau Bekijk reactie
    Zo schattig die kleertjes!
    Zal straks ook mijn aankoopjes plaatsen! In welk pakje nemen jullie je baby mee naar huis? En dan heb ik het meer over het buitenpakje. Wilde een skipak bestellen vanwege de kou maar misschien is een warm pakje en voetenzak of deken wel voldoende?

    jaa hier twijfel ik ook bij. Ik heb alles gwn klaar gelegd dekentje, voetenzak en zon skipakje hihihi neem gwn alles mee. Maar ik denk dat die skipakje nog te groot zal zijn... daarom neem ik alles mee ook voetenzak van maxicosi

  12. #762
    Allaahoe ahad!!

    Reacties
    2.041
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Dounia87 Bekijk reactie
    jaa hier twijfel ik ook bij. Ik heb alles gwn klaar gelegd dekentje, voetenzak en zon skipakje hihihi neem gwn alles mee. Maar ik denk dat die skipakje nog te groot zal zijn... daarom neem ik alles mee ook voetenzak van maxicosi
    Ja ik denk als je die voetenzak hebt dan is skipak toch teveel. Maar wel slim ja om alles mee te nemen! Ik moet nog bestellen.
    So remember Me; I will remember you. And be grateful to Me and do not deny Me. (2:152)

  13. #763
    **Getrouwd**

    Reacties
    3.344
    05-06-2009

    Salaam alaikom dames

    Mooie spulletjes

    Me 20 wkn echo ging god hmdl ben helemaal gerustgesteld!

    Nu kan ik ook beginnen met inkopen doen in sha Allah!

  14. #764
    MVC Lid

    Reacties
    1.565
    29-11-2009

    Citaat Geplaatst door amatulah Bekijk reactie
    Van harte gefeliciteerd meid alah islah....geniet ervan...
    Ja idd borstvoeding is zwaar en pijnelijk maar alleen de eerst dagden daarna wordt de pijn minder...



    Dat heb ik ook heel vaak en soms doet het ook pijn.....
    Ik heb het gister met de arts besproken volgens haar is het geen kwaad...
    Dat heb ik okk minder gehad bij mijn andere zwangerschapen.....maar nu soubhanalh gewoon heel vaak als ik druk ben of rustig maakt niks uit...
    Mag ik vragen hoever je bent?
    ik ben zaterdag 30 weken inshallah en jij? ik weet dat ik bij mijn vorige zwangerschap het super leuk vond om de baby te voelen maar nu omdat het zo hard aan toe gaat is het heel vervelend. maandag heb ik een afspraak dan ga ik het ook bespreken met mijn verloskundige.
    ik ben benieuwd wat ze te zeggen heeft
    Voor de leukste speenkoorden en sleutelhangers met naam
    https://www.facebook.com/kingenqueen

  15. #765
    MoederVan4

    Reacties
    2.830
    07-01-2012

    Citaat Geplaatst door studente87 Bekijk reactie
    Besa7a aankopen Die luiertas ziet er inderdaad heel handig uit! Is het niet zwaar?
    Allah tik Sa7a

    Integendeel het is juist een hele lichte tas vergeleken met andere luiertassen