1. #33841
    MVC Lid

    Reacties
    122
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door asma_elh Bekijk reactie
    Allahouma ameen, moge Allah je wens doen uitkomen
    Ameen! Shokran
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ik gun het je zo erg meid. Stond er eigenlijk pas sinds een paar jaar echt bijstel dat het eigenlijk niet altijd vanzelfsprekend is. Onthoud dat dit echt een grote beproeving is en dat je het aankunt. Soms is het gwn de cultuur: ben je niet getrouwd dan wanneerrrrr. Ben je getrouwd wanneer komt de eerste kind etc. Krijg daar heel snel jeuk van❤️. In sha Allah ben je binnenkort zwanger, als er wat is of je wil iets kwijt pm en mag altijd.
    Het is idd totaal niet vanzelfsprekend voor iedereen. Nou moet ik zeggen dat ik alhamdoulillaah niet zoveel te horen krijg van m’n omgeving, maar ik weet dat ze met vragen zitten. Daarin is m’n schoonmoeder wel echt baas haha, alhamdoulillaah. Die zegt tegen iedereen die het dan via haar vraagt ‘wat vraag je aan mij, ben ik Allah’? Laat die kids, doe dua voor hen en laat het aan Allah over’.
    In shaa Allah! En Shokran voor je aanbod
    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    InshAllah!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    In shaa Allah!

    Jij bent laatst nog bevallen van je derde toch? Alf alf mabrouk! Allah yesla7 in shaa Allah.

  2. #33842
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door .Sheherazade. Bekijk reactie
    Ameen! Shokran

    Het is idd totaal niet vanzelfsprekend voor iedereen. Nou moet ik zeggen dat ik alhamdoulillaah niet zoveel te horen krijg van m’n omgeving, maar ik weet dat ze met vragen zitten. Daarin is m’n schoonmoeder wel echt baas haha, alhamdoulillaah. Die zegt tegen iedereen die het dan via haar vraagt ‘wat vraag je aan mij, ben ik Allah’? Laat die kids, doe dua voor hen en laat het aan Allah over’.
    In shaa Allah! En Shokran voor je aanbod

    In shaa Allah!

    Jij bent laatst nog bevallen van je derde toch? Alf alf mabrouk! Allah yesla7 in shaa Allah.
    Ja klopt! Ameen!! Dankjewel.
    Wanneer is je Nod? Zit je nu in een traject of dat niet?

    InshAllah is het snel raak en mag je ook genieten van een kleine spruit.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  3. #33843
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door .Sheherazade. Bekijk reactie
    Ameen! Shokran

    Het is idd totaal niet vanzelfsprekend voor iedereen. Nou moet ik zeggen dat ik alhamdoulillaah niet zoveel te horen krijg van m’n omgeving, maar ik weet dat ze met vragen zitten. Daarin is m’n schoonmoeder wel echt baas haha, alhamdoulillaah. Die zegt tegen iedereen die het dan via haar vraagt ‘wat vraag je aan mij, ben ik Allah’? Laat die kids, doe dua voor hen en laat het aan Allah over’.
    In shaa Allah! En Shokran voor je aanbod

    In shaa Allah!

    Jij bent laatst nog bevallen van je derde toch? Alf alf mabrouk! Allah yesla7 in shaa Allah.
    Wat een top reactie van je schoonmoeder!
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #33844
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Ja klopt! Ameen!! Dankjewel.
    Wanneer is je Nod? Zit je nu in een traject of dat niet?

    InshAllah is het snel raak en mag je ook genieten van een kleine spruit.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Dat heb ik gemist je derde kindje weet nog wel je 2e mabrouk

  5. #33845
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Dat heb ik gemist je derde kindje weet nog wel je 2e mabrouk
    Haha ja tijd vliegt voorbij he. Dankjewel . Ben 1 maart bevallen van mijn 2e zoontje/3e kindje Alhamdoulilah.
    Jij van een dochtertje toch? Ook mabrouk! Hoe vind je het met 2 kids nu?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  6. #33846
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Haha ja tijd vliegt voorbij he. Dankjewel . Ben 1 maart bevallen van mijn 2e zoontje/3e kindje Alhamdoulilah.
    Jij van een dochtertje toch? Ook mabrouk! Hoe vind je het met 2 kids nu?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

    Allah i slah. Ja klopt een dochtertje. Ja weet nog dat jij je bruiloft aanheft voorbereiden was ! Ja was even wennen in de eerste week maar gaat hmdl goed

  7. #33847
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Allah i slah. Ja klopt een dochtertje. Ja weet nog dat jij je bruiloft aanheft voorbereiden was ! Ja was even wennen in de eerste week maar gaat hmdl goed
    Hahah zo leuk ondertussen ook meer dan 5 jaar geleden.
    Alhamdoulilah dat het goed gaat. Ik vond van 1 naar 2 echt heftig. 2 naar 3 veel makkelijker gelukkig. Maar hangt denk ook af hoe oud ze zijn en hoe je baby is etc.

    Geniet er van!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  8. #33848
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Hahah zo leuk ondertussen ook meer dan 5 jaar geleden.
    Alhamdoulilah dat het goed gaat. Ik vond van 1 naar 2 echt heftig. 2 naar 3 veel makkelijker gelukkig. Maar hangt denk ook af hoe oud ze zijn en hoe je baby is etc.

    Geniet er van!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Wat was het leeftijdsverschil? Mijn eerste is deze week 2,5 en de tweede is morgen 3 weken. Haha ze worden soms tegelijk wakker en dan gwn chill eerst de jongste laten drinken. Ja ben nu 30 en krijg de 2e haha oude moeder maar goed het is wat het is en hmdl dat ik ze heb dus mag niet klagen. Vond de eerste krijgen beetje heftig moest echt wennen aan alles. Maar van 1 naar 2 ben vrij rustig en relaxt erin en doe wat ik kan. Wil je nog een 4e?

  9. #33849
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Wat was het leeftijdsverschil? Mijn eerste is deze week 2,5 en de tweede is morgen 3 weken. Haha ze worden soms tegelijk wakker en dan gwn chill eerst de jongste laten drinken. Ja ben nu 30 en krijg de 2e haha oude moeder maar goed het is wat het is en hmdl dat ik ze heb dus mag niet klagen. Vond de eerste krijgen beetje heftig moest echt wennen aan alles. Maar van 1 naar 2 ben vrij rustig en relaxt erin en doe wat ik kan. Wil je nog een 4e?
    Ah 2.5 is een mooi leeftijdsverschil. Was hij niet jaloers? Dochtertje was 20 maanden toen zoontje kwam. Nu zijn ze 4.5 en bijna 3. Vind dit wel een fijner leeftijdsverschil maar misschien ook omdat ze hier al met 2.5 fulltime na school gaan. Want zodra mn zoontje thuis is heb ik m'n handen vol aan hem haha. Hij is echt energiek en wilt met alles helpen etc. Dochtertje heel rustig.

    30 is helemaal niet oud joh! Maar idd alhamdoulilah dat we zijn gezegend.

    Ik zeg voor nu nee geen 4e. Heb ook alles van de baby maatje 50 en 56 al weg gedaan etc hahah. Maar ergens denk ik dat er toch miss nog een 4e kan komen.. we zien t wel khair inshAllah. En jij een 3e? Hahah net een newborn en nu al weer deze vraag

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  10. #33850
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Ah 2.5 is een mooi leeftijdsverschil. Was hij niet jaloers? Dochtertje was 20 maanden toen zoontje kwam. Nu zijn ze 4.5 en bijna 3. Vind dit wel een fijner leeftijdsverschil maar misschien ook omdat ze hier al met 2.5 fulltime na school gaan. Want zodra mn zoontje thuis is heb ik m'n handen vol aan hem haha. Hij is echt energiek en wilt met alles helpen etc. Dochtertje heel rustig.

    30 is helemaal niet oud joh! Maar idd alhamdoulilah dat we zijn gezegend.

    Ik zeg voor nu nee geen 4e. Heb ook alles van de baby maatje 50 en 56 al weg gedaan etc hahah. Maar ergens denk ik dat er toch miss nog een 4e kan komen.. we zien t wel khair inshAllah. En jij een 3e? Hahah net een newborn en nu al weer deze vraag

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Dat scheelt dat ze met 2.5 al naar school gaan fulltime. Ja wil wel nog een 3e in sha Allah maar eigenlijk pas als deze 2 naar de basisschool gaan. Werk je of dat niet? Ja je merkt wel het verschil tussen een jongen en een meisje hoor althans ik wel. Meisje is net iets rustiger ofzo haha maar hmdl voor alles.

  11. #33851
    MVC Lid

    Reacties
    122
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Ja klopt! Ameen!! Dankjewel.
    Wanneer is je Nod? Zit je nu in een traject of dat niet?

    InshAllah is het snel raak en mag je ook genieten van een kleine spruit.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Ik ben oorspronkelijk een oud-lid, vandaar hihi. Kan me nog herinneren dat je bezig was met het voorbereiden van je wedding.

    Ja, ik zit inmiddels alweer in de 2e helft van traject. Mijn NOD is aanstaande zaterdag, maar kan net zo goed paar dagen later zijn, omdat ik stoom met FANCT kruiden en die m’n cyclus nu al enkele maanden heeft verlengd.
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Wat een top reactie van je schoonmoeder!
    I know haha, ben ook echt trots als ze zo reageert.

  12. #33852
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door .Sheherazade. Bekijk reactie
    Ik ben oorspronkelijk een oud-lid, vandaar hihi. Kan me nog herinneren dat je bezig was met het voorbereiden van je wedding.

    Ja, ik zit inmiddels alweer in de 2e helft van traject. Mijn NOD is aanstaande zaterdag, maar kan net zo goed paar dagen later zijn, omdat ik stoom met FANCT kruiden en die m’n cyclus nu al enkele maanden heeft verlengd.

    I know haha, ben ook echt trots als ze zo reageert.
    ik maak zelf gebruik van لبان الذكر. kwam laatst een filmpje tegen van een vrouw dat het het beste medicijn is om je cyclus goed te regelen. ook als vrouwen veel dagen ongesteld zijn zou het korter worden, voor de hormoonbalans etc. ik weet niet of jij hier last van hebt, maar dacht deel het even.
    Married and children!

  13. #33853
    MVC Lid

    Reacties
    122
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    ik maak zelf gebruik van لبان الذكر. kwam laatst een filmpje tegen van een vrouw dat het het beste medicijn is om je cyclus goed te regelen. ook als vrouwen veel dagen ongesteld zijn zou het korter worden, voor de hormoonbalans etc. ik weet niet of jij hier last van hebt, maar dacht deel het even.
    Shokran voor je input!

    Mijn cyclus is juist een paar dagen te kort, tenminste, was te kort. Ben nu goed op weg alhamdoulillaah.
    Ik ga hier even wat meer info over lezen. Ik ben sowieso van het alternatieve.

  14. #33854
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door .Sheherazade. Bekijk reactie
    Ik ben oorspronkelijk een oud-lid, vandaar hihi. Kan me nog herinneren dat je bezig was met het voorbereiden van je wedding.

    Ja, ik zit inmiddels alweer in de 2e helft van traject. Mijn NOD is aanstaande zaterdag, maar kan net zo goed paar dagen later zijn, omdat ik stoom met FANCT kruiden en die m’n cyclus nu al enkele maanden heeft verlengd.

    I know haha, ben ook echt trots als ze zo reageert.
    Ah nu ben ik wel benieuwd wie je bent haha.
    Spannend! InshAllah is het dit keer raak. Gun het je van harte!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  15. #33855
    MVC Lid

    Reacties
    122
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Ah nu ben ik wel benieuwd wie je bent haha.
    Spannend! InshAllah is het dit keer raak. Gun het je van harte!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Ik was niet zozeer ‘bekend’ als sommigen hier zijn, hoor haha. Ik zal het je wel in een puntje sturen.

    Maar ik heb de tijden meegemaakt met trico20, verhaalmaakster, theelepel, dat hele drama rondom el-hamda en Sara Alivera Gomez of hoe ze ook heette en nog zoveel meer leden in ook zo’n ‘plaats je foto’ topic. Toen was ik nog een vrijgezelle studentje heerlijk nog bij m’n ouders wonend. Goeie ouwe tijd haha.

    In shaa Allah! Barak’Allah ow feeki