1. #30631
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Vorige week 20 weken echo gehad was allemaal goed alhamdulilah. Ze dachten echo ervoor dat het een meisje was dus ik was allerlei meisjes spullen gaan kopen. (Gelukkig had ik niemand nog wat verteld) en bij 20 weken bleek het een jongetje te zijn. Maar alhamdulilah we zijn ontzettend blij dat het alhamdulilah gezond is voor zo ver ze kunnen zien!!

    Hoe gaat het hier met de zwangeren en vestenden houden jullie het een beetje vol.?

    Waqfa sahla voor alle dames een voldragen zwangerschap & Ramadan Kareem!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #30632
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    ook hier wil ik jullie een gezegend ramadan wensen!

    Lhoceima sterkte nog even volhouden Meis. Je bent ook alweer bijna 30 weken, gaat wel snel.

    Ben na Mn bevalling 2x ongesteld geworden, maar leken net weeen die krampen. Is dat normaal in begin? Ik kon al die dagen helemaal niks. Plat op bed gelegen. En had voor Mn zwangerschap nooit last van iets tijdens mn menstruatie.
    Happiness is an inside job


  3. #30633
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Mabrouk schat, maar ik heb je al zo vaak gefeliciteerd haha.
    Happiness is an inside job


  4. #30634
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    ook hier wil ik jullie een gezegend ramadan wensen!

    Lhoceima sterkte nog even volhouden Meis. Je bent ook alweer bijna 30 weken, gaat wel snel.

    Ben na Mn bevalling 2x ongesteld geworden, maar leken net weeen die krampen. Is dat normaal in begin? Ik kon al die dagen helemaal niks. Plat op bed gelegen. En had voor Mn zwangerschap nooit last van iets tijdens mn menstruatie.
    Het kan inderdaad dat de eerste menstruatie(s) na de bevalling erg heftig kunnen zijn khayr.

    Hoe gaat het verder met jou en de kindjes?

  5. #30635
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Laila zaterdag 29 weken.
    Wauw dat gaat hard zeg! Nog even en de baby is er!
    Weet niet of het al gezegd is maar krijg je een jongen of meisje?

  6. #30636
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Het kan inderdaad dat de eerste menstruatie(s) na de bevalling erg heftig kunnen zijn khayr.

    Hoe gaat het verder met jou en de kindjes?
    Pff haha zit er al weer tegenop. Hoop dat het minder is dit keer.

    Goed hamdoelillah. Mn zoontje is volgende week alweer 2! En dan begint psz ook meteen. Ze zijn echt leuk samen. Niemand mag zn zusje aanraken ook wij niet.

    Hoe gaat het met jouw flinke meid? Doet ze het nog steeds zo goed
    Happiness is an inside job


  7. #30637
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Pff haha zit er al weer tegenop. Hoop dat het minder is dit keer.

    Goed hamdoelillah. Mn zoontje is volgende week alweer 2! En dan begint psz ook meteen. Ze zijn echt leuk samen. Niemand mag zn zusje aanraken ook wij niet.

    Hoe gaat het met jouw flinke meid? Doet ze het nog steeds zo goed
    Allaahuma bareek!! Die van mij word ook bijna 2. De voorschool is hier vanaf 2,5. Leuk zeg vanaf 2! Hij gaat het vast geweldig vinden. Wat lief dat hij zo lief is voor zijn zusje.

    Ja goed alhamdulilaah, ze is alweer 2 maanden en alles gaat helemaal goed alhamdulilaah. Ze is ook lekker rustig en makkelijk. Een verademing na de vorige 2 die echt wel veel pittiger waren. Misschien toch wel een verschil tussen jongentjes en meisjes. Mijn oudste dochter was ook heel makkelijk..

  8. #30638
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Salam ou alleikum dames,

    Hoe gaat het? Ik heb even snel de oudere berichten gelezen. Woestijnroosje en ik geloof sterkte dames. Inchallah worden jullie snel verblijd met een nieuwe zwangerschap

    Amber gefeliciteerd!

    De dames die vasten sterkte.

    Bint blij om te horen dat je dochtertje het zo goed doet ondanks de omstandigheden waarin ze geboren is.

    Hier vast ik helaas niet. Baby drinkt nog steeds 8 tot 10 keer en ben erg bang dat bv achteruit gaat als ik ga vasten en bovendien ga ik het niet trekken zulke lange dagen en dan extra korte nachten omdat ik snachts nog bv geef. Overdag kan ik niet slapen omdat ik nog een ander kind heb.

  9. #30639
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Salam ou alleikum dames,

    Hoe gaat het? Ik heb even snel de oudere berichten gelezen. Woestijnroosje en ik geloof sterkte dames. Inchallah worden jullie snel verblijd met een nieuwe zwangerschap

    Amber gefeliciteerd!

    De dames die vasten sterkte.

    Bint blij om te horen dat je dochtertje het zo goed doet ondanks de omstandigheden waarin ze geboren is.

    Hier vast ik helaas niet. Baby drinkt nog steeds 8 tot 10 keer en ben erg bang dat bv achteruit gaat als ik ga vasten en bovendien ga ik het niet trekken zulke lange dagen en dan extra korte nachten omdat ik snachts nog bv geef. Overdag kan ik niet slapen omdat ik nog een ander kind heb.
    BarakAllaahu feeki lieverd. Ik vast ook niet ivm de borstvoeding van de kleine khayr in shaa Allaah.

  10. #30640
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Wa alaykoem asalaam integere,

    Gelijk heb je meid. Borstvoeding is heel moeilijk door de lange dagen, maar ook door de gebroken nachten en er nog bij.
    Gaat de borstvoeding nu goed? Sorry ik haal jou en nieuwerd steeds door elkaar, maar ik herinner me dat 1 van jullie een allergie had en daarvoor op dieet moest. Was jij dat? Moest jr ook niet steeds kolven? Sorry he, misschien was het nieuwerd. Ben soms niet zo goed met namen!

  11. #30641
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Bv gaat nu wel goed elhamdl. Ik moest niet op dieet maar had wel veel
    Moeite met bv geven. Het deed veel pijn en moest kolven inderdaad. Maar elhamdl gaat het nu goed en ben daarom zo blij om.


    Hoe gaat het met jou? Hoever ben je?

  12. #30642
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Bv gaat nu wel goed elhamdl. Ik moest niet op dieet maar had wel veel
    Moeite met bv geven. Het deed veel pijn en moest kolven inderdaad. Maar elhamdl gaat het nu goed en ben daarom zo blij om.


    Hoe gaat het met jou? Hoever ben je?
    Oh fijn alhamdoelilaah dat het nu niet meer zo pijnlijk is. Dat scheelt enorm als je pijnloos kan voeden.

    Hier alles goed alhamdoelilaah. Bijna 29 weken insha allaah, dus dat schiet aardig op.

  13. #30643
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    @Bintubernades

    Ja denk ik zeker wel! Hij is niet weg te slaan bij zn neefjes en nichtjes

    Wat fijn dat het ook zo een makkelijke baby is. Hier ook een wereld van verschil! Wat ik vooral echt een verademing vind is dat ze helemaal alleen en snel kan slapen.
    Happiness is an inside job


  14. #30644
    MVC Lid

    Reacties
    5.715
    11-03-2010

    Ik heb het idee dat mijn misselijkheid vandaag niet zo extreem meer is en kon al wat meer dan normaal. Kan niet wachten om mijzelf weer te zijn zo actief altijd hmdl maar woensdag 12weken echo Kun je dan al zien of het een meisje of jongen wordt. Iedereen bijna iedereen denkt een meisje haha hmdl als t maar gezond is.

  15. #30645
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    @Ochtendmens: Ja, met het dieet ben ik inderdaad.
    Alhamdoellilaah, we zijn nog steeds op 'dieet' en de kleine doet het goed hierop. Hij is nu ruim 6.5 maanden en krijgt nog volledige bv en tussendoor een paar groentehapjes ... Loopt nog niet zo lekker. Maar goed. Heeft tijd nodig.

    Kolven hoef ik gelukkig niet te doen. Heb ik bij mijn vorig kind ruim 7 maanden gedaan. Ya Allaah, wat was dat zwaar!

    Alhamdoellilaah, tot nu toe heb ik kunnen vasten. Daar ben ik al heel blij om. Maar ik blijf het van dag tot dag bezien. Komende dagen wordt het alleen maar warmer dus kans groot dat ik dan even een dag of meer pauzeer. Allahoe a3lam.