1. #30511
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door woestijnroosje1 Bekijk reactie
    I
    Bij jouw is het je eerste zwangerschap toch? Is idd erg wennen nu. Komt goed inchaAllah je bent al 8 weken ver. Nog efkes en je kunt weer normaal eten zonder misselijk te worden.

    Ja heel bijzonder is het. Ik heb net proberen te eten maar oow het lukt soebhanallah pas in de avond. K ben ook wat afgevallen merk ik en hmdl vandaag en gister wel weer actiever. Is mijn eerste iets in mijn zegt dat het misschien een tweeling is waarom weet ik niet maar die misselijkheid wordt alleen maar erger. Dingen die ik voorheen van kon kwijlen qua eten bij de gedachte ga k al kokhalzen. Wacht tot manlief thuis is dan ga k even naar de winkel het regent. Ik heb zin in kaasbroodjes met optimel. Vind t ook wel allemaal eng moet k zeggen maak
    Me een beetje zorgen of het kind wel gezond is en of ik een goede mamma zal zijn.. maar ben net 27 al oud dus ja

  2. #30512
    MVC Lid

    Reacties
    186
    27-09-2017

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ja heel bijzonder is het. Ik heb net proberen te eten maar oow het lukt soebhanallah pas in de avond. K ben ook wat afgevallen merk ik en hmdl vandaag en gister wel weer actiever. Is mijn eerste iets in mijn zegt dat het misschien een tweeling is waarom weet ik niet maar die misselijkheid wordt alleen maar erger. Dingen die ik voorheen van kon kwijlen qua eten bij de gedachte ga k al kokhalzen. Wacht tot manlief thuis is dan ga k even naar de winkel het regent. Ik heb zin in kaasbroodjes met optimel. Vind t ook wel allemaal eng moet k zeggen maak
    Me een beetje zorgen of het kind wel gezond is en of ik een goede mamma zal zijn.. maar ben net 27 al oud dus ja
    Die zorgen heeft elke zwangere mama wel denk ik. Ik ook en het word mijn 3de inchaAllah. Het is zoals een lid al zei je krijgt al een band met je baby van zodra je weet dat je zwanger bent maar ook de zorgen komen erbij typisch iets voor mama's. Ghair inchaAllah. Je krijgt een gezonde baby inchaAllah en je zal zeker weten een goeie mama zijn geloof me

  3. #30513
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door woestijnroosje1 Bekijk reactie
    Die zorgen heeft elke zwangere mama wel denk ik. Ik ook en het word mijn 3de inchaAllah. Het is zoals een lid al zei je krijgt al een band met je baby van zodra je weet dat je zwanger bent maar ook de zorgen komen erbij typisch iets voor mama's. Ghair inchaAllah. Je krijgt een gezonde baby inchaAllah en je zal zeker weten een goeie mama zijn geloof me
    Dank je wel superlief, heb mijn eerste echo 23 mei.
    Mijn man gaat gelukkig mee ben best nerveus. Ik hoop dat je ook een gezond kindje krijgt in sha Allah. Je hebt 2 meiden toch?

  4. #30514
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Hello dames, weer terug na een tijdje weggeweest te zijn. Momenteel 18 weken zwanger alhamdulilah !! Hoe gaat het met de zwangeren hier? En hebben jullie dat ook dat je met de 2e minder bezig bent dan met de eerste het besef en het gevoel komt pas elke avond als ik in bed lig en lekker aan het rusten ben.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #30515
    MVC Lid

    Reacties
    35
    25-01-2016

    Mabrouk! Moge Allah ta'ala je een voorspoedige zwangerschap schenken en een gezond kind te wereld brengen.

    Wij verschillen dan 2 weken. Ik ben 20 weken zwanger. Weet je al het geslacht?
    Alhamdoulilah ten alle tijden ♥️

  6. #30516
    MVC Lid

    Reacties
    35
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ja heel bijzonder is het. Ik heb net proberen te eten maar oow het lukt soebhanallah pas in de avond. K ben ook wat afgevallen merk ik en hmdl vandaag en gister wel weer actiever. Is mijn eerste iets in mijn zegt dat het misschien een tweeling is waarom weet ik niet maar die misselijkheid wordt alleen maar erger. Dingen die ik voorheen van kon kwijlen qua eten bij de gedachte ga k al kokhalzen. Wacht tot manlief thuis is dan ga k even naar de winkel het regent. Ik heb zin in kaasbroodjes met optimel. Vind t ook wel allemaal eng moet k zeggen maak
    Me een beetje zorgen of het kind wel gezond is en of ik een goede mamma zal zijn.. maar ben net 27 al oud dus ja
    Mabrouk met je zwangerschap! In sha Allah een voldragen zwangerschap met gezond kind als resultaat bi idni'Allah.

    Ik had precies hetzelfde wat betreft moeite met eten. Ik ben er 7 kilo van afgevallen en nu met 20 weken zwanger nog maar 1 kilo aangekomen, alhamdoulilah. Ook nu eet ik niet alles en ik blijf dat misselijkheids gevoel aan houden. Al is het wel vele malen minder als voorheen.
    Alhamdoulilah ten alle tijden ♥️

  7. #30517
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door mvrgetrouwd Bekijk reactie
    Mabrouk! Moge Allah ta'ala je een voorspoedige zwangerschap schenken en een gezond kind te wereld brengen.

