1. #31291
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Freya, gefeliciteerd met je nichtje! Ik vind kindjes van mijn zussen en broers bijna, echt bijna, net zo leuk om te krijgen als mijn eigen. Zo verliefd op ze altijd

  2. #31292
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Ik moet niet denken aan een 3e , denk ook niet dat dat nog komt. Vond van 1 naar 2 ook wel meevallen.

  3. #31293
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Freya, gefeliciteerd met je nichtje! Ik vind kindjes van mijn zussen en broers bijna, echt bijna, net zo leuk om te krijgen als mijn eigen. Zo verliefd op ze altijd
    Dankjewel. Ja he blijft ook heel speciaal. Meskin mijn neefje van 5 moest in het ziekenhuis helemaal huilen, hij is heel erg gevoelig en was dus 2 dagen bij ons blijven slapen en toen waren we eindelijk bij mama en kreeg hij te horen dat ze nog een nachtje moest blijven hij bleef maar huilen en huilen

  4. #31294
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dankjewel. Ja he blijft ook heel speciaal. Meskin mijn neefje van 5 moest in het ziekenhuis helemaal huilen, hij is heel erg gevoelig en was dus 2 dagen bij ons blijven slapen en toen waren we eindelijk bij mama en kreeg hij te horen dat ze nog een nachtje moest blijven hij bleef maar huilen en huilen
    Ah echt zielig is dat. Het is ook moeilijk voor die kleintjes.

  5. #31295
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Appelcake misschien is het juist wel een voordeel dat de oudste nog niet naar school hoeft. Anders had je dat brengen en halen er ook nog bij. Vooral de eerste maanden als je baby dan nog geen ritme heeft is het de hele tijd rekenen en gedoe. Slaapt je baby net, moet je alweer naar school.

    Doe veel dua.

  6. #31296
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Alf mabrouk appelcake
    Leuk een nieuw wondertje erbij InshaAllah
    Happiness is an inside job


  7. #31297
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Dank u alle dames. Moge Allah een ieder die het graag wil, verblijden.

    Ik vond van 0 naar 1 een schokkende gebeurtenis. Echt, mijn wereld stond op zijn kop. Nu is dat ook een echt pittig kind, vanaf baby aan. Maar toch...gewoon WoW.
    Van 1 naar 2 vond ik eigenlijk niet zo heel spannend. Ja van te voren, de reactie van grote broer. Maar toen dat goed ging en na een week of 2 een soort van ritme had, was het niet lastig. Druk, maar niet lastig.

    Maar nooooggg een baby erbij. Ayemma! Hoe moet ik de tijd indelen? Nog drukker?!
    Geen een kind (fulltime) op school. Geen hulp/opvang in directe omgeving. Ik houd mijn hart vast...maar misschien heb je wel gelijk bintu en gaat her vanzelf.
    Mabrouk!

    Overgang van 0 naar 1 is het heftigste idd. Denk dat drie niet heel veel uitmaakt. En denk maar zo dat alle sbar en kracht van Allah komt.

    Kreeg vanochtend geklaag van i3mand dat haar babydochter van paar maand verkouden is en ze ee vannacht wel drie keee uit moest...dacht wauw jemig de pemig...wacht je nog veel meer. ,,[emoji16]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #31298
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Appelcake misschien is het juist wel een voordeel dat de oudste nog niet naar school hoeft. Anders had je dat brengen en halen er ook nog bij. Vooral de eerste maanden als je baby dan nog geen ritme heeft is het de hele tijd rekenen en gedoe. Slaapt je baby net, moet je alweer naar school.

    Doe veel dua.
    Ohja dat herken ik weer idd...mn oudste ging net naar de basisschool en mini was een paar maanden oud.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #31299
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Gefeliciteerd Appelcake! Super Leuk ♡

    Hoop dat iedereen het goed maakt hier
    Heb verder niets te melden dus geen vragen aub thanks
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  10. #31300
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Gefeliciteerd Appelcake! Super Leuk ♡

    Hoop dat iedereen het goed maakt hier
    Heb verder niets te melden dus geen vragen aub thanks

    Gaat alles goed met jullie?

  11. #31301
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Elhamdoulilah gaat goed
    en met jou en je zoontje en dochtertje?
    Hoe oud is ze nu?
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  12. #31302
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Elhamdoulilah gaat goed
    en met jou en je zoontje en dochtertje?
    Hoe oud is ze nu?
    Fijn! Hier alles goed alhamdoelilaah. Meisje is alweer 2 maanden. Ik vind haar in niks zoals haar broer. Ze doet alles anders Subhan allaah. Zo jong en dan al zo verschillend.

  13. #31303
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Alhamdoulilah fijn dat alles goed gaat met jullie. Vaak zijn jongens en meisjes toch verschillend. Vind je haar makkelijker? of merk je juist veel karakterverschillen?
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  14. #31304
    Nurse.

    Reacties
    258
    11-10-2010

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Gefeliciteerd Appelcake! Super Leuk ♡

    Hoop dat iedereen het goed maakt hier
    Heb verder niets te melden dus geen vragen aub thanks

    Echt een rare vogel ben jij. Eerder maakte je al de opmerking geen vragen stellen. Waarom zou men niet aan jou mogen vragen of je zwanger bent?? Zo'n vraag kan je verwachten in deze topic, daar gaat het namelijk over. Anders moet je hier maar niet reageren. Lmohim ik vind het maar raar.
    ...Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...

  15. #31305
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Flower22 Bekijk reactie
    Echt een rare vogel ben jij. Eerder maakte je al de opmerking geen vragen stellen. Waarom zou men niet aan jou mogen vragen of je zwanger bent?? Zo'n vraag kan je verwachten in deze topic, daar gaat het namelijk over. Anders moet je hier maar niet reageren. Lmohim ik vind het maar raar.
    Ik ken iedereen hier een beetje. Reageerde er lang geleden vaak op ook toen ik niet zwanger was!! Maargoed toen was jij er niet! Iedereen kan in een topic reageren zwanger of niet en zoals ik al zei, heb niets te melden. Dus er hoeven geen vragen te komen
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.