1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    2.166
    30-03-2003

    Hey dames ik meld me ook..

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    2.236
    01-02-2007

    Ik wil ook

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    2.166
    30-03-2003

    Nog 24 dagen te gaan tot me uitgerekende datum. Begint wel heel dichtbij te komen!

  4. #49
    Alhamdoeiilah

    Reacties
    5.593
    06-02-2012

    Citaat Geplaatst door Oempje_ Bekijk reactie
    Wat leuk die dozen! In belgie hebben ze dat denk ik niet.
    Nee in België hebben ze dat niet alleen die roze doos die krijgt na de geboorte.
    Ik heb die dozen van nl ook allemaal besteld maar dan op een naam en adres van ouders.

    Er zat niet echt veel soeps in.

  5. #50
    Alhamdoullilah

    Reacties
    2.103
    27-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door silverlight Bekijk reactie
    Ameen.

    Ik kreeg dat juist wel als advies van de vk. En overal lees ik het.
    Ik heb geen tekorten volgens een recente bloedtest. Maar goed, you never know. Het kan in ieder geval geen kwaad.
    Begin er nu alvast mee.
    Dat wordt vooral aangeraden aan mensen die de pil hebben genomen omdat het foliumgehalte kan verstoord worden door orale conceptie.
    Foliumtekorten worden namelijk meer vastgesteld bij vrouwen die anticonceptiva slikken.
    Maar het kan zeker geen kwaad om al foliumzuur te slikken voor de zwangerschap.

  6. #51
    Bijna Lid

    Reacties
    496
    24-07-2014

    Citaat Geplaatst door RifrijnseVrouw21 Bekijk reactie
    Nee in België hebben ze dat niet alleen die roze doos die krijgt na de geboorte.
    Ik heb die dozen van nl ook allemaal besteld maar dan op een naam en adres van ouders.

    Er zat niet echt veel soeps in.
    dat kan indd ook !

    Hoe is het met je meisje nu ?

  7. #52
    CountYourBlessings

    Reacties
    351
    24-11-2013

    Salaam wa 3alaykoum ladies,

    Alvast hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ma shaa Allah..

    Even een vraagje, hadden jullie al symptomen (klachten) voor dat je menstruatie uit bleef?

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    652
    22-01-2003

    Ik meld me ook hier weer:-)

  9. #54
    Alhamdoeiilah

    Reacties
    5.593
    06-02-2012

    Citaat Geplaatst door Oempje_ Bekijk reactie
    dat kan indd ook !

    Hoe is het met je meisje nu ?

    We zijn nog in t zh. Als alles goed blijft gaan wordt ze tijdelijk opgenomen in een revalidatie centrum.

    Gaar in shaae Allah

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    294
    13-08-2013

    Citaat Geplaatst door CYB Bekijk reactie
    Salaam wa 3alaykoum ladies,

    Alvast hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ma shaa Allah..

    Even een vraagje, hadden jullie al symptomen (klachten) voor dat je menstruatie uit bleef?
    wslm

    dank je wel!!

    ik wel.. ik voelde een opgeblazen gevoel en mn borsten waren overgevoelig en pijnlijk en gespannen en echt moeee... dus ik had wel een vermoeden :-)

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    2.335
    28-11-2009

    Citaat Geplaatst door Samenvooraltijd Bekijk reactie
    hey moppie, ik had elke 4weken een echo. groei echo ook.gehad en liggings echo.

    heeey liefje

    Hoe is het met je? En je kleine vent? Beetje ritme kunnen vinden

    deed jouw vk dit zomaar of was het echt puur om de groei van je kleintje? Ik was namelijk vandaag geweest en sowieso wordt et geen grote kindje maar ze meet ieder controle mijn buik en nu was t goed maar misschien over 2 weken een groei echo mocht het echt nodig zijn.

    ze zegt dit past wel bij jouw een gemiddeld kindje dus Allaah oe3lem ik vind me buik wel echt geroeid alleen hun kunnen je Sub7hanallah zo onzeker maken.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    3.141
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door VaniLLa_flavour Bekijk reactie
    Dat wordt vooral aangeraden aan mensen die de pil hebben genomen omdat het foliumgehalte kan verstoord worden door orale conceptie.
    Foliumtekorten worden namelijk meer vastgesteld bij vrouwen die anticonceptiva slikken.
    Maar het kan zeker geen kwaad om al foliumzuur te slikken voor de zwangerschap.
    Ah op die manier. Ik ben nu al maanden van de pil af. Maar vind het toch een geruststelling om het te gebruiken.
    Ik heb niet het idee dat ik genoeg vitamines binnenkrijg.

  13. #58
    CountYourBlessings

    Reacties
    351
    24-11-2013

    Citaat Geplaatst door latifa-wl Bekijk reactie
    wslm

    dank je wel!!

    ik wel.. ik voelde een opgeblazen gevoel en mn borsten waren overgevoelig en pijnlijk en gespannen en echt moeee... dus ik had wel een vermoeden :-)
    Soubhanallah, en had je ook last van misselijkheid en een lichte gevoel in 't hoofd?

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    2.603
    30-03-2010

    Citaat Geplaatst door Dounia87 Bekijk reactie
    Goeie morgen dames

    Hoe is het hier?

    Wie heeft er een groei echo gehad?
    Dag meid,
    Ik heb het wel gehad rond 34/35 weken ,een standaard echo bij de vk net als de 20 weken echo alles wordt opnieuw gecontrolleerd en er word gekeken naar de groei van de kleine

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    11.966
    19-05-2010

    Citaat Geplaatst door Dounia87 Bekijk reactie
    heeey liefje

    Hoe is het met je? En je kleine vent? Beetje ritme kunnen vinden

    deed jouw vk dit zomaar of was het echt puur om de groei van je kleintje? Ik was namelijk vandaag geweest en sowieso wordt et geen grote kindje maar ze meet ieder controle mijn buik en nu was t goed maar misschien over 2 weken een groei echo mocht het echt nodig zijn.

    ze zegt dit past wel bij jouw een gemiddeld kindje dus Allaah oe3lem ik vind me buik wel echt geroeid alleen hun kunnen je Sub7hanallah zo onzeker maken.
    Alhamdoelillah hbiba en met jou? Haha ritme bestaat dat? Ik wen er stap voor stap aan maar ritme door borstvoeding zit er nog lang niet in.

    Ze deden het zomaar. ik ben echt super tevreden over mijn verloskundige. Zo maak je echt intens mee hoe alles groeit.
    ja dat meten is normaal dat kreeg ik pas vanaf 30weken.

    Ze rekenen vanuit het gemiddelde hè. mijn zoontje zou ze3ma boven de 4kilo wegen. ik had echt klein bescheiden buikje. maar hij is geboren met 3700 normaal dus. je moet niet alles serieus nemen wat zd zeggen mits ze praten over bloeddruk etc maar hè meten ervan zijn ook maar cijfers.

    Ghair in sha Allah schat
    ♥ Blessed Alhamdoelilah ♥