    Wij verschillen dan 2 weken. Ik ben 20 weken zwanger. Weet je al het geslacht?
    Ameen jij ook !! Nee dat nog niet dacht iedere x ik ga een pretecho laten maken dit dat maar kwam er gewoon niet van met alle andere afspraken, dus nu wacht ik gewoon op de 20 weken echo.

    Is het je eerste kindje?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #30518
    MVC Lid

    Reacties
    186
    27-09-2017

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Dank je wel superlief, heb mijn eerste echo 23 mei.
    Mijn man gaat gelukkig mee ben best nerveus. Ik hoop dat je ook een gezond kindje krijgt in sha Allah. Je hebt 2 meiden toch?
    Dankjewel lieverd 23 mei komt nu heel dichtbij word spannend je baby'tje eindelijk te mogen zien op de echo
    Ik heb 2 jongens

  9. #30519
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Mabrouk nieuwe zwangeren! InshAllah een voldragen zwangerschap!

    @ woestijnroosje inshAllah is het niets ernstigs die bloedingen. Vaak lichte bloedingen kunnen erbij horen. Hoe ver ben je nu?

    Afgelopen weel suikertest gehad en Alhamdoulilah alles was goed.
    Ga al weer richting de 30 weken en heb helemaal niet het idee dat ik al in laatste trimester zit! Gaat echt snel..tot nu toe 3 kilo aangekomen en nog steeds weinig en slechte eetlust

    Hoop dat iedereen het goed maakt!
    21-10-2009

  10. #30520
    MVC Lid

    Reacties
    35
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Ameen jij ook !! Nee dat nog niet dacht iedere x ik ga een pretecho laten maken dit dat maar kwam er gewoon niet van met alle andere afspraken, dus nu wacht ik gewoon op de 20 weken echo.

    Is het je eerste kindje?

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Ja mijn eerste indd.. Ik kon niet wachten tot 20 weken echo. Heb pretecho laten doen haha. Was te nieuwschierig!
    Alhamdoulilah ten alle tijden ♥️

  11. #30521
    MVC Lid

    Reacties
    35
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Mabrouk nieuwe zwangeren! InshAllah een voldragen zwangerschap!

    @ woestijnroosje inshAllah is het niets ernstigs die bloedingen. Vaak lichte bloedingen kunnen erbij horen. Hoe ver ben je nu?

    Afgelopen weel suikertest gehad en Alhamdoulilah alles was goed.
    Ga al weer richting de 30 weken en heb helemaal niet het idee dat ik al in laatste trimester zit! Gaat echt snel..tot nu toe 3 kilo aangekomen en nog steeds weinig en slechte eetlust

    Hoop dat iedereen het goed maakt!
    Hier gaat het goed hamdoulilah. Ook ik heb nog geen tot weinig eetlust. Ik krijg met 24 weken de suikertest als het goed is. Wat word er zoal gedaan dan?
    Alhamdoulilah ten alle tijden ♥️

  12. #30522
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door mvrgetrouwd Bekijk reactie
    Ja mijn eerste indd.. Ik kon niet wachten tot 20 weken echo. Heb pretecho laten doen haha. Was te nieuwschierig!
    Hahah super leuk!! Ik snap het wel, ik heb dat ook wel dat ik benieuwd ben maar meer benieuwd van in sh allah zal het gezond zijn. Hoe ging je 20 weken echo? En klopte je voorgevoel qua wat het geslacht is.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #30523
    MVC Lid

    Reacties
    186
    27-09-2017

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Mabrouk nieuwe zwangeren! InshAllah een voldragen zwangerschap!

    @ woestijnroosje inshAllah is het niets ernstigs die bloedingen. Vaak lichte bloedingen kunnen erbij horen. Hoe ver ben je nu?

    Afgelopen weel suikertest gehad en Alhamdoulilah alles was goed.
    Ga al weer richting de 30 weken en heb helemaal niet het idee dat ik al in laatste trimester zit! Gaat echt snel..tot nu toe 3 kilo aangekomen en nog steeds weinig en slechte eetlust

    Hoop dat iedereen het goed maakt!
    Ameen op je dua

    InchaAllah is het idd nix ernstig maar ik hou het in de gaten. Ghair inchaAllah.

    Ben blij dat je suikertest goed is gegaan
    En je bent maar 3kg bijgekomen? Dat is gewoon een droom.
    Ik ben al 4 kg bijgekomen en ben nog maar 9 weken ver

  14. #30524
    MVC Lid

    Reacties
    35
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Hahah super leuk!! Ik snap het wel, ik heb dat ook wel dat ik benieuwd ben maar meer benieuwd van in sh allah zal het gezond zijn. Hoe ging je 20 weken echo? En klopte je voorgevoel qua wat het geslacht is.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ging goed hamdoulilah. Alles is top in orde, super blij!
    Ja mijn gevoel klopte hihi.

    Wanneer heb jij je 20 weken echo?
    Alhamdoulilah ten alle tijden ♥️

  15. #30525
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door mvrgetrouwd Bekijk reactie
    Ging goed hamdoulilah. Alles is top in orde, super blij!
    Ja mijn gevoel klopte hihi.

    Wanneer heb jij je 20 weken echo?
    Haha leuk!! Bij de eerste klopte mijn voorgevoel ook nu twijfel ik heel erg ene keer denk ik een meisje andere keer denk ik een jongen.

    Ik heb 9 mei in sh allah 20 weken echo in sh allah !!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